verhuisboxen.nl- Logo - Beoordelingen

verhuisboxen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 8-12-2016
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
verhuisboxen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij verhuisboxen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 8-12-2016
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor verhuisboxen.nl

334 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Goede kwaliteit verhuisdozen en wat erbij hoort zoals plakband, vloeipapier enz. De levering liet even op zich wachten doordat de vervoerder de bestelling kwijt was. Maar door wat belletjes van verhuisboxen.nl kwam alles op z'n pootjes terecht. Alles keurig geleverd! En de extra aanbetaling om zaterdag de bestelling te ontvangen wordt door de leverancier teruggestort. Pluim voor verhuisboxen.nl

Op 25 april heb ik bij u een set erkende professionele verhuisdozen met een draaggewicht van 100kg besteld op uw website en heb dit vervolgens op 28 april binnen gekregen. Ik was bij het zien en uitklappen van de doos gelijk al teleurgesteld. Op de website staat dat de dozen een draaggewicht van 100kg hebben en een inhoud van 58 liter hebben. Echter betwijfel ik dit beide. De professionele verhuisdoos van de Karwei en die van de Mondial Movers die ik beiden in mijn bezit heb hebben een draaggewicht van 50 kilo en hebben een inhoud van 53 liter. Beide dozen hebben dubbel karton. Zowel de inhoud is groter, ondanks de mindere liters als de kwaliteit die veel beter voelt, oogt en bij testen ook draagt. Zelf de dozen van de Action waar ik 1 van in mijn bezit heb voelt en oogt steviger, ondanks het enkel karton. Voor de prijs vind ik dit echt misleidend.

Beoordelingen voor verhuisboxen.nl

Voor iemand die niet meer zwaar kan tillen zijn dit de ideale dozen om mijn enorme hoeveelheid boeken in te doen! Goede kwaliteit en makkelijk te stapelen. Had precies genoeg aan de 50 dozen!
Goeie service, op juiste dag geleverd. De verhuisdozen voor boeken en servies zijn stevig, van goed formaat en goedkoop!!
Ik was rondom tevreden. Snelle levering. Goede kwaliteit voor een goede prijs
het was snel geregeld en ook snel in huis. dank jullie wel
Pakket ongeschonden en op tijd gearriveerd.
Alles goed. Snelle levering.
Snel en goed geholpen.
snel en prima
De erg vervelende week vertraging door DPD geklungel ter zijde gelaten valt onze aankoop toch wel tegen. Wij kochten o.a. het artikel 'Verhuisdoos handzaam - 50 stuks + 3 rollen tape'. Alhoewel de maten duidelijk vermeld zijn op de site, en we het op voorhand moesten weten, zijn het wel erg kleine doosjes die weinig praktisch zijn in gebruik door de afmetingen 38x28x28. Dus 2cm korter dan vermeld. Er wordt op de site ook vermeld dat dit voor een normaal servies zou kunnen dienen, echter normale borden kunnen niet gewoon in de te smalle doos gezet worden. Tevens vinden wij de dozen niet stevig genoeg om het risico te nemen er 20kg aan huisraad in te verpakken. Maar goed, zoals vermeld: de goedkoopste dozen van Nederland ...
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
Prima verhuissetje voor 1 persoon gekocht. In een keer overal van af en aantrekkelijk geprijsd. Dozen zijn lekker sterk. Waren op voorraad en direct na bestelling afgehaald.
Antwoord van verhuisboxen.nl
Bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen. Succes met inpaken/verhuizen.
Handige set voor verhuizing, waar je al zo veel te doen hebt. Maakt het proces net even wat simpeler en aangenamer. Dik tevreden.
Dozen daar opgehaald, vriendelijk personeel. Hele fijne dozen, makkelijk in elkaar te zetten en sterk.
Nette snelle levering van bestelde producten vanuit Nederland in Belgie.
levert snel, duidelijke beschrijving van producten
Antwoord van verhuisboxen.nl
Bedankt voor uw positieve feedback, succes met inpakken/verhuizen.