sweeek.nl- Logo - Beoordelingen

sweeek.nl

861 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.457 beoordelingen in totaal

ongeldig

sweeek.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij sweeek.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

5 jul 2023
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima

15 jun 2023
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.

Beoordelingen voor sweeek.nl

2 mei 2024
Klantenservice, het product en de lever6gewoon top.
2 mei 2024

Koppelstukken en scheerlijnen met haringen

Veel koppelstukken hebben lakbeschadegingen en heb ik met emaillevef bijgewerkt. En de scheerlijnen met haringen zijn veel te licht voor zo’n tent. De haringen zijn heel lichte pennetjes. Verder kan ik nog niets beoordelen, wij zetten de tent pas half jullie op.

Sweeekkk....

Mooie hokken, snelle levering, voordelige prijs.

Mooi product!

Snelle levering, zoals aangegeven. Overkapping voldoet aan verwachting. Zaten wel te weinig schroeven bij van 1 soort maar die hebben we zelf nog even gehaald bij de bouwmarkt
1 mei 2024
Heel veel waar voor je geld. Enorm compleet met BBQ tangen en al. Goed, degelijk en perfect afgewerkt met RVS en poedercoating.
1 mei 2024
Ik kan het iedereen aanraden!
1 mei 2024
Top service tweede fjord was stuk keurig omgeruild zonder problemen.
30 apr 2024
Op tijd geleverd. Kwalitatief goed product. Op lange termijn nog afwachten. Track and trace goed actualiseren. Het ging van zending naar depot in een keer naar levering klant.

Slechte kwaliteit stoelen.

De stoelen die we besteld hebben zijn van zeer slechte kwaliteit. Van de 8 stoelen, zijn de poten van 6 stoelen binnen 3 maanden kapot gegaan. De vervangende stoelen/ poten worden iedere keer opnieuw toegestuurd. Goedkoper is om de levering terug te nemen maar dat wil Sweeek niet.
30 apr 2024
Super snelle levering en correcte afwikkeling van vragen door klantenservice
29 apr 2024
Mijn retour is allang afgeleverd, maar zij blijven zeggen van niet. Ik heb het zwart op wit van dhl. Ik heb nog steeds mn geld niet retour. Waardeloos bedrijf, nooit meer!
Antwoord van sweeek.nl
29 apr 2024
Beste Kelly, Onze excuses voor het ongemak. Helaas hebben wij na 22 april nooit meer bericht terug mogen ontvangen. Mocht u ons wel een reactie gegeven hebben dan onze excuses dat dit niet goed bij ons is aangekomen. Ik zie dat wij uw retour in salesupply hebben ontvangen en dat wij hier contact over hebben gehad. Met vriendelijke groet, sweeek