TafelzeilOnline.com- Logo - Beoordelingen

TafelzeilOnline.com

487 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26.660 beoordelingen in totaal

ongeldig

25 apr 2024
Absoluut fantastische ervaring met TafelzeilOnline.com! Vanaf het moment dat ik hun website bezocht, was ik onder de indruk van de brede selectie van tafelzeilen die ze aanboden. Het bestellen verliep soepel en de levering was snel en efficiënt. De kwaliteit van het tafelzeil overtrof mijn verwachtingen en het past perfect bij mijn interieur. Bovendien was de klantenservice uitstekend; ze waren vriendelijk, behulpzaam en zeer professioneel. Ik zal zeker weer bij TafelzeilOnline.com bestellen en kan ze ten zeerste aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar hoogwaardig tafelzeil!

26 apr 2024
Om informatie gevraagd per mail met de afmetingen over hoe het zit met een tafelzeil voor een ovaal vormige tafel, deze informatie met de doorgekregen afmetingen en advies besteld, blijkt het totaal niet te kloppen. Dit aangegeven per mail met fotos erbij, moet ik zelf het artikel terugsturen in de originele verpakking, dat is een mega koker van karton en tuurlijk wij als accountants hebben daar ook echt tijd voor om ons hier mee bezig te houden. jammer dat het zo moet, de door hun opgegeven maten en advies bleek dus niet te kloppen en daarover is niets gezegd danwel excuses voor aangebode.

Beoordelingen voor TafelzeilOnline.com

28 jun 2024
Zoveel leuke dessins! Ook prachtig rond gesneden tafelkleden. T blad v m’n tuintafel werd lelijk dus daar ligt nu n gezellig “zeiltje” op. Vroeger was n tafelzeiltje nooit mooi, nu absoluut wel. Zelfs mooi omzoomd en net zo soepel als n linnen tafelkleed, als je dat leuk vindt.
28 jun 2024
De verpakking waarin het tafelzeil werd geleverd was prima. Een stevige kartonnen doos waardoor en geen vouwen op het zeil meer te zien waren na 2 dagen. De kleuren zijn zeer mooi de roze bloemen tussen het groen en grijs geven een fleurige toets aan het geheel.
5 jul 2024
Beste Monique, Dankjewel voor je mooie review. Heel veel plezier van je bestelling gewenst.
28 jun 2024
Makkelijke site, duidelijk om alles terug te vinden, snelle en correcte levering. Én niet onbelangrijk natuurlijk, fijne producten. Wij zijn ongelooflijk fan van de doorzichtige tafelbeschermers.
8 jul 2024
Beste Ilse, Dankjewel voor je uitgebreide en leuke review. Veel plezier van je bestelling gewenst.

Prima winkel!

Leuk en uitgebreid assortiment. Fijn is ook dat je er voor kan kiezen om het tafelzeil op een rol te laten verzenden. Dat kost iets meer, logisch, maar is het helemaal waard.
8 jul 2024
Beste Petra, Dankjewel voor je leuke review met foto. Veel plezier van je bestelling gewenst.

Tafelzeil

Inmiddels het tafelzeil 4 weken op de tafel. Goede kwaliteit, gemakkelijk schoon te houden. Ik ben een tevreden klant. Eenvoudig te bestellen, goede prijs, snelle levering.
8 jul 2024
Beste Wilma, Dankjewel voor je leuke review. Veel plezier van je bestelling gewenst.
28 jun 2024
Invulformulier via website werkt prima, is duidelijk. Levering correct ( nu is alleen bezorgdienst nog voor verbetering vatbaar, maar dit ligt niet aan tafelzeilonline)

Nog een tevreden klant

De levering was prima. Ik ontving het artikel dat ik op de website had gezien. De kwaliteit is top! Weer een tevreden klant! Ik zou zeker weer bestellen!
5 jul 2024
Beste Georgi, Dankjewel voor je mooie review Veel plezier van je producten gewenst.
29 jun 2024
Mooie tafelzeilen. Levering niet thuis afgeleverd . Nochtans waren wij thuis. Als 80jarigen niet evident om naar afhaalpunt te gaan.
5 jul 2024
Beste Lilianne, Dankjewel voor je mooie review. Wat jammer om te horen dat de bezorging niet naar wens is gegaan. Gelukkig zijn ze wel bij jullie terecht gekomen. Ondanks de vervelende bezorging veel plezier van de bestelling gewenst.
28 jun 2024

Grote keuze in design en afmetingen.

Grote keus, mooie design, gemakkelijk systeem om afmetingen door te geven, perfect op maat gesneden, vlugge en correcte levering.
8 jul 2024
Beste Maria, Dankjewel voor je leuke uitgebreide review. Veel plezier van je bestelling gewenst.
28 jun 2024
Bestelling makkelijk kunnen plaatsen. Afrekenproces ging ook soepel. Levering volgde binnen keurige tijd, heel netjes verpakt.
8 jul 2024
Beste Desiree, Dankjewel voor je mooie review. Veel plezier van je bestelling gewenst.
28 jun 2024
Het tafelzeiltje was wel een beetje lichter dan het proefstukje maar verder is de kwaliteit prima en het werd snel geleverd
28 jun 2024
Tafelbeschermer was prima verpakt, en de maat was perfect en ook precies rond. Al met al hier een zeer tevreden klant.
8 jul 2024
Beste Karin, Dankjewel voor de leuke review. Veel plezier van je product gewenst.
28 jun 2024
Heel mooie kwaliteit tafelzeil. De maten zijn exact en het tafelzeil is heel netjes afgeleverd (zonder vouwen).
28 jun 2024
Artikel was zo als op de site stond en heel goed kwaliteit prijs en bezorgen ik vindt het geweldig.🤩👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
28 jun 2024
Over het exact passen voor mijn ovale tafel. Was een proef maar meer dan geslaagd en dat binnen 48 uur. Klasse
29 jun 2024
Keurig afgesneden, wat in wi kees vaak niet gebeurd, en je krijgt goed advies bij afwijkende vorm tafel
5 jul 2024
Beste Riet, Dankjewel voor je mooie review. Veel plezier van je bestelling gewenst.
28 jun 2024
Snelle levering, percies op de gewenste maand. Duidelijke beschrijving over gebuik antislip tafelkleed.

Toppertjes

makkelijke bestelsite/ directe levering / goede kwaliteit en juiste prijs ook voor de afwijkende maten
5 jul 2024
Beste Kennard, Dankjewel voor je geweldige review. Heel veel plezier van je bestelling gewenst.
28 jun 2024
kwaliteit goed maar wel prijzig ( bij op maat gemaakte geen afwerk randen ) dus ziet er geknipt uit

Ik ben zeer tevreden.

Vlotte levering. Tafelzeil is mooi op maat gesneden. Beschermt onze houten tafel en oogt ook mooi.