lionbeddenshop.nl

181 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.555 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2023
lionbeddenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

alleen geen dhl deze bezorgd niet goed ze zeggen gewoon we hebben u ge mist maar hij was gewoon niet gekomen waren wel thuis na 3x te zeggen we komen zag ik hem op de herculeshof en ben er naar toe gegaan en gevraagd waar is mee pakje toen zijn hij dat lig nu weer in de auto want die mensen zijn niet thuis ik zij toen u bent helemaal niet aan de deur geweest ik sta nu hier omdat ik u zag dus wil ik nu mijn pakje anders klaag ik u aan wegens niet naar behoren te werken hij wist niet hoe hij moest kijken en hij heeft mijn pakje wil gegeven maar dat is een bezorger die niet werkt maar heel veel thuis is en maar een keer per week iets ga bezorgen dat is hier in het dienstecentrum bekent

Snel ontvangen. Dat is super. Zowel op de site als in de factuur stond dat ik het kussen mocht omruilen/terugbrengen in de winkel. Dit gedaan. Omdat t te dun voor me was. In de winkel te horen gekregen dat het omruilen daar niet kan. En dat ik het alleen kon terug brengen en zij voeren het dan in en sturen het terug. En dan krijg ik mijn geld teruggestort. Nu een week later, niets meer gehoord, geen bewijs want de dame moest t nog invoeren. Maar ook geen bewijs dat ik recht heb op mijn geld…..

Beoordelingen voor lionbeddenshop.nl

Tevreden klant

Heb flanellen dekbedovertrekset Lana-grey nu 1x gewassen. Het lijkt mij kleurvast, de print bevalt, mooie zachte kleuren, precies zoals op de foto. De levering duurde iets langer dan verwacht en de track& trace kreeg ik te laat waardoor ze mij niet thuis aantroffen. Moest het pakket bij een afhaalpunt ophalen. Maar ben blij met de overtrekset en een mooie prijs dus dat maakt alles goed.
LG
Laura G.
Woudenberg

even moeten wachten

Verzenden duurde uiteindelijk toch nog lang. Kreeg zaterdag een mailtje dat het pakket was verstuurd maar kwam pas woensdag aan. Dat was jammer. Verder prima, alles ziet eruit zoals op de plaatjes en voldoet aan de verwachting.

Snelle levering en past perfect!

Een dikke molton voor een goede prijs en past perfect op een dik matras
snelle bezorging en prima kwaliteit van de handdoeken,
Beschrijving was accuraat. Verzending was snel.
Goede kwaliteit Mooie prijs Snelle levering
De hele afhandeling was goed georganiseerd.
Snel en product conform de omschrijving.
DK
Vlot afgehandeld duidelijke site