TafelzeilOnline.com- Logo - Beoordelingen

TafelzeilOnline.com

256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26.429 beoordelingen in totaal

ongeldig

TafelzeilOnline.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij TafelzeilOnline.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Absoluut fantastische ervaring met TafelzeilOnline.com! Vanaf het moment dat ik hun website bezocht, was ik onder de indruk van de brede selectie van tafelzeilen die ze aanboden. Het bestellen verliep soepel en de levering was snel en efficiënt. De kwaliteit van het tafelzeil overtrof mijn verwachtingen en het past perfect bij mijn interieur. Bovendien was de klantenservice uitstekend; ze waren vriendelijk, behulpzaam en zeer professioneel. Ik zal zeker weer bij TafelzeilOnline.com bestellen en kan ze ten zeerste aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar hoogwaardig tafelzeil!

Op jullie site wordt gevraagd de lengte en breedte van de tafel op te geven. Dat heb ik gedaan, ervan uitgaand dat jullie er automatisch bij het snijden aan alle kanten 20 cm erbij optellen. Ik schrok me dan ook naar toen ik het tafelkleed ontving deze dus veel te klein en onbruikbaar is. Voor mij betekent dat dat ik €33,07 heb weggegooid. Het zou goed zijn als jullie op jullie site klanten hiervoor waarschuwen en adviseren er extra cm's bij op te tellen als je wilt dat het tafelkleed over de rand van je tafel overhangt.

Beoordelingen voor TafelzeilOnline.com

Mooi tafelkleed besteld, niet goedkoop. Maar na 1x gebruiken vlekken die er niet uit gaan. Mail gestuurd, kreeg advies dat ik moest proberen met 50/50 water azijn. Dit werkt niet. Vermoedelijk is het kleed niet getopt, dat de vlek binnen 5 min erin kan trekken.
We hebben twee tafelzeilen gekocht bij jullie. Het blinkende is te hard gekrompen en het andere, het matte is te weinig gekrompen...maar daar zullen we mee moeten mee leven zeker?
JB
John B.
Landgraaf
Kwaliteit van het product valt toch wel tegen. Elk object dat je erop zet, laat een afdruk achter. Of het nu een kopje, bordje, glas of ander object is....
PV
Peter v.
Eemnes
Op de site staat met molton Molton aan de achterkant is nauwelijks aanwezig. Kleed is stijf en de print ontbreekt op enkele stukjes.
De maat is prima maar er zitten grote zwarte vlekken/vegen op het hoekje. Erg zonde.
Ik vond de bstelling lang duren. Ik kan geen ffoto sturen want het was een cadeau.