verhuisboxen.nl- Logo - Beoordelingen

verhuisboxen.nl

150 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.525 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 dec. 2016
verhuisboxen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mrt. 2023
Ik had noppen folie besteld om er een projectje mee te doen. maar dat ging helaas niet door! Ik kon alles netjes retourneren, en kreeg binnen een paar dagen mijn geld netjes terug!
MV
Monique v.
Zoetermeer

16 aug. 2023
Verhuisboxen heeft een zeer goede service met levertijden en antwoord op vragen van klanten - ik geef echter alleen 3 sterren vanwege de beperkte voorraadvariëteit. Ik had grote dozen nodig (80 cm lang) die dubbelzijdig zijn - maar elke keer dat ik probeerde deze bij Verhuisboxen te bestellen, waren ze niet beschikbaar. Alleen veel kleinere dozen. Ook niet duidelijk uit webshop wanneer dozen dubbelzijdig zijn - verhuizers willen geen enkelzijdige dozen, die zijn niet stevig. Dit moet dus heel duidelijk op webshop staan

Beoordelingen voor verhuisboxen.nl

29 jan. 2024
Snelle levering. Kwaliteit naar verwachting
29 jan. 2024
Telefonisch contact zeer vriendelijk
28 jan. 2024
Waarom een optie geven tot leveren op voorkeursdatum als jullie je er toch niet aan houden? Mijn pakket is daardoor bij de buren afgeleverd terwijl ik met hen had afgesproken dat dit niet meer zou gebeuren.
30 dec. 2023

De dozen zijn iets kleiner van formaat…maar

De dozen zijn iets kleiner van formaat dan ik dacht, maar eigenlijk is dan als het bekijkt en rekening houd met mogelijk om te dragen en dergelijke bij verhuis heel goed. Zo worden ze niet te zwaar. Goed dan ik meer bestellen heb dan nodig
18 jan. 2024

Snelle levering voor een nette prijs!

Snelle en complete levering voor een nette prijs. En actueel en tijdig geïnformeerd door DPD over de aflevertijd. Een vette aanrader!
2 jan. 2024
Op tijd geleverd, kwaliteit goed, niet te duur. Bedankt!
RW
21 jan. 2024
19 jan. 2024
7 jan. 2024
29 dec. 2023
Kwaliteit dozen is onvoldoende, niet tegenstaande hogere prijs tov van andere is de dikte van het karton zeer licht. Geen duurzaam product omwille van dun karton en hoogstens eenmalig bruikbaar indien de dozen niet te zwaar worden beladen.
17 dec. 2023
Snel betrouwbaar goede prijs snelle levering! Kortom zeer tevreden Vriendelijke groet Peter
21 dec. 2023

Snelle levering en correcte info

Snelle levering en info over de bezorging
20 dec. 2023
Goede prijs/kwaliteit en snelle levering.
27 nov. 2023
Snel geleverd volgens de afspraak