GYZS- Logo - Beoordelingen

GYZS

542 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.507 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul. 2021
GYZS voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug. 2023
In eerste instantie wilde ik 3 sterren geven en dus een voldoende geven maar de prijs was erg goed dus toch maar 4 sterren. Waarom dan maar een voldoende? Bestellen ging makkelijk en de kopersbescherming is natuurlijk een pré. Helaas na de bestelling volledige stilte, blijkbaar waren de bestelde goederen niet op voorraad, wat natuurlijk kan maar geef dit even aan met een prognose van de levertijd. Een aantal weken later dan eindelijk bericht dat de bestelling onderweg is. Helaas was ik op de dag van levering niet aanwezig en is de zending teruggegaan naar de leverancier. Waarom niet naar een afhaalpunt van de vervoerder? (Ik weet niet of dit een afspraak is tussen leverancier en vervoerder?). Hierdoor duurde het weer 1,5 week voor het nogmaals naar mij werd verzonden. Al met al niet slecht maar met kleine moeite had het zeer goed kunnen zijn.

6 okt. 2023
Een aantal artikelen gekocht, waarvan 2 op maat en 2 van 3 meter lang. Bij de maat artikelen stond aangegeven hoe de maten door te geven. Bij ontvangst van de artikelen wagen deze niet op maat. De verzending was niet goed verpakt, de lange aluminium profielen waren verbogen. Direct contact opgenomen. Zou via WhatsApp kunnen. Geen reactie. Telefonisch is de klantenservice ook niet te bereiken. Via de het keuzemenu voor productspecialist gekozen. Nu wordt er wel opgenomen. Er wordt verteld dat er die dag niemand op de klantenservice aanwezig is. Probleem uitgelegd. Eerst wordt er aangegeven dat er nooit op maat gemaakt wordt. Dat is natuurlijk niet waar. Na aan te geven welk artikel het is, is duidelijk dat het wel zo is. Er wordt mij verteld dat ik mijn artikelen opnieuw toegestuurd krijg. De week erop nogmaals gebeld, weer via productspecialist omdat de klantenservice niet wordt opgenomen). In het portaal is niets te zien van de status van de nieuwe verzending. Er wordt aangegeven dat ze er mee aan de slag zijn. Ook geven ze aan dat ik bij de afmetingen bij de verkeerde artikelen gezet zou hebben. Kan ik niet controleren, het opmerkingen veld is voor mij nergens meer te zien. Uitgelegd wat precies de bedoeling is. Welke artikelen op maat moeten en welke niet. De spullen zouden komen, in 2 verzendingen. De eerste verzending ontvangen. Deze bestond uit 1 op maat gemaakt artikel en de artikelen van 3 meter. Deze laatste hebben ze helaas in stukken gezaagd. Dat had niet gemoeten. Het andere artikel dat op maat moet, heb ik nu nog steeds niet ontvangen. Er wordt nu om verbeterpunten gevraagd. In ieder geval het volgende: - Zorg ervoor dat maat artikelen ook daadwerkelijk op maat verstuurd worden. - Zorg ervoor dat kwetsbare artikelen goed verpakt worden. - Neem het opmerkingen veld op in de emailbevestiging. - Maak het opmerkingen veld zichtbaar in het portaal bij de bestelling. - Zorg ervoor dat de klantenservice dagelijks bemand is. - Leg gemaakte afspraken vast en deel deze met de klant. - Zorg voor het versturen van voortgangsinformatie van nazendingen. Al met al was dit niet een heel fijne ervaring, zacht uitgedrukt. Dit heeft mij meerdere dagen vertraging gekost, vanwege de ontbrekende onderdelen.

Beoordelingen voor GYZS

3 feb. 2024

Goede service

Snel mailverkeer. Artikel was niet op voorraad maar kreeg keurig een bericht over de leverdatum. Artikel daarbij toch sneller ontvangen dan de in eerste instantie genoemde leverdatum.
4 feb. 2024
Milwaukee nietjes tracker met inox nietjes erbij en de dag erna al geleverd. Dat noem ik nog eens service. Helemaal top.
RV
25 jan. 2024
Snelle levering en precies wat ik nodig had. Heldere webshop, prettig inkopen.
5 feb. 2024
Prima site, maar levertijd is wel ondermaats naar hedendaagse begrippen
4 feb. 2024
Er was een probleem en dat is zonder enige moeite opgelost.
8 feb. 2024
Prima service, maar wel na duwtje in de rug!
7 feb. 2024
toppi
Product besteld dat niet de juiste maat bleek te zijn Uit contact bleek dat de afdichtingsstrip (raam) van een rol kwam en niet geruild kon worden. Na Interne informatie bleek dat er ook nog eens geen andere maat beschikbaar was Dus 80 euro strip die niet gebruikt en ook niet geruild kan worden Vooraf gesuggereerd dat ruilen geen probleem was Conclusie: Zeer slechte communicatie en voorlichting door bedrijf Zeer amateuristisch en gelijk laatste keer door wat besteld
Antwoord van GYZS
Beste klant, wat vervelend om te horen. Onze excuses voor het ongemak. Het klopt dat het door u bestelde artikel op maat geknipt wordt en niet geretourneerd kan worden. Dat is bij dit product ook specifiek aangegeven op de productpagina. Wij begrijpen niet waar gesuggereerd wordt dat dit product wel geruild zou kunnen worden. Daarnaast staat bij deze deurdichtingsprofielen ook een tekening met afmetingen op onze website, zodat u precies kunt zien of dit het juiste artikel voor u is. Met vriendelijke groet, Team GYZS
31 jan. 2024

Een Ts 93 dranger besteld PURE BEDROG!!

Een Ts 93 dranger besteld welke een sluitvertraging heeft / stelschroef 4 wa ook twee maal omschreven staat in de omschrijving. eenmaal binnen is het de Basic versie zonder sluitvertraging!!?? Na een hoop mailtjes en onzin praat kon ik hem retour sturen!? PURE OPlICHTERIJ !!! HIER NIETS KOPEN!! ze proberen je met valse informatie te mislijden en oplossen doen ze niet!!
27 dec. 2023

incomplete aflevering bestelling

De tweede keer dat ik een bestelling deed bij Gysz, vond ik wat teleurstellend: bij aflevering bleek dat een deel niet was bijgesloten. Op de factuur bleek dat ik daarvoor wel had betaald, maar tot heden zijn de ontbrekende goederen nog niet geleverd.
Antwoord van GYZS
28 dec. 2023
Wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. We gaan nu uitzoeken wat er fout is gegaan bij jouw bestelling en zorgen dat dit opgelost wordt. Met vriendelijke groet, Team GYZS
3 jan. 2024

Het was ok.

Het boortje was precies wat ik hebben moest. Het werd echter in een veel te grote doos bezorgd (had in een envelop gekund). Ook mag de levertijd aanzienlijk korter. Het wordt aangegeven maar toch.
29 dec. 2023

Snelle levering kozijnstops

Snelle levering van benodigde kozijnstops! Maar ja, het bleken er toch niet genoeg te zijn, dus een 2e bestelling geplaatst 😎
24 dec. 2023
Duidelijke en goed internetpagina, maar onjuiste productinformatie. Levering vlugger dan eerst gemeld.
9 jan. 2024
Ben oude klant, maar heb me rot gezocht voor ik iets bestellen kon. Verder prima
23 dec. 2023
Helaas was het niet de juiste tochtstrip voor mij , bevestiging was te smal