gobytes.nl- Logo - Beoordelingen

gobytes.nl

62 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden245 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jan 2021
gobytes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 aug 2023
Supersnel geleverd! Ik kreeg het een dag nadat ik het had besteld. Mooie convertible Microsoft Surface laptop. Precies zoals beschreven en mooie hoes erom voor bescherming en zit er echt als nieuw uit. Mooie prijs en inmiddels werk ik er een maand op voor mijn studie in Australië engineering en super snel Dank je en zal zeker terugkomen en mijn broertje is hartstikke jaloers :)

26 okt 2023
Laptop gekocht - erg tevreden initieel. Helaas na een maand of 2 stopte deze plotseling met werken. De garantie / reparatie proces inrichting is traag en frustrerend. Ik ben na 4 dagen nog steeds aan het wachten op een reactie na mijn pogingen via mail, telefonisch en het garantie formulier op de website. Erg jammer.

Beoordelingen voor gobytes.nl

Prima Deal

Besteld item exact zoals beschreven. Goede commuicatie mbt verzending en faktuur.
13 jan 2024

Uitstekende PC

Uitstekende machine gekocht voor een goede prijs en snel geleverd.
beter kan niet
31 dec 2023
Fantastisch geholpen volgens afspraak.
30 dec 2023
25 dec 2023

Snelle levering, prima laptop

Kwaliteit van de laptop is goed en ze zijn telefonisch bereikbaar voor vragen. Wat heel prettig is. Ik ben heel goed geholpen
RZ
Rob Z.
Mijdrecht
Refurbished PC gekocht bij Gobytes. Heel content mee!
26 nov 2023
Snel en volledig geleverd. Mooi verpakt en ziet er als nieuw uit!
16 nov 2023
16 nov 2023
Goede prijs. Snelle aflevering en ziet er netjes uit. Wat voor mij belangrijk is ik hoef niet nieuw te kopen..
Product zoals aangegeven nog niet bezorgd Wacht al 3 dagen
Antwoord van gobytes.nl
8 nov 2023
Beste Pascal, Bedankt voor je bericht. Ik heb het zojuist voor je nagekeken en het lijkt erop dat je bestelling vertraging heeft opgelopen omdat de voorraad in onze primaire magazijn helemaal op was. Hierdoor moest de voorraad aangevuld worden vanuit een secundaire magazijn en dit was helaas niet gelukt voor het weekend. Inmiddels zie ik dat je bestelling bezorgd is. We wensen je nog veel werkplezier met je dockingstation. Met vriendelijke groet, Team GoBytes
2 nov 2023

snel en goed

snel verzonden, apparatuur ziet er goed / nieuw uit.
29 okt 2023
28 okt 2023
Materiaal in zeer goede staat en vlug ontvangen!
27 okt 2023
Goed geholpen
26 okt 2023

Laptop gekocht - garantie lastig.

Antwoord van gobytes.nl
29 okt 2023
Beste Chris, Bedankt voor je bericht. Spijtig om te lezen dat je RMA nog niet is behandeld. We hebben inmiddels je E-mail terug kunnen vinden en beantwoord. Zoals aangegeven hebben we je RMA aanvraag in de mailbox over het hoofd gezien, doordat we onderbezet zijn. Dit had niet mogen gebeuren, maar we doen onze best om iedereen op zo kort mogelijke basis van dienst te zijn. In ieder geval zijn we nu in gesprek en gaan we je probleem op zo kort mogelijke basis verhelpen. Met vriendelijke groet, Team Gobytes
14 okt 2023
Bleek uiteindelijk helaas bestelde licentie niet te kunnen leveren, maar heeft de vooruitbetalingen netjes terug gestort.