lionbeddenshop.nl

202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.576 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2023
lionbeddenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

alleen geen dhl deze bezorgd niet goed ze zeggen gewoon we hebben u ge mist maar hij was gewoon niet gekomen waren wel thuis na 3x te zeggen we komen zag ik hem op de herculeshof en ben er naar toe gegaan en gevraagd waar is mee pakje toen zijn hij dat lig nu weer in de auto want die mensen zijn niet thuis ik zij toen u bent helemaal niet aan de deur geweest ik sta nu hier omdat ik u zag dus wil ik nu mijn pakje anders klaag ik u aan wegens niet naar behoren te werken hij wist niet hoe hij moest kijken en hij heeft mijn pakje wil gegeven maar dat is een bezorger die niet werkt maar heel veel thuis is en maar een keer per week iets ga bezorgen dat is hier in het dienstecentrum bekent

Snel ontvangen. Dat is super. Zowel op de site als in de factuur stond dat ik het kussen mocht omruilen/terugbrengen in de winkel. Dit gedaan. Omdat t te dun voor me was. In de winkel te horen gekregen dat het omruilen daar niet kan. En dat ik het alleen kon terug brengen en zij voeren het dan in en sturen het terug. En dan krijg ik mijn geld teruggestort. Nu een week later, niets meer gehoord, geen bewijs want de dame moest t nog invoeren. Maar ook geen bewijs dat ik recht heb op mijn geld…..

Beoordelingen voor lionbeddenshop.nl

18 apr 2024

Volgens de beschrijvingStrijkvrij? zou het…

Volgens de beschrijving zou het dekbedovertrek strijkvrij zijn, de realiteit is anders
7 apr 2024
Kapot dekbedovertrek
Op 27 -02 bestelling geplaatst online en vervolgens niets meer gehoord.
TM
ton m.
Schipluiden
20 jan 2024
Producten besteld 11 januari. 1 a 2 werkdagen levertijd. Er stond wel op de site dat het wat langer kon duren. Tot op heden nog niets mogen ontvangen ook geen bericht over wat de werkelijke levertijd gaat worden. Wat meer transparantie zou wel op zijn plaats zijn
Ik heb al een week de melding dat die onderweg is naar de bezorger maar hij is nog steeds niet aangemeld.

Uitstekende prijs/kwaliteits verhouding

Mooie producten voor een goede prijs. Vriendelijk personeel in de winkel in Naaldwijk !
Was niet de juiste kleur helaas ,betere foto’s van de kleur zou helpen.
24 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Mooi beddengoed goedkoper als ergens anders

Was de winkel even uit het oog verloren!
15 jun 2023

Prima