sweeek.nl- Logo - Beoordelingen

sweeek.nl

862 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.457 beoordelingen in totaal

ongeldig

sweeek.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij sweeek.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

5 jul 2023
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima

15 jun 2023
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.

Beoordelingen voor sweeek.nl

22 apr 2024
22 apr 2024
Ontzettend goede en vriendelijke klantenservice! Er ontbrak 1 onderdeel van de schoenenkast. Na 1 mailtje werd het direct opgestuurd. Echt heel fijn!
20 mrt 2024

Betrouwbare site

Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en levering. De kastjes zelf zijn mooi alleen jammer dat de achterkant niet gelamineerd is. Dit zie je vooral als je er vanaf boven op kijkt. Maar eerlijk is eerlijk, de prijs is er ook naar.
16 apr 2024
Helemaal prima! Ze hebben leuke meubels voor een scherpe prijs. De prijs kwaliteit verhouding is ook goed. De verzending van de kast die ik had besteld duurde wat langer maar dat was bekend tijdens het bestellen.
18 apr 2024

Tuinset

Wij hebben een tuinset voor en een tuinset voor in de tuin gekocht en wauw wij zijn zo tevreden. Snelle levering, makkelijke montage en mooie kwaliteit. Echt top!
16 apr 2024
Heel erg blij met mijn bestelling! Het in elkaar zetten was eventjes een kriem, omdat de onderdelen verkeerd gestickeed waren, maar het resultaat mag er zijn.

Goede service

Levering van producten is snel. Kwaliteit van de stoelen is goed. En als je een vraag hebt voor de klantenservice dan krijg je snel een reactie.

Leuke eyecatchers!

Producten zijn zoals omschreven en vlot bezorgd. Hele duidelijke beschrijving waardoor meubels eenvoudig in elkaar te zetten zijn.
18 apr 2024

Duidelijke website, mooi artikel.

Duidelijke website, mooie artikelen. Alleen duidelijk aangeven op welke datum het bezorgd gaat worden, dat zou fijner zijn.
PH

Mooie stoelen

Hoeft niets verbetert te worden stoelen zijn prachtig stevig en zitten heerlijk en best makkelijk in elkaar te zetten.
Snelle levering op korte termijn, Alles was compleet, zonder schade. En nog goedkoper ook, door korting. Perfect!
The products are beautiful and high quality, while still being affordable. The assembly was also straightforward.
Goede levering en mooie producten. Als er iets niet goed is ( in mijn geval ) krijg je gewoon een nieuw product
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Product is echt zoals afgebeeld. Snelle levering, keurig ingepakt.
16 apr 2024
Snel, betaalbaar en mooi!
Goed geregeld en vlot bezorgd. Had 6 eetkamerstoelen besteld. Waren heel mooi en niet duur.
20 mrt 2024
Top levering en makkelijk in elkaar te zetten. De nachtkastjes staan heel leuk.

gekregen zoals omschreven

Product is zoals omschreven, levertijd zoals afgesproken. Ik ben er blij mee!
De klantenservice is erg goed en de producten zijn van goede kwaliteit.