Dirkje- Logo - Beoordelingen

Dirkje
Beoordelingen:

355 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.103 beoordelingen in totaal  

4,53
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 4 nov 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Dirkje voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wat een geweldige kleding. Ook ontzettend leuk dat kleuren matchen, dus dat je setjes kunt kiezen die bij elkaar passen. Extra leuk als je je tweeling wil laten matchen en toch anders wilt kleden. Bij de bestelling bleek een jurk in de verkeerde maat geleverd, maar deze werd meteen alsnog gestuurd zonder retour te hoeven doen. Super service! Bedankt!

de meest kritische beoordeling

18 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het onwijs jammer hoe slecht de communicatie is! Order geplaatst op 2 augustus. Zelf 3 keer achteraan moeten bellen waar mijn order is. Bij de 3de keer bellen blijkt dat mijn order dan echt onderweg gaat vanuit het magazijn de dag erna. Week later bel ik weer en blijkt dat ze hem naar een andere webshop gestuurd hebben? Maar hij moet al onderweg terug zijn volgens die mevrouw en dan sturen ze hem weer naar mij. Jemig, wat een omweg maar ik wacht. Maandag tot vrijdag gewacht. Nog steeds geen beloofde mail dat mijn pakket onderweg is naar mij (uitdrukkelijk om gevraagd want ik had geen zin om nog een keer te bellen). Vrijdag nogmaals gebeld (vandaag) en hij zou dan toch moeten komen (zonder een mail maar goed hé). Ik wacht het nog maar af... Verder doen ze ook niet echt meelevend of aardig aan de klantenservice. Een excuus is minstens op zijn plaats. Maar goed. Geen dirkje meer voor mij.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Dirkje

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(6)
(12)
(21)
Resetten
AE
Anna E.
Nijmegen
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te laat

Hoi, Ik heb een cadeaubon besteld en die wordt dan verzonden via UPS. Kreeg eerst bericht dat het huisnummer er niet opstond, (stond er gewoon op) kwam dus te laat (11 april) en ik heb maar iets anders gekocht, want ik ging 11 april op kraamvisite. Waarom een cadeaubon niet met de gewone post versturen? Doe dit dus nooit weer. Groet, Anneke
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
12 apr 2024
Dank u voor het bericht. Wat ontzettend vervelend dat er iets niet goed is gegaan met uw bestelling! Wanneer er iets niet goed gaat kunt u tijdens kantooruren altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat we hierbij kunnen helpen. Wij zijn per mail en telefonisch te bereiken. De reden dat wij niets met de gewone post sturen is omdat we dan geen trackingnummer hebben en dan ook nooit kunnen ondersteunen wanneer de verzending niet goed zou gaan. Onze excuses voor uw ongemak!
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen bestelling ontvangen

Bestelling geplaats van een paar setjes en ook betaald. Paar dagen later heb ik een mail in mijn ongewenst mails gekregen dat mijn geld terug word gestord. Reden hiervoor is niet duidelijk. Het kon zijn dat ze niet op voorraad waren. Maar een dag later gekeken en de maten zijn nogsteeds beschikbaar. Dus geen goede ervaring en zal niet snel weer bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
11 jan 2024
Beste Jeneffer We hebben je een mailtje gestuurd over die terugbetaling maar hierop geen reactie ontvangen, misschien dat die mail ook bij je spam terecht is gekomen? Ik zal je nogmaals mailen om alles uit te leggen. Mochten er vragen zijn dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen! Liefs team Dirkje
KH
Kauri H.
Huis ter heide
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Getourkosten anno 2024..

Jammer dat er anno 2024 nog retourkosten zijn. Voor mij geen bestellingen meer omdat ik graag eerst de kleding wil zien en soms twijfel dus sf en toe terug stuur.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
8 jan 2024
De reden dat wij retourkosten doorberekenen, is omdat wij het milieu zo min mogelijk willen belasten. Doordat de retourkosten niet gratis zijn, zijn klanten meer bewust van hun aankoop. Dit leidt tot minder zendingen over en weer. Wij adviseren onze maattabel te gebruiken. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice.
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niet kloppende maat

Ik heb een setje (jurkje, legging, haarband) in maat 86 besteld en kreeg de legging in de juiste maat, maar het jurkje in maat 80.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
19 dec 2023
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het is opgelost voor je! Onze excuses nogmaals voor het ongemak.
25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Tot op heden geen pakketje

Ik heb op 19/11/2023 een bestelling geplaatst en betaald en ik heb hier tot op heden nog steeds geen track en trace code van ontvangen dus ook nog steeds geen pakketje. Zeer jammer. Ik hoop dat het toch zeker op tijd is voor sinterklaas.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
27 nov 2023
Dank je voor het bericht. Zou je contact kunnen opnemen met onze klantenservice op info@dirkje.nl? Wij kunnen het dan voor je uitzoeken en je op de hoogte houden over de voortgang!
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte service. Zondag items besteld en donderdag geleverd dat zal dan niet aan hun liggen maar als je dab vrijdags een mail krijgt waarin staat dat je 30%korting daarop krijgt en de winkel daar verder niets aan wil doen is dat heel zuur.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
27 nov 2023
Dank je voor het bericht. Je bestelling is van 18 november, dat is ruim voor de sale begon. Wij kunnen inderdaad niet met terug werkende kracht korting gaan verrekenen. Dat zou niet eerlijk zijn tegenover andere klanten. Onze excuses daarvoor.
4 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik word niet terug gebeld, service is niet ok
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
6 nov 2023
Beste Erna We hebben elkaar vanochtend gesproken en alles is opgelost. Graag tot een volgende keer bij Dirkje. Liefs!
19 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klant geen cadeau bix laten betalen ala je ziet dat gekochte artikel er niet in past neem contact op met je klant
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
19 okt 2023
Beste Marja Hartelijk dank voor je feedback met betrekking tot je laatste bestelling en de ontvangen cadeaudoos. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We begrijpen dat je teleurgesteld bent dat de bestelde cadeaudoos niet geschikt was voor het gekochte artikel. We willen je laten weten dat we je opmerkingen serieus nemen, hoewel het belangrijk is op te merken dat je zelf verantwoordelijk bent voor het kiezen van de juiste maat cadeaudoos voor je artikel. De afmetingen staan erbij vermeld. We begrijpen dat het soms moeilijk kan zijn om de juiste maat te beoordelen, en we willen je graag helpen bij toekomstige aankopen. Als je hulp nodig hebt bij het kiezen van de juiste maat cadeaudoos of kleding voor je toekomstige aankopen, staan onze klantenservicemedewerkers altijd voor je klaar om je te adviseren. Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Liefs team Dirkje
17 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
18 okt 2023
Dank je voor de beoordeling. Jammer te zien dat je niet tevreden bent! Wanneer je ons laat weten wat er mis is gegaan kunnen we uiteraard kijken wat we voor je kunnen doen. Ik zie dat er nog geen contact is opgenomen met onze klantenservice. We horen graag van je!
19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit is goed, maar van de 3 bestelde kledingstukken werd er 1 geannuleerd en 1 in de verkeerde maat bezorgd.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
20 sep 2023
Hi Nienke, Ik zou graag met je in contact komen om je te kunnen vragen wat er mis is gegaan met je bestelling. Je mag ons altijd mailen met je feedback en dan kunnen we kijken wat we er mee kunnen doen. >> Info@dirkje.nl Liefs, Team Dirkje
18 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het onwijs jammer hoe slecht de communicatie is! Order geplaatst op 2 augustus. Zelf 3 keer achteraan moeten bellen waar mijn order is. Bij de 3de keer bellen blijkt dat mijn order dan echt onderweg gaat vanuit het magazijn de dag erna. Week later bel ik weer en blijkt dat ze hem naar een andere webshop gestuurd hebben? Maar hij moet al onderweg terug zijn volgens die mevrouw en dan sturen ze hem weer naar mij. Jemig, wat een omweg maar ik wacht. Maandag tot vrijdag gewacht. Nog steeds geen beloofde mail dat mijn pakket onderweg is naar mij (uitdrukkelijk om gevraagd want ik had geen zin om nog een keer te bellen). Vrijdag nogmaals gebeld (vandaag) en hij zou dan toch moeten komen (zonder een mail maar goed hé). Ik wacht het nog maar af... Verder doen ze ook niet echt meelevend of aardig aan de klantenservice. Een excuus is minstens op zijn plaats. Maar goed. Geen dirkje meer voor mij.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
29 aug 2023
Beste Rebecca Wat ontzettend vervelend om te horen over je ervaring met de bestelling en de klantenservice. Het lijkt erop dat de communicatie en de uitvoering van je bestelling niet soepel zijn verlopen, ik begrijp dat je hier gefrustreerd over bent. Het feit dat je bestelling bij een ander bedrijf is bezorgd heeft voor verdere vertraging gezorgd. Hoewel dit buiten onze macht ligt is dit erg vervelend. Ik zie dat het pakket inmiddels is bezorgd, hopelijk vallen de kleertjes goed in de smaak. We wensen je veel plezier van de aankopen en nogmaals onze excuses voor het ongemak! Liefs team Dirkje
12 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Rompers

3 pack overslag rompers besteld, bij de eerste keer aan doen gaat er al een druk knop kapot. Sowieso gaan deze moeilijk open. Daarnaast zijn de rompers niet dubbel aan de voorkant waardoor deze tussen de drukkers door helemaal open staan. Slechte kwaliteit! Zonde van het geld.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
14 aug 2023
Beste Lindy Wanneer er klachten zijn mag je altijd mailen naar onze klantenservice, wij denken graag met je mee. We gaan hiervoor contact met je opnemen. Liefs team Dirkje
9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Lang moeten wachten

Bijna een week moeten wachten totdat de bestelling werd geleverd en op de dag dat die moet worden afgeleverd zegt DHL dat je niet thuis was terwijl er op de zaak werd geleverd en geen DHL gezien hoor!
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
11 aug 2023
Goedemorgen! In verband met de drukte rondom de sale hebben we inderdaad wat langer de tijd nodig gehad om je pakket te verzenden, excuses hiervoor. Helemaal vervelend als de post dan ook vertraging heeft. Ik zie dat het pakket op een servicepunt is afgegeven dus ik ga je alle informatie mailen. Excuses voor het ongemak! Liefs team Dirkje
9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog geen bestelling binnen gehad!
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
11 aug 2023
Beste Mariska In verband met de sale drukte heeft de verzending wat langer geduurd dan je van ons gewend bent. Ik zie dat het pakket inmiddels is bezorgd. Veel plezier van de aankopen en tot een volgende keer bij Dirkje!
9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nog steeds niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
11 aug 2023
Goedemorgen Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat er is gezorgd voor een oplossing. Excuses voor het ongemak! Liefs team Dirkje
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Helaas

Na anderhalf week nog geen verzendbevestiging. in contact met Dirkje te horen gekregen dat ze het erg druk hebben. Helaas dus nog geen kleding ontvangen. Pakketje wat gelijktijdig besteld werd na ruim een week geleverd en zag er goed uit. Hopelijk komt het pakket alsnog, maar heb er een hard hoofd in
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
11 aug 2023
Beste Wendy Wat vervelend dat je nog niets hebt ontvangen. Volgens de t&t code is het pakketje opgehaald dus ik ga hiervoor een onderzoek opstarten. We nemen contact met je op over de zending en zorgen voor een oplossing. Liefs team Dirkje
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had er meer van verwacht Sluiting niet mooi
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
8 aug 2023
Hi Chantal Wat vervelend dat het artikel niet is wat je ervan verwacht had. Je mag altijd een mail sturen naar onze klantenservice, info@dirkje.nl, dan kunnen ze met je meekijken. Liefs team Dirkje
6 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kleding is top. Bezorging erg laat.
Beoordeling melden
5 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat ik al 15 dagen op een bestelling aan het wachten ben en niet op de hoogte gehouden word
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
8 aug 2023
Beste Kim Ivm de drukte tijdens de sale duurt het helaas langer dan je van ons gewend bent. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega en we wensen je alvast veel plezier van je aankoop! Liefs team Dirkje