dipso.nl- Logo - Beoordelingen

dipso.nl

272 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden593 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 dec 2021
dipso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik ben nieuw in de wereld van de suikerkatten en om een hoop te leren heb ik me aangesloten bij de suikerkattenforum. Via hun kom ik weer bij jullie. En als ik bij de dierenarts 1 doos spuitjes voor 75 euries koop en ik heb er bij jullie 3 voor 60 en het wordt ook nog snel geleverd, dan verdienen jullie 5 sterren!!!

4 mei 2023
Voor het eerst een bestelling geplaatst. Tot op heden nog niet bezorgd. Hierover geprobeerd te bellen, maar dan krijg ik t bandje dat ze tijdens bepaalde uren bereikbaar zijn (terwijl ik dan dus bel). Op mail tot op heden ook nog geen reactie. Al met al geen goede 1e kennismaking.

Beoordelingen voor dipso.nl

ontbreken van de gebruiksaanwijzingen van de door mij bestelde producten.

Het betreft het uitblijven van een reactie op een vriendelijk verzoek mij een gebruiksaanwijzing toe te sturen. Het betreft bestelnr. 42148. De door mij bestelde en ontvangen producten waren deels bedoeld als verjaardagskado voor onze dochter op 28 maart. Ik heb het verzoek ingediend, maar heb een fout gemaakt. Daarop kreeg ik een mail van ene MARC, die mij verzocht om alsnog het bestelnummer of de naam van de producten door te geven. Deze mail heb ik weer beantwoord met mijn oprechte excuses. Dat is gebeurd op 27 februari. ( Inderdaad, misschien wat aan de late kant. dit vanwege renovatiewerkzaamheden in onze woning.) Ik hoop dat er een klein foutje is gemaakt waardoor ik nog geen reactie heb gekregen. Afhankelijk daarvan zal mijn feedback positiever of negatiever uitvallen Zelf hoop ik dat er inderdaad ergens iets is misgegaan en zie toch met vertrouwen de gebruiksaanwijzingen vande producten tegemoet. Nogmaals het betreft bestelnr. : 42148 Vriendelijke groet, Jacinta Baggerman-Engel Const.Huygenslaan 129 3351XA Papendrecht. Mpbaggerman@chello .nl
Binnen 1 week geleverd.
4 mei 2023

Na bijna 2 weken nog niets :(

28 jul 2023

Slechte service

Ik heb 3 dozen spuiten besteld ik heb er 1 geleverd gekregen. Meerdere malen geprobeerd te bellen maar er neemt niemand op. Verschillende emails gestuurd waar niet op wordt gereageerd. Terwijl ze op hun site vermelden dat ze binnen één werkdag reageren. Ik weet niet of ik mijn bestelling nog binnen krijg of mijn geld terug krijg.
11 jul 2023
Iets betere foto’s van wat je daadwerkelijk krijgt. De verdeling op de spuit is in het rood. Is niet altijd duidelijk zichtbaar. Ik zag dit niet op de foto?
16 okt 2023
Helaas, de houdbaarheid van mijn bestelling is maar tot eind juni 2024. Postnl stuurde elke keer een mail dat ze later kwamen dus beter niet meer beloven dat het er vlot is. Ik kreeg het pakketje 13 oktober
14 aug 2023
Verkeerde teststrips geleverd, geprobeerd om de webshop te bereiken via telefoon en mail maar totaal geen contact kunnen krijgen om te retourneren van strips of andere te bestellen
Verkeerd artikel terug gestuurd ,terug gestuurd ,en gelijk de goede besteld ,maar retour niet vergoed . Volgende keer bestel ik bij een andere leverancier.
Antwoord van dipso.nl
Geachte heer Leenaerts, De verpakking van de door u teruggestuurde teststrips was geopend en weer dichtgelijmd. Volgens onze retourvoorwaarden kunnen wij deze dan niet accepteren om hygiënische redenen. Dit is ook via e-mail aan u medegedeeld. Wij adviseren elke klant goed te controleren of de juiste teststrips, passend bij de glucosemeter, zijn besteld voordat de verpakking geopend wordt. Mocht onze informatievoorziening bij het product verbeterd kunnen worden om foutieve bestellingen te voorkomen, dan horen wij dit graag, Dipso
6 mei 2023
Op tijd leveren. Beloofd wordt volgende dag leveren wanneer besteld voor 10.00 uur. Werd 3 dagen later. Rest in orde. Zeker ook de prijs
24 jul 2023
Na een week nog niet geleverd en wel adverteren met “ voor 1700 uur besteld , morgen in huis
14 jun 2023
Nou tel niet te bereiken en niet empatisch en geen terug koppeling
29 jul 2023

Niet klantvriendelijk

Belachelijk dat jullie niet op huisadres leveren zal niet meer bestellen
15 jun 2023
Ok heb wat gevraagd vervolgens hoor je niets meer
27 okt 2023
Ik bestel en nog niks ontvangen
8 nov 2023
10 sep 2023