TafelzeilOnline.comBeoordelingen

TafelzeilOnline.com- Logo - Beoordelingen
TafelzeilOnline.com- Logo - Beoordelingen

TafelzeilOnline.com - Alle soorten tafelzeil, tafelkleden en folie

Op TafelzeilOnline.com kan jij terecht voor al jouw tafelzeil, tafelbeschermers, placemats en nog veel meer tafelbekleding. In 2010 zijn wij als bedrijf begonnen op de markt, tegenwoordig verkopen we onze producten hoofdzakelijk online. TafelzeilOnline.com is gespecialiseerd in het digitaal op maat snijden van alle soorten afwasbare tafelkleden en folies. Doormiddel van een digitale snijplotter zijn we in staat om maatwerk te leveren tot op de millimeter nauwkeurig. Ook leveren we je bestelling razendsnel en staat ons klantenservice team voor je klaar om alle vragen te beantwoorden. Assortiment van TafelzeilOnline In ons assortiment vind je tafelzeil in maar liefst 400 verschillende designs. Of je nu op zoek bent naar een effen kleur, een kleurencombinatie of een thematisch tafel, bij ons vind je altijd wel een tafelzeil dat aan jouw wensen voldoet. Vrijwel al onze tafelzeilen zijn gemaakt van PVC, waardoor ze lang mee gaan en gemakkelijk schoon te maken zijn. Naast tafelzeilen, verkopen wij ook tafelkleden. Ons tafellinnen is gecoat. Zo verkrijg je een tafelkleed dat eruit ziet als linnen met de voordelen van een plastic tafelkleed. Onze tafelkleden zijn daarom gemakkelijk schoon te houden en ze kunnen gemakkelijk op 30 graden gewassen worden in de wasmachine. Wil je zolang mogelijk genieten van je tafel? Kijk dan eens naar ons assortiment tafelbeschermers. Wij hebben verschillende soorten in uiteenlopende diktes.
Roy van Eeuwijk Huishoudtextiel

Beoordelingen voor TafelzeilOnline.com

4.68/5.00

1.209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over TafelzeilOnline.com

Prima bedrijf ! als ik weer wat nodig heb bestel ik daar weer!
Je moet per se 1% xTra bestellen tov van de werkelijke lengte en breedte, want het zeil gaat inkrimpen/uitzetten. Maw bij een tafel van 2 bij 1 meter kan het zeil 2 cm, respectievelijk 1cm uitsteken t.o.v. tafelranden. In mijn geval kromp het zeil slechts in lengte in ... iets waarvoor ze geen uitleg hebben Telefonisch onbereikbaar; slechts per e-mail waar een aantal domeinnamen geweigerd worden.
Makkelijke en overzichtelijke site. Het bestellen gaat makkelijk en snel. Levering snel en netjes! Het tafelzeil dat ik heb uitgekozen ligt perfect op mijn tafel!
Super
Snel geleverd en het kleed is vrolijk!
Het zeil is top, maar de gesneden afmeting is niet helemaal recht, er zit een afwijking in
Alles verliep perfect, zowel artikelkeuze, ingave van de bestelling, opvolging en levering. Precies op maat gesneden ellipsvormige tafelbeschermer. Een aanrader!
Prima service en snel geleverd hier koop ik nog.
2 tafelzeilen besteld. 1 heeft wat kleine drukfoutjes. ( niet storend, dus geen melding van gemaakt, maar ze zitten er wel) De ander begint na gebruik van 1 week al scheurtjes te vertonen door het vouwen van het zeil. De zeilen voelen heel stug en stevig aan, maar heb voor mijn gevoel op de markt betere kwaliteit gekocht.
Product beloofd wat het waard is. SuperSnelle levering
Lekker snel en keurig verpakt
Mooi dik tafelzeil, snelle levering
3 tafel beschermers besteld, zeer snel geleverd, 1 tafel beschermer was beschadigd, 1 mail gestuurd en hebben direct geantwoord met de mogelijke oplossingen, gekozen voor een nieuw tafel beschermer, 2 dagen later al geleverd. Top service.
Alles ging soepel van bestellen tot levering
Snelle service, mooie kwaliteit
Mooi product, goede kwaliteit en snel geleverd!
Prima product omschrijving, snelle levering. Zeer tevreden.
Goede en snelle levering
Uitstekend service,product voldoet aan onze verwachtingen.
Goede producten en service.