Dirkje- Logo - Beoordelingen

Dirkje
Beoordelingen:

356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.091 beoordelingen in totaal  

4,51
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 4 nov 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Dirkje voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wat een geweldige kleding. Ook ontzettend leuk dat kleuren matchen, dus dat je setjes kunt kiezen die bij elkaar passen. Extra leuk als je je tweeling wil laten matchen en toch anders wilt kleden. Bij de bestelling bleek een jurk in de verkeerde maat geleverd, maar deze werd meteen alsnog gestuurd zonder retour te hoeven doen. Super service! Bedankt!

de meest kritische beoordeling

18 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het onwijs jammer hoe slecht de communicatie is! Order geplaatst op 2 augustus. Zelf 3 keer achteraan moeten bellen waar mijn order is. Bij de 3de keer bellen blijkt dat mijn order dan echt onderweg gaat vanuit het magazijn de dag erna. Week later bel ik weer en blijkt dat ze hem naar een andere webshop gestuurd hebben? Maar hij moet al onderweg terug zijn volgens die mevrouw en dan sturen ze hem weer naar mij. Jemig, wat een omweg maar ik wacht. Maandag tot vrijdag gewacht. Nog steeds geen beloofde mail dat mijn pakket onderweg is naar mij (uitdrukkelijk om gevraagd want ik had geen zin om nog een keer te bellen). Vrijdag nogmaals gebeld (vandaag) en hij zou dan toch moeten komen (zonder een mail maar goed hé). Ik wacht het nog maar af... Verder doen ze ook niet echt meelevend of aardig aan de klantenservice. Een excuus is minstens op zijn plaats. Maar goed. Geen dirkje meer voor mij.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Dirkje

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(7)
(12)
(22)
Resetten
AE
Anna E.
Nijmegen
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te laat

Hoi, Ik heb een cadeaubon besteld en die wordt dan verzonden via UPS. Kreeg eerst bericht dat het huisnummer er niet opstond, (stond er gewoon op) kwam dus te laat (11 april) en ik heb maar iets anders gekocht, want ik ging 11 april op kraamvisite. Waarom een cadeaubon niet met de gewone post versturen? Doe dit dus nooit weer. Groet, Anneke
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
12 apr 2024
Dank u voor het bericht. Wat ontzettend vervelend dat er iets niet goed is gegaan met uw bestelling! Wanneer er iets niet goed gaat kunt u tijdens kantooruren altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat we hierbij kunnen helpen. Wij zijn per mail en telefonisch te bereiken. De reden dat wij niets met de gewone post sturen is omdat we dan geen trackingnummer hebben en dan ook nooit kunnen ondersteunen wanneer de verzending niet goed zou gaan. Onze excuses voor uw ongemak!
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen bestelling ontvangen

Bestelling geplaats van een paar setjes en ook betaald. Paar dagen later heb ik een mail in mijn ongewenst mails gekregen dat mijn geld terug word gestord. Reden hiervoor is niet duidelijk. Het kon zijn dat ze niet op voorraad waren. Maar een dag later gekeken en de maten zijn nogsteeds beschikbaar. Dus geen goede ervaring en zal niet snel weer bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
11 jan 2024
Beste Jeneffer We hebben je een mailtje gestuurd over die terugbetaling maar hierop geen reactie ontvangen, misschien dat die mail ook bij je spam terecht is gekomen? Ik zal je nogmaals mailen om alles uit te leggen. Mochten er vragen zijn dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen! Liefs team Dirkje
KH
Kauri H.
Huis ter heide
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Getourkosten anno 2024..

Jammer dat er anno 2024 nog retourkosten zijn. Voor mij geen bestellingen meer omdat ik graag eerst de kleding wil zien en soms twijfel dus sf en toe terug stuur.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
8 jan 2024
De reden dat wij retourkosten doorberekenen, is omdat wij het milieu zo min mogelijk willen belasten. Doordat de retourkosten niet gratis zijn, zijn klanten meer bewust van hun aankoop. Dit leidt tot minder zendingen over en weer. Wij adviseren onze maattabel te gebruiken. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice.
18 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het onwijs jammer hoe slecht de communicatie is! Order geplaatst op 2 augustus. Zelf 3 keer achteraan moeten bellen waar mijn order is. Bij de 3de keer bellen blijkt dat mijn order dan echt onderweg gaat vanuit het magazijn de dag erna. Week later bel ik weer en blijkt dat ze hem naar een andere webshop gestuurd hebben? Maar hij moet al onderweg terug zijn volgens die mevrouw en dan sturen ze hem weer naar mij. Jemig, wat een omweg maar ik wacht. Maandag tot vrijdag gewacht. Nog steeds geen beloofde mail dat mijn pakket onderweg is naar mij (uitdrukkelijk om gevraagd want ik had geen zin om nog een keer te bellen). Vrijdag nogmaals gebeld (vandaag) en hij zou dan toch moeten komen (zonder een mail maar goed hé). Ik wacht het nog maar af... Verder doen ze ook niet echt meelevend of aardig aan de klantenservice. Een excuus is minstens op zijn plaats. Maar goed. Geen dirkje meer voor mij.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
29 aug 2023
Beste Rebecca Wat ontzettend vervelend om te horen over je ervaring met de bestelling en de klantenservice. Het lijkt erop dat de communicatie en de uitvoering van je bestelling niet soepel zijn verlopen, ik begrijp dat je hier gefrustreerd over bent. Het feit dat je bestelling bij een ander bedrijf is bezorgd heeft voor verdere vertraging gezorgd. Hoewel dit buiten onze macht ligt is dit erg vervelend. Ik zie dat het pakket inmiddels is bezorgd, hopelijk vallen de kleertjes goed in de smaak. We wensen je veel plezier van de aankopen en nogmaals onze excuses voor het ongemak! Liefs team Dirkje
12 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte webwinkel, Pakket is kwijtgeraakt. Communicatie daarna zeer slecht. Webwinkel gaat een onderzoek starten wat ook weer enkele dagen kan duren. Inmiddels wacht ik al 3 weken op mijn bestelling. Volgens de medewerker zijn 2 artikelen van mijn bestelling ook niet meer voorradig. Ongelooflijk dat ik na 3 weken zelf moet bellen waar mijn pakket blijft terwijl het intern is mis gegaan (pakket was nog niet aangemeld bij postnl)
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
13 jul 2023
Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Na ons onderzoek hebben we de nodige stappen ondernomen om het probleem op te lossen. We begrijpen dat het lang heeft geduurd en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd klaar om je te helpen. Bedankt voor je begrip. Liefs, Team Koko Noko
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op de site wordt aangegeven als je vandaag voor een bepaalde tijd besteld, het dezelfde dag wordt geleverd. Nou tel hier maar een week bij op. Je wordt hier ook niet van op de hoogte gesteld, het is een kwestie van inloggen en iedere keer de status van je bestelling opzoeken. Dan staat er 3 dagen dat het pakket verzonden is, èn dan ineens krijg je eindelijk een track and trace
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
8 aug 2023
Hi Linda Bedankt voor je review. Door grote drukte tijdens de sale periode heeft de bezorging helaas wat langer geduurd dan je van ons gewend bent, we hebben hiervan een melding op onze site staan. Fijn dat je je pakketje hebt ontvangen. We wensen je veel plezier van je aankoop! Liefs team Dirkje
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Helaas

Na anderhalf week nog geen verzendbevestiging. in contact met Dirkje te horen gekregen dat ze het erg druk hebben. Helaas dus nog geen kleding ontvangen. Pakketje wat gelijktijdig besteld werd na ruim een week geleverd en zag er goed uit. Hopelijk komt het pakket alsnog, maar heb er een hard hoofd in
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
11 aug 2023
Beste Wendy Wat vervelend dat je nog niets hebt ontvangen. Volgens de t&t code is het pakketje opgehaald dus ik ga hiervoor een onderzoek opstarten. We nemen contact met je op over de zending en zorgen voor een oplossing. Liefs team Dirkje
12 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Rompers

3 pack overslag rompers besteld, bij de eerste keer aan doen gaat er al een druk knop kapot. Sowieso gaan deze moeilijk open. Daarnaast zijn de rompers niet dubbel aan de voorkant waardoor deze tussen de drukkers door helemaal open staan. Slechte kwaliteit! Zonde van het geld.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
14 aug 2023
Beste Lindy Wanneer er klachten zijn mag je altijd mailen naar onze klantenservice, wij denken graag met je mee. We gaan hiervoor contact met je opnemen. Liefs team Dirkje
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte service. Zondag items besteld en donderdag geleverd dat zal dan niet aan hun liggen maar als je dab vrijdags een mail krijgt waarin staat dat je 30%korting daarop krijgt en de winkel daar verder niets aan wil doen is dat heel zuur.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
27 nov 2023
Dank je voor het bericht. Je bestelling is van 18 november, dat is ruim voor de sale begon. Wij kunnen inderdaad niet met terug werkende kracht korting gaan verrekenen. Dat zou niet eerlijk zijn tegenover andere klanten. Onze excuses daarvoor.
25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Tot op heden geen pakketje

Ik heb op 19/11/2023 een bestelling geplaatst en betaald en ik heb hier tot op heden nog steeds geen track en trace code van ontvangen dus ook nog steeds geen pakketje. Zeer jammer. Ik hoop dat het toch zeker op tijd is voor sinterklaas.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
27 nov 2023
Dank je voor het bericht. Zou je contact kunnen opnemen met onze klantenservice op info@dirkje.nl? Wij kunnen het dan voor je uitzoeken en je op de hoogte houden over de voortgang!
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beetje vreemd om al een review te vragen terwijl ik t nog steeds niet binnen heb. Dacht op tijd besteld te hebben volgens de leveringstijden maar denk dat ik alsnog de stad in moet om optijd wat leuks voor de baby te hebben
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
8 aug 2023
Hi Nicole Bedankt voor je review. Door grote drukte tijdens de sale periode heeft de bezorging helaas wat langer geduurd dan je van ons gewend bent. Ik zie dat je pakket inmiddels is bezorgd. We wensen je veel plezier van je aankoop! Liefs team Dirkje
24 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

€7 verzendkosten bij retour!

Had een jas besteld, maar bleek te groot. Kleinere maat was er niet meer, dus de jas moest retour (bovendien ook 1 knoop los). Moest ik zelf de verzendkosten van €7 betalen, omdat ruilen geen optie was..
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
27 jun 2023
Beste Roxanne Ik zie dat mijn collega je een mailtje heeft gestuurd maar dat hier niet op is gereageerd. Dan hadden we je klacht in behandeling kunnen nemen en je een retourlabel kunnen mailen wanneer nodig. Je mag ons een volgende ook gerust bellen, we helpen je graag! Liefs, Team Dirkje
9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Lang moeten wachten

Bijna een week moeten wachten totdat de bestelling werd geleverd en op de dag dat die moet worden afgeleverd zegt DHL dat je niet thuis was terwijl er op de zaak werd geleverd en geen DHL gezien hoor!
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
11 aug 2023
Goedemorgen! In verband met de drukte rondom de sale hebben we inderdaad wat langer de tijd nodig gehad om je pakket te verzenden, excuses hiervoor. Helemaal vervelend als de post dan ook vertraging heeft. Ik zie dat het pakket op een servicepunt is afgegeven dus ik ga je alle informatie mailen. Excuses voor het ongemak! Liefs team Dirkje
KB
Kamelia B.
Beveren-Waas
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog niets gekregen van mijn bestelling. Zij zeggen dat een vertraging is, maar wanneer iets te verwachten is niet duidelijk. Ik denk om mijn bestelling te annuleren.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
8 aug 2023
Hi Kamelia Bedankt voor je review. Door grote drukte tijdens de sale periode heeft de bezorging helaas wat langer geduurd dan je van ons gewend bent. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest en dan het opgelost is. Graag tot een volgende keer, liefs team Dirkje
10 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Service is goed Bij terugsturen moet je het verzendlabel printen, dit kan anders. Verder werkte mijn waardebon niet maar is goed opgelost
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
11 mei 2023
Beste Cindy Bedankt voor het delen van je review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat we het probleem met de waardebon voor je hebben kunnen oplossen. We begrijpen dat het printen van het verzendlabel soms onhandig kan zijn en we zijn bezig om andere opties te bieden in de toekomst om het retourproces voor onze klanten gemakkelijker te maken. Liefs Team Dirkje
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niet kloppende maat

Ik heb een setje (jurkje, legging, haarband) in maat 86 besteld en kreeg de legging in de juiste maat, maar het jurkje in maat 80.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
19 dec 2023
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het is opgelost voor je! Onze excuses nogmaals voor het ongemak.
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het pakketje is nog niet eens verstuurd en ik moest op de Website lezen dat vanwege drukte er vertraging is ontstaan.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
8 aug 2023
Hi Fieke Bedankt voor je review. Door grote drukte tijdens de sale periode duurt het inderdaad wat langer dan je van ons gewend bent. Ik zie dat je pakket inmiddels is bezorgd. We wensen je veel plezier van je aankoop! Liefs team Dirkje
19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit is goed, maar van de 3 bestelde kledingstukken werd er 1 geannuleerd en 1 in de verkeerde maat bezorgd.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
20 sep 2023
Hi Nienke, Ik zou graag met je in contact komen om je te kunnen vragen wat er mis is gegaan met je bestelling. Je mag ons altijd mailen met je feedback en dan kunnen we kijken wat we er mee kunnen doen. >> Info@dirkje.nl Liefs, Team Dirkje
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na een week heb ik nog steeds geen bestelling ontvangen of update mogen ontvangen over mijn geplaatste bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
8 aug 2023
Goedemiddag Bedankt voor je review. Door grote drukte tijdens de sale periode heeft de bezorging helaas wat langer geduurd dan je van ons gewend bent. Ik zie dat je pakket inmiddels is bezorgd. We wensen je veel plezier van je aankoop! Liefs team Dirkje