gobytes.nl- Logo - Beoordelingen

gobytes.nl
Beoordelingen:

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden244 beoordelingen in totaal  

4,44
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 5 jan 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
gobytes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Supersnel geleverd! Ik kreeg het een dag nadat ik het had besteld. Mooie convertible Microsoft Surface laptop. Precies zoals beschreven en mooie hoes erom voor bescherming en zit er echt als nieuw uit. Mooie prijs en inmiddels werk ik er een maand op voor mijn studie in Australië engineering en super snel Dank je en zal zeker terugkomen en mijn broertje is hartstikke jaloers :)

de meest kritische beoordeling

26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Laptop gekocht - erg tevreden initieel. Helaas na een maand of 2 stopte deze plotseling met werken. De garantie / reparatie proces inrichting is traag en frustrerend. Ik ben na 4 dagen nog steeds aan het wachten op een reactie na mijn pogingen via mail, telefonisch en het garantie formulier op de website. Erg jammer.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor gobytes.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(1)
(2)
(4)
Resetten
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van gobytes.nl
27 mrt 2024
Beste Vivien, Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling nagekeken en zie geen discrepantie in je bestelling of enige communicatie met ons hierover. Ik kan helaas dan ook de 1 sterren beoordeling niet herleiden of verantwoorden. Mocht je toch ergens tegenaan zijn gelopen met je bestelling, dan verneem ik graag van je wat het probleem is zodat we je hiermee kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Gobytes
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Laptop ontvangen in geopend pakket. Geen opvulling.

Laptop ontvangen in geopend pakket. Geen enkele vorm van opvulling in dit pakket. Gaat om een laptop van oorspronkelijk duizend euro.
Beoordeling melden
Antwoord van gobytes.nl
26 feb 2024
Beste, Bedankt voor je eerlijke review dat waarderen we om onze service naar onze klanten continu te verbeteren. Je geeft aan dat er geen enkele opvulling was in het pakket, echter maken wij gebruik van speciaal ontwikkelde laptop verzenddozen voor Refurbished laptops die geen originele doos meer hebben. Deze dozen zijn ontwikkeld met een folie waardoor de laptop strak vast zit in de verpakking en niet kan bewegen, daarnaast is deze door de valtest gekomen van diverse transportbedrijven. En dus gecertificeerd veilig voor vervoeren van dure elektronica. Daarnaast is er een speciale accessiore vak wat ervoor zorgt dat de lader en accessiores appart zijn van de laptop, zodat deze elkaar ook niet raken tijdens transport. Sinds we deze verpakking gebruiken (inmiddels al paar jaar) ervaren we minste schade met pakketten die we ooit hebben gehad. Er moet echt een vrachtwagen overheen gaan wilt het stuk gaan :). Maar we begrijpen dat je wellicht verwart bent indien je niet dezelfde informatie hebt over de verpakking zoals wij. We hopen in ieder geval dat je nog heel lang mag genieten van je refurbished laptop. Met vriendelijke groet, Team Gobytes
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg een andere laptop geleverd dan ik heb besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van gobytes.nl
24 jan 2024
Beste heer Lantman, Jammer dat u na ons uitgebreide telefonisch gesprek deze review heeft geplaatst. Telefonisch hebben we elkaar gesproken hierover en hebben we u uitgelegd dat we een vergelijkbaar product hebben moeten uitleveren, omdat we het exacte model niet voorradig meer hadden. De specificaties van het geleverde model waren hetzelfde als het bestelde model. Echter had u bezwaren op het feit dat het een ander model was en er kleine fysieke afwijkingen waren in de opbouw van het model. Wat wij ook respecteerden en daarvoor u een retourlabel hebben gegeven om de laptop te retourneren voor volledige creditering. We hebben u ook uitgelegd waarom we een vervangend model hebben uitgeleverd, omdat we onze klanten niet graag teleurstellen. Helaas hebben we u in dit geval alsnog teleurgesteld en daar kunnen we op dit moment niets aan veranderen. We verwerken binnenkort je retour en hopen dat je elders je gewenste model alsnog kan aanschaffen. Met vriendelijke groet, Team GoBytes
26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Laptop gekocht - garantie lastig.

Laptop gekocht - erg tevreden initieel. Helaas na een maand of 2 stopte deze plotseling met werken. De garantie / reparatie proces inrichting is traag en frustrerend. Ik ben na 4 dagen nog steeds aan het wachten op een reactie na mijn pogingen via mail, telefonisch en het garantie formulier op de website. Erg jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van gobytes.nl
29 okt 2023
Beste Chris, Bedankt voor je bericht. Spijtig om te lezen dat je RMA nog niet is behandeld. We hebben inmiddels je E-mail terug kunnen vinden en beantwoord. Zoals aangegeven hebben we je RMA aanvraag in de mailbox over het hoofd gezien, doordat we onderbezet zijn. Dit had niet mogen gebeuren, maar we doen onze best om iedereen op zo kort mogelijke basis van dienst te zijn. In ieder geval zijn we nu in gesprek en gaan we je probleem op zo kort mogelijke basis verhelpen. Met vriendelijke groet, Team Gobytes
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Artikel geannuleerd, zonder verder persoonlijk bericht. Niet netjes zo
Beoordeling melden
Antwoord van gobytes.nl
14 sep 2023
Beste Hugo, Spijtig om te lezen dat je ontevreden bent over de service. Helaas moesten we inderdaad je bestelling voor een dockingstation annuleren, niet zo zeer omdat we de docking niet voorradig hadden, maar doordat we de 130W laders niet meer hadden. Dit is een cruciaal onderdeel om de docking goed te laten werken. We hebben onze uiterste best gedaan om alsnog de lader te vinden, maar helaas was dit niet gelukt. En we merkten dat het te lang zou duren voordat het binnen zou komen, waardoor we ervoor hebben gekozen om je bestelling te annuleren. We proberen klanten hierover van te voren te benaderen, maar door onderbezetting van de klantenservice lukt dit helaas niet altijd. Tevens zagen we ook geen passend alternatief voor je bestelling en zou annuleren uiteindelijk noodzakelijk zijn. We hopen op je begrip hiervoor en zien je wellicht terug in de toekomst. Groet, Team GoBytes
6 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb een pc besteld 4 dagen geleden en heb hem nog niet binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van gobytes.nl
6 jun 2023
Beste Erik, Spijtig om te lezen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Helaas zijn we hier niet over benaderd door jou, anders hadden we dit direct voor je kunnen nakijken. Ik heb zojuist de tracking code van Postnl bekeken en zie dat je pakket is vertraagd bij Postnl. Wij hebben helaas geen invloed op de verwerktijden van Postnl, het enige wat we kunnen doen is je pakket op tijd aanleveren bij Postnl zodat het de volgende dag geleverd kan worden. Helaas komt het wel eens voor bij Postnl door drukte of andere omstandigheden dat een pakket vertraagd is, net zoals nu bij jouw pakket aan de hand is. Wij adviseren je dan ook om dit even af te wachten, mocht je pakket nog niet geleverd zijn aan het einde van deze week neem dan contact met ons op, zodat wij een onderzoek kunnen starten bij Postnl. Ik vind het erg jammer dat je ons met 1 ster beoordeeld terwijl : 1. nog niet ons product hebt kunnen bekijken en testen 2. het buiten onze schuld om vertraagd is 3. wij onze uiterste best voor je bestelling hebben gedaan en dezelfde dag verzonden 4. je niet eerst contact met ons hebt opgenomen voor navraag, voordat je een slechte review achterlaat We hopen dat je desondanks alsnog veel plezier ervaart met de PC, wanneer je deze wel ontvangt. Groet, Team GoBytes
6 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product zoals aangegeven nog niet bezorgd Wacht al 3 dagen
Beoordeling melden
Antwoord van gobytes.nl
8 nov 2023
Beste Pascal, Bedankt voor je bericht. Ik heb het zojuist voor je nagekeken en het lijkt erop dat je bestelling vertraging heeft opgelopen omdat de voorraad in onze primaire magazijn helemaal op was. Hierdoor moest de voorraad aangevuld worden vanuit een secundaire magazijn en dit was helaas niet gelukt voor het weekend. Inmiddels zie ik dat je bestelling bezorgd is. We wensen je nog veel werkplezier met je dockingstation. Met vriendelijke groet, Team GoBytes