retro-kingdom.nl

13 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 dec 2023
retro-kingdom.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 dec 2023
Ik heb meerdere malen een bestelling gedaan bij Retro Kingdom. Altijd goede service! Goede en duidelijke communicatie en de producten komen altijd goed verpakt en in goede staat aan! Als je vragen hebt worden deze correct beantwoord. De prijzen zijn goed!

24 mrt 2024
Meer contact zoeken en meer verschillend ' cadeautjes'

Beoordelingen voor retro-kingdom.nl

Beter naam + adres op doos noteren
Antwoord van retro-kingdom.nl
Beste Pieter, dank u wel voor uw beoordeling. Echter moest ik improviseren met het verzendlabel. U liet mij net te laat weten at het adres wat u hebt opgegeven een verkeerd adres is. Hierom moest ik ter plaatsen van het PostPunt een alternatief label laten aanmaken. Mijn excuses wanneer de zending niet 100% is verlopen naar uw wens. Maar gezien de omstandigheden hoop ik dat u het begrijpt.
24 mrt 2024
Meer contact zoeken en meer verschillend ' cadeautjes'
Antwoord van retro-kingdom.nl
Beste Pieter, Dank u wel voor uw beoordeling. Vervelend dat u onze FreeBees schaars vind in het aanbod. We hebben echter een notitie gemaakt voor het zoeken naar additionele FreeBees. V.w.b het reageren op uw contactverzoeken bied ik mijn excuses aan. We reageren echter altijd op e-mails en belverzoeken binnen 24 uur. We zijn echter niet altijd op het moment van ontvangen van e-mails present op de werkplek en hierom kan het iets langer duren voor we reageren. Maar we streven ernaar om iedere e-mail en belverzoek binnen 24 uur te beantwoorden / terug te bellen. Nogmaals mijn grote dank en excuses . En ik hoop dat u de ontvangen producten mooi / leuk vind. Groetjes, Mike, van Retro-kingdom.nl
17 feb 2024

Altijd erg mooie producten en goede service
18 feb 2024
Hi Eva, Dank je wel voor je positieve beoordeling. Ik vind het fijn om te lezen dat je onze producten en service als mooi en fijn ervaart. We stellen alles in het werk om je winkelervaring bij ons zo aangenaam als mogelijk te maken. En ik ben blij dat dit gelukt is. Ik hoop dat je veel plezier mag hebben aan je bestelde artikelen, en ik hoop je uiteraard in de toekomst weer terug te zien. Groetjes, Mike, van Retro-kingdom.nl

Tevreden klant!

23 dec 2023
Hi Marjolein, dank je wel voor je positieve beoordeling. Dit betekend veel voor ons. Ik ben blij dat de producten als goed worden beschouwd en de verzending goed is. Ik wil je fijne dagen toewensen en hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Mike, van Retro-kingdom.nl

Goede service.

Ik heb hier vaker besteld. De producten zijn van goede kwaliteit en worden altijd secuur ingepakt en snel geleverd.
Antwoord van retro-kingdom.nl
Hoi Maaike, dank je wel voor je positieve beoordeling. Ik kan me herinneren dat ik je naam regelmatig voorbij heb zien komen. Tevens ben ik blij dat de producten en vooral de verzending hiervan altijd als positief is ervaren. Ik vind het belangrijk dat alle producten zo veilig als mogelijk verzonden worden. Dank je wel! En hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Mike, van Retro-kingdom.nl

Snel en vriendelijk

Heel vriendelijke, persoonlijke service, leuk assortiment en een overzichtelijke toegankelijke website.
Antwoord van retro-kingdom.nl
Hi Rebecca, Dank je wel voor je positieve beoordeling. Ik ben blij om te lezen dat je mijn service als vriendelijk en persoonlijk ervaart. Ook fijn om te lezen dat mijn assortiment je zo bevalt. Tevens dat de website overzichtelijk en toegankelijk is vind ik leuk om te lezen. Echt, dank je wel!
Een snelle en nette levering. Het product heeft een goede kwaliteit en is naar wens.
Antwoord van retro-kingdom.nl
Hi Janneke, dank je wel voor je positieve beoordeling. Ik ben blij om te lezen dat de bestelde producten naar wens zijn. Ik wil je fijne feestdagen toewensen en hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Mike, van Retro-kingdom.nl

Correcte en tijdige levering

Ik ontving mijn bestelling correct en op tijd. En met een leuke attentie!
Antwoord van retro-kingdom.nl
Hi Ruth, Dank je wel voor je positieve beoordeling. Ik ben blij om te lezen dat je je bestelde artikelen tijdig hebt ontvangen en dat de kleine attentie werd gewaardeerd. :) Ik wil je fijne feestdagen toewensen en hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Mike, van Retro-kingdom.nl
Snelle levering en goede kwaliteit items! Enorm blij met de bestelling.
Antwoord van retro-kingdom.nl
Hi Shannon, Dank je wel voor je positieve beoordeling. Kwaliteit is iets wat we erg belangrijk vinden. Ben erg blij dat je de items als zo danig ervaart. Fijne Feestdagen en hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Mike, van Retro-kingdom.nl

Test

Dit is een testbeoordeling, om te zien of het platform werkt.
Top service, producten snel geleverd en goed ingepakt.
Antwoord van retro-kingdom.nl
Hoi Stefan, dank je wel voor je positieve beoordeling. Ik ben blij om te lezen dat je onze producten secuur ontvangen hebt en dat ze in de smaak vallen. Ook ben ik blij dat je onze service top vind. Ik wil je fijne feestdagen toewensen en hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Mike, van Retro-kingdom.nl
Goede producten en goede service.
Antwoord van retro-kingdom.nl
Hi Evelyn, goede middag en dank je wel voor je positieve beoordeling. Kwaliteit en service zijn twee van onze hoekstenen. Ik wil je fijne feestdagen toewensen en hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Mike, van Retro-kingdom.nl