GYZS- Logo - Beoordelingen

GYZS

550 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.777 beoordelingen in totaal

11 aug 2023
In eerste instantie wilde ik 3 sterren geven en dus een voldoende geven maar de prijs was erg goed dus toch maar 4 sterren. Waarom dan maar een voldoende? Bestellen ging makkelijk en de kopersbescherming is natuurlijk een pré. Helaas na de bestelling volledige stilte, blijkbaar waren de bestelde goederen niet op voorraad, wat natuurlijk kan maar geef dit even aan met een prognose van de levertijd. Een aantal weken later dan eindelijk bericht dat de bestelling onderweg is. Helaas was ik op de dag van levering niet aanwezig en is de zending teruggegaan naar de leverancier. Waarom niet naar een afhaalpunt van de vervoerder? (Ik weet niet of dit een afspraak is tussen leverancier en vervoerder?). Hierdoor duurde het weer 1,5 week voor het nogmaals naar mij werd verzonden. Al met al niet slecht maar met kleine moeite had het zeer goed kunnen zijn.

6 okt 2023
Een aantal artikelen gekocht, waarvan 2 op maat en 2 van 3 meter lang. Bij de maat artikelen stond aangegeven hoe de maten door te geven. Bij ontvangst van de artikelen wagen deze niet op maat. De verzending was niet goed verpakt, de lange aluminium profielen waren verbogen. Direct contact opgenomen. Zou via WhatsApp kunnen. Geen reactie. Telefonisch is de klantenservice ook niet te bereiken. Via de het keuzemenu voor productspecialist gekozen. Nu wordt er wel opgenomen. Er wordt verteld dat er die dag niemand op de klantenservice aanwezig is. Probleem uitgelegd. Eerst wordt er aangegeven dat er nooit op maat gemaakt wordt. Dat is natuurlijk niet waar. Na aan te geven welk artikel het is, is duidelijk dat het wel zo is. Er wordt mij verteld dat ik mijn artikelen opnieuw toegestuurd krijg. De week erop nogmaals gebeld, weer via productspecialist omdat de klantenservice niet wordt opgenomen). In het portaal is niets te zien van de status van de nieuwe verzending. Er wordt aangegeven dat ze er mee aan de slag zijn. Ook geven ze aan dat ik bij de afmetingen bij de verkeerde artikelen gezet zou hebben. Kan ik niet controleren, het opmerkingen veld is voor mij nergens meer te zien. Uitgelegd wat precies de bedoeling is. Welke artikelen op maat moeten en welke niet. De spullen zouden komen, in 2 verzendingen. De eerste verzending ontvangen. Deze bestond uit 1 op maat gemaakt artikel en de artikelen van 3 meter. Deze laatste hebben ze helaas in stukken gezaagd. Dat had niet gemoeten. Het andere artikel dat op maat moet, heb ik nu nog steeds niet ontvangen. Er wordt nu om verbeterpunten gevraagd. In ieder geval het volgende: - Zorg ervoor dat maat artikelen ook daadwerkelijk op maat verstuurd worden. - Zorg ervoor dat kwetsbare artikelen goed verpakt worden. - Neem het opmerkingen veld op in de emailbevestiging. - Maak het opmerkingen veld zichtbaar in het portaal bij de bestelling. - Zorg ervoor dat de klantenservice dagelijks bemand is. - Leg gemaakte afspraken vast en deel deze met de klant. - Zorg voor het versturen van voortgangsinformatie van nazendingen. Al met al was dit niet een heel fijne ervaring, zacht uitgedrukt. Dit heeft mij meerdere dagen vertraging gekost, vanwege de ontbrekende onderdelen.

Beoordelingen voor GYZS

RB
Ronny B.
Leuven
Verkeerd product besteld, mogen terug sturen en krijg een aankoop bon in de plaats. maar bon werkt niet bij het afrekenen, verkoper geeft maar weinig aandacht voor het probleem op te lossen.
Antwoord van GYZS
Beste klant, wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. Onze klantenservice heeft ondertussen uw probleem opgelost en het bedrag teruggestort. Mochten er nog iets zijn waar we je mee kunnen helpen horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team GYZS
28 jun 2024
Niets. Eerste en laatste keer dat ik iets hier bestel
PH
piet h.
amsterdam
30 jun 2024
7 jun 2024
de bestelde artikelen moesten besteld worden. dat duurde erg lang , op zich zou dat kunnen maar hou mij dan op de hoogte. pas na mijn telefoontje kreeg ik de info over de levering. De levering was verder o.k.
13 jun 2024
Na 2 weken wachten op m’n spullen ,gebeld naar gyzs toen wel oké geholpen maar nu 3 weken verder nog niet alles geleverd 🥲
5 jun 2024
Goed telefonisch advies maar de levering duurt veel langer dan de website suggereerd.
6 jun 2024
Beste klant, wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor u, onze excuses voor het ongemak. We hebben voor dit specifieke artikel de informatie op onze website aangepast, om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team GYZS
15 jun 2024
Wacht nog steeds op een onderdeel is nu 5 weken geleden besteld 🤔🤔
30 mei 2024
Beter communiceren over levertijd
14 jun 2024

afspraak niet nagekomen

In tegenstelling tot de afspraak is het pakketje niet afgeleverd op de gevraagde plek. Wel is een briefje afgeleverd met de mededeling dat het pakketje is afgegeven , voor de ontvanger is het dan de vraag waar? Dat wordt een probleem als je in een groot complex woont. De bekende personen gevraagd of zij iets ontvangst hadden genomen. Helaas. Om meer informatie vragen bij jullie, na drie dagen nog geen antwoord. Dan komt een bewoner met de mededeling dat zij het pakket je heeft. Rampzalig want de monteur die het zou monteren is dan al vertrokken. Een hoop ergernis en extra werk. Een teleurstelling al met al.
10 jun 2024
Beste klant, wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. Wij hebben dit pakket met PostNL verzonden, wat normaal gesproken een zeer betrouwbare verzendmethode is. Zo te lezen heeft u met PostNL een andere bezorgafspraak gemaakt, maar is dat niet goed gecommuniceerd door de postbezorger. Wij zullen onderzoeken of we hier iets aan kunnen verbeteren, maar we zijn wel bang dat hier niets aan te doen is door ons. Met vriendelijke groet, Team GYZS
10 jun 2024
Er wordt beloofd dat er op een specifieke datum geleverd zou worden, daarom hebben we hier materiaal besteld wat overigens duurder is als waar ik het normaal haal. Enkel omdat er op de site stond dat het vandaag geleverd zou worden, heb ik het hier dus maar besteld. Wanneer ik de klantenservice bel, gaan ze er maar laks mee om. Ik wacht nu al een aantal uur op een telefoontje terug, maar helaas. Dit zal bij deze dan ook de laatste bestelling zijn wat wij bij dit bedrijf besteld hebben.
13 jun 2024
Beste klant, wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor u, onze excuses voor het ongemak. Een deel van uw bestelling moest door een technische fout inderdaad bij onze leverancier nabesteld worden, en helaas kunnen we deze levering niet versnellen. Het spijt ons dat we uw probleem niet anders hebben kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team GYZS
13 jun 2024
Heb een bouwradio besteld.kwam veelste laat binnen. twee keer een afspraak gemaakt wanneer die kwam maar kwam maar niets. Uiteraard kwam die een dag later wanneer ik.thuis was. En had met Julie afgesproken dat het met DHL kwam maar jullie hebben het met postnl verstuurd. En de advertentie wat ik had gezien en daarom ook besteld omdat de batterijen meegeleverd zal worden. Maar dat was ook niet zo!!! Al met al gewoon een dikke kloten zaak. Vind ik. Ik besteld nooit weer wat bij jullie.
6 jun 2024
Bestelling niet volledig gekregen en lag bij de leverancier en je moest paar zelf er achter aan gaan! Er was altijd wat en uiteindelijk de boel geannuleerd en geld terug gevraagd en zonder excuses voor de vertraging en ellende wel gekregen! Nooit meer GYZS
6 jun 2024
Beste klant, wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. We gaan nu uitzoeken wat er fout is gegaan bij jouw bestellingen en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team GYZS
3 jun 2024
Updates geven omtrent de levering van de bestelling. Alleen door zelf contact op te nemen kon ik achter de status van mijn bestelling komen. En ook de levering van de bestelling duurde lang, terwijl dat op de website niet werd weergegeven.
9 jun 2024
2 pogingen en wat mails verder, ... Werd 1e keer verkeerd opgestuurd naar pakketautomaat, daarna hadden ze opnieuw mijn gegevens nodig om het op te sturen, maar gaven ze mij niet het idee dat ze er bovenop zaten.
10 jun 2024
Beste klant, wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. We gaan nu uitzoeken wat er fout is gegaan bij jouw bestellingen en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. En we gaan zorgen dat we sneller reageren. Met vriendelijke groet, Team GYZS
5 jun 2024
Schroeven die bij bestelling op voorraad waren, konden uiteindelijk toch niet geleverd worden. Ik moest hier zelf een paar keer achteraan achteraan en na 3 weken werd dit pas duidelijk.
6 jun 2024
Beste klant, wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. We gaan nu uitzoeken wat er fout is gegaan bij jouw bestellingen en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. En we gaan zorgen dat we beter bereikbaar zijn. Met vriendelijke groet, Team GYZS
27 mei 2024
Niet twee weken over een verzending doen, wees eerlijk over levertijden
18 jun 2024
Klant informeren Zeggen wat je gaat doen en doen wat je gezegd hebt.
7 jun 2024
Bestelling nog niet ontvangen, beoordeling niet mogelijk