sweeek.nl- Logo - Beoordelingen

sweeek.nl

853 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.367 beoordelingen in totaal

ongeldig

sweeek.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij sweeek.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

5 jul 2023
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima

15 jun 2023
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.

Beoordelingen voor sweeek.nl

Prima

De bank was zoals ik had verwacht, hij zit opzich wel goed, maar is een beetje hard. Vooral in de naden kan het een beetje ongemakkelijk zijn. De levering was niet gegaan zoals ik dat had verwacht, ik had extra betaald voor levering op afspraak. Uiteindelijk is er geen afspraak gemaakt, en is de bank op onverwachte wijze geleverd. Hier heb ik een klacht over ingediend, en het geld word binnen een maand teruggestort. Verder gewoon een prima bank voor nu.
SB
Simone B.
Beverwijk
Klanten service alleen via mail te bereiken. Op mijn eerste mail alleen een reactie dat het druk was. Paar dagen later had ik nog een mail gestuurd over iets anders daar wel een reactie op gehad maar begrepen mijn mail niet goed dus vroegen ze om meer informatie. Alles per mail ik werd niet gebeld. Slecht dit. Product voldoet naar verwachting.
RK
Rob K.
IJmuiden

Kippenhok. Alles perfect en de kwaliteit is 10 x beter dan van de Tuincentra in Nederland.

Eigenlijk is alles positief van dit bedrijf. Kwaliteit is veel beter dan in Nederland terwijl het prijsverschil nihil is. Het enige wat ik verbetert zou willen zien is de track & trace van de transporteur. Deze geeft een hele dag aan waarop de zending kan worden geleverd. een bloktijd van 2 of 4 uur zou beter zijn.
Bezorging was binnen de gestelde tijd. Helaas nooit bericht gehad van DPD wanneer het afgeleverd zou worden. Ze stonden zonder bericht aan de deur. Gelukkig was er iemand thuis om de grote doos aan te pakken. Maar het zou fijn geweest zijn als ik op de hoogte zou zijn van bezorgdag en tijd.
De bestelling en levering verliep goed. Alleen de beschrijving van het kippenhok was niet helemaal duidelijk. Voor zover ik de kwaliteit van het hok kan zien is goed . Nu afwachten op langer termijn hoe het hok er het van af brengt in weer en wind.
Prima webwinkel, maar wat mij altijd achterdochtig maakt is wanneer je niet direct met de klantenservice kunt communiceren omdat dat alleen gaat via een standaard berichten box. Die werk hier trouwens goed, gelukkig
Helemaal prima! Ze hebben leuke meubels voor een scherpe prijs. De prijs kwaliteit verhouding is ook goed. De verzending van de kast die ik had besteld duurde wat langer maar dat was bekend tijdens het bestellen.
De spullen zijn in goede staat afgeleverd. Echter, de communicatie had beter gekund. Ik kreeg geen bericht of indicatie wanneer het bezorgd zou worden, alleen een half uur van tevoren werd ik gebeld.
Prima communicatie, duidelijk in wat je kan verwachten (verzendtijden etc.). en zoals op de afbeelding. Verzendtijd is “lang” het is niet vandaag besteld morgen in huis.

Tuinset

Wij hebben een tuinset voor en een tuinset voor in de tuin gekocht en wauw wij zijn zo tevreden. Snelle levering, makkelijke montage en mooie kwaliteit. Echt top!
Heel erg blij met mijn bestelling! Het in elkaar zetten was eventjes een kriem, omdat de onderdelen verkeerd gestickeed waren, maar het resultaat mag er zijn.
Sommige onderdelen lastig te zette voor de rest goede service update informeren over verzenden status volgen pakket betaalbare producten netjes bezorgd
Goede snelle levering. Helaas werd hij geleverd op het adres die gekoppeld is aan mijn account en niet het adres wat ik had opgegeven bij het bestellen.
Ontzettend goede en vriendelijke klantenservice! Er ontbrak 1 onderdeel van de schoenenkast. Na 1 mailtje werd het direct opgestuurd. Echt heel fijn!
ET
Elisabeth T.
Amsterdam
Jammer genoeg was mijn tuinset zeer beschadigd maar is heel netjes opgelost door Sweeek klantenservice. Vlotte afhandeling en goede communicatie.

Duidelijke website, mooi artikel.

Duidelijke website, mooie artikelen. Alleen duidelijk aangeven op welke datum het bezorgd gaat worden, dat zou fijner zijn.
PH

Mooie stoelen

Hoeft niets verbetert te worden stoelen zijn prachtig stevig en zitten heerlijk en best makkelijk in elkaar te zetten.
Prachtige bbq gekocht. Maar die bezorging van ruim een week niet, verder had een hoes mee afgebeeld, had ik 'm gekicht
Snelle levering op korte termijn, Alles was compleet, zonder schade. En nog goedkoper ook, door korting. Perfect!
Goede levering en mooie producten. Als er iets niet goed is ( in mijn geval ) krijg je gewoon een nieuw product