TafelzeilOnline.com- Logo - Beoordelingen

TafelzeilOnline.com

256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26.429 beoordelingen in totaal

ongeldig

TafelzeilOnline.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij TafelzeilOnline.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Absoluut fantastische ervaring met TafelzeilOnline.com! Vanaf het moment dat ik hun website bezocht, was ik onder de indruk van de brede selectie van tafelzeilen die ze aanboden. Het bestellen verliep soepel en de levering was snel en efficiënt. De kwaliteit van het tafelzeil overtrof mijn verwachtingen en het past perfect bij mijn interieur. Bovendien was de klantenservice uitstekend; ze waren vriendelijk, behulpzaam en zeer professioneel. Ik zal zeker weer bij TafelzeilOnline.com bestellen en kan ze ten zeerste aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar hoogwaardig tafelzeil!

Op jullie site wordt gevraagd de lengte en breedte van de tafel op te geven. Dat heb ik gedaan, ervan uitgaand dat jullie er automatisch bij het snijden aan alle kanten 20 cm erbij optellen. Ik schrok me dan ook naar toen ik het tafelkleed ontving deze dus veel te klein en onbruikbaar is. Voor mij betekent dat dat ik €33,07 heb weggegooid. Het zou goed zijn als jullie op jullie site klanten hiervoor waarschuwen en adviseren er extra cm's bij op te tellen als je wilt dat het tafelkleed over de rand van je tafel overhangt.

Beoordelingen voor TafelzeilOnline.com

Een Uitstekende Ervaring met TafelzeilOnline.com: Hoogwaardig Tafelzeil en Uitstekende Service!

Twee tafelzeilen besteld, een echt zeil en de andere die duurdere versie. En inderdaad het zeil had in het begin even een geur, maar dat is snel weg. Beiden zijn uitstekend gesneden, keurig op maat voor mijn ovale tafel. En de duurdere ziet er ook echt heel mooi uit. De goedkopere versie gewoon. Jammer genoeg was mijn man even iets aan het klussen op de goedkopere versie en heeft er dus binnen een week 2 gaatjes in gemaakt. Die heb ik gerepareerd. Maar ja. Maar op de producten geen opmerking, ziet er mooi uit en precies wat ik er van verwachtte!

Oepsie, ik maakte een bestel-fout!

Ik had fout gemeten en stuurde een dag later een berichtje of ik de bestelling nog kon wijzigen. Dat was geen probleem. De bestelling kwam snel, het tafelzeil is prima in orde en bevalt heel goed.

Verwarrende foto op de verpakking

Tafelzeil is makkelijk op maat te knippen en blijft goed liggen. In tegenstelling tot wat op de foto van de verpakking staat, moet de profielkant naar beneden liggen. Dan ligt het zeil vast.
MV
Marion V.
Zaltbommel

Tafel weer als nieuw en beschermd

Met een nieuwe plastic laag op de tafel lijkt de tafel weer nieuw. Het vorige plastic was erg verkleurde en beschadigd. Onze tafel is door deze beschermlaag wel als nieuw gebleven.
AS
Andy S.
Bredene
Ik had een probleem om uit te maken of mijn tafel eclips of ovaal was. Via Whatsapp goed geholpen en nu tevreden met mijn nieuwe tafellaken.
Tafelzeil heeft de perfecte maat voor mijn tafel. Het zeil is goed rond en lekker stevig waardoor het mooi blijft liggen op tafel.
Duidelijke communicatie tijdens het bestelproces. Levering op tijd. Snelle (re)actie op vragen achteraf.

Tafel bescherming

Ze zien er goed uit heb ze nog niet kunnen gebruiken want me meubels zijn 4 weken vertraagd.
Perfecte kwaliteit, exact goede afmetingen gestuurd en snel geleverd! Wat wil je nog meer?!
SD
S.van d.
Rotterdam
leuke motieven goede uitleg over maten en kwaliteit zeiltjes tegen een redelijke prijs
Wat jammer is dat het ovale zeil dat ik besteld heb op sommige plaatsen te smal is.
Precies de maat genomen, geen extra lengte. Ziet er prima uit! Al veel plezier van.
Makkelijk maat op maat te maken met de toon. Snelle verzending. Goede kwaliteit.
Prima tafelkleed voor buiten gekocht voor een mooie prijs en snel geleverd.
Fijne koopervaring van website tot levering, goed product, goede service.

Mijn volgende tafelzeil bestel ik gegarandeerd weer bij Tafelzeilonline!

Ruim aanbod, correcte prijzen, service uitstekend, persoonlijke aanpak.
Goede en snelle levering. Prima product, zijn er zeer tevreden over.
Het zeil kwam snel binnen en was precies wat ik er van had verwacht.
BK
Bonny K.
Almere
Perfect gemaakt . Helemaal blij mee...geen krassen meer op de kast