Dirkje- Logo - Beoordelingen

Dirkje

355 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.103 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 nov 2021
Dirkje voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mrt 2024
Wat een geweldige kleding. Ook ontzettend leuk dat kleuren matchen, dus dat je setjes kunt kiezen die bij elkaar passen. Extra leuk als je je tweeling wil laten matchen en toch anders wilt kleden. Bij de bestelling bleek een jurk in de verkeerde maat geleverd, maar deze werd meteen alsnog gestuurd zonder retour te hoeven doen. Super service! Bedankt!

18 aug 2023
Ik vind het onwijs jammer hoe slecht de communicatie is! Order geplaatst op 2 augustus. Zelf 3 keer achteraan moeten bellen waar mijn order is. Bij de 3de keer bellen blijkt dat mijn order dan echt onderweg gaat vanuit het magazijn de dag erna. Week later bel ik weer en blijkt dat ze hem naar een andere webshop gestuurd hebben? Maar hij moet al onderweg terug zijn volgens die mevrouw en dan sturen ze hem weer naar mij. Jemig, wat een omweg maar ik wacht. Maandag tot vrijdag gewacht. Nog steeds geen beloofde mail dat mijn pakket onderweg is naar mij (uitdrukkelijk om gevraagd want ik had geen zin om nog een keer te bellen). Vrijdag nogmaals gebeld (vandaag) en hij zou dan toch moeten komen (zonder een mail maar goed hé). Ik wacht het nog maar af... Verder doen ze ook niet echt meelevend of aardig aan de klantenservice. Een excuus is minstens op zijn plaats. Maar goed. Geen dirkje meer voor mij.

Beoordelingen voor Dirkje

9 nov 2023

Schattepatatje

Na een zeer moeilijke zoektocht (er is echt veel keuze🤗) beslist en besteld en gevolgd door een snelle levering 👍en nu kunnen we ons kleinkind weer verwennen 😍
30 sep 2023
M’n dochter is mega blij ❤️. Draagt iedere dag haar nieuwe jurkjes. Enige nadeel: ze draagt nu 116 en heeft altijd Dirkje gedragen. Wat moet ze hierna aan?
FO
Froukje O.
Oldeberkoop
17 jun 2023

Top!

Ook wel eens een mindere review geschreven, maar deze keer was het top. Dat mag ook gezegd worden. Snel bezorgd, en Artikelen voldoen aan de verwachting.
2 aug 2023
Hele mooie kleding van goede kwaliteit. Bestelling duurde iets langer als normaal maar dat komt door de sale dus veel mensen bestellen, wat logisch is :)
16 okt 2023

Goede kwaliteit, leuke kledingsetjes

Bij dirkje is de verzending snel, de kwaliteit super en de service ook prima! Al meerdere keren iets besteld bij dirkje en ik ben altijd tevreden 😃
18 mei 2023
Snelle levering ,achteraf betalen en een super leuk stelletje voor onze kleindochter. Ik ben groot fan van DIRKJE🥰 Nu nog mooi weer🌞
9 aug 2023
Super fijne kleertjes, blijven ook mooi na het dragen/wassen. Klein probleempje met een verkeerd setje, maar erg fijn opgelost!
6 jul 2023
Leuke kleding gekocht in de uitverkoop. Snelle levering. De kwaliteit van de kleding is goed. Blijft mooi na wassen.
3 dec 2023

Top

Veel keuze en de tweede bestelling met flinke korting kunnen scoren 🥳 is altijd leuk ! Snelle levering top
altijd erg blij met de leuke kleertjes hopelijk volgend jaar ook watvkerst kleren bedankt voor het vestje
TB
10 aug 2023

Kado gedaan, mooie kwaliteit

Kado gedaan! Heel enthousiast! Vorige baby ook van Dirkje kado gedaan kan deze weer aan! Blijkt ook mooi!
Super leuke kleren voor onze meiden van 4 en 5 jaar! En met de 30% korting ook nog eens een leuke prijs!
6 aug 2023
Bestelde kledij wordt snel geleverd. Nooit problemen gehad. Mooie elastische stoffen ideaal voor baby's.
29 sep 2023
Mooie betaalbare kleding. Enige vind ik: het valt 1 en soms 2 maten kleiner. Ik koop dus altijd groter
4 aug 2023
Goede kwaliteit babykleding! Zoals altijd tevreden met de producten. Bezorging duurde wel wat langer.
22 okt 2023
Mooie producten. Al is de maatvoering soms even gokken. Jassen vallen groot en T-shirts vaak klein.
28 mei 2023
snelle levering, de bestelde artikelen werden snel verzonden, en de volgende dag al geleverd.
18 nov 2023
Altijd een drama met broeken. Maar die van dirkje zitten hem als gegoten. En heerlijk zacht.

Heel goed

De goede prijs / kwaliteit van de kleertjes, snelle levering en goede communicatie
2 aug 2023
jullie hebben heel veel leuke kleding deze palmboom jas vind ik super cute