GYZS- Logo - Beoordelingen

GYZS

499 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.585 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2021
GYZS voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
In eerste instantie wilde ik 3 sterren geven en dus een voldoende geven maar de prijs was erg goed dus toch maar 4 sterren. Waarom dan maar een voldoende? Bestellen ging makkelijk en de kopersbescherming is natuurlijk een pré. Helaas na de bestelling volledige stilte, blijkbaar waren de bestelde goederen niet op voorraad, wat natuurlijk kan maar geef dit even aan met een prognose van de levertijd. Een aantal weken later dan eindelijk bericht dat de bestelling onderweg is. Helaas was ik op de dag van levering niet aanwezig en is de zending teruggegaan naar de leverancier. Waarom niet naar een afhaalpunt van de vervoerder? (Ik weet niet of dit een afspraak is tussen leverancier en vervoerder?). Hierdoor duurde het weer 1,5 week voor het nogmaals naar mij werd verzonden. Al met al niet slecht maar met kleine moeite had het zeer goed kunnen zijn.

6 okt 2023
Een aantal artikelen gekocht, waarvan 2 op maat en 2 van 3 meter lang. Bij de maat artikelen stond aangegeven hoe de maten door te geven. Bij ontvangst van de artikelen wagen deze niet op maat. De verzending was niet goed verpakt, de lange aluminium profielen waren verbogen. Direct contact opgenomen. Zou via WhatsApp kunnen. Geen reactie. Telefonisch is de klantenservice ook niet te bereiken. Via de het keuzemenu voor productspecialist gekozen. Nu wordt er wel opgenomen. Er wordt verteld dat er die dag niemand op de klantenservice aanwezig is. Probleem uitgelegd. Eerst wordt er aangegeven dat er nooit op maat gemaakt wordt. Dat is natuurlijk niet waar. Na aan te geven welk artikel het is, is duidelijk dat het wel zo is. Er wordt mij verteld dat ik mijn artikelen opnieuw toegestuurd krijg. De week erop nogmaals gebeld, weer via productspecialist omdat de klantenservice niet wordt opgenomen). In het portaal is niets te zien van de status van de nieuwe verzending. Er wordt aangegeven dat ze er mee aan de slag zijn. Ook geven ze aan dat ik bij de afmetingen bij de verkeerde artikelen gezet zou hebben. Kan ik niet controleren, het opmerkingen veld is voor mij nergens meer te zien. Uitgelegd wat precies de bedoeling is. Welke artikelen op maat moeten en welke niet. De spullen zouden komen, in 2 verzendingen. De eerste verzending ontvangen. Deze bestond uit 1 op maat gemaakt artikel en de artikelen van 3 meter. Deze laatste hebben ze helaas in stukken gezaagd. Dat had niet gemoeten. Het andere artikel dat op maat moet, heb ik nu nog steeds niet ontvangen. Er wordt nu om verbeterpunten gevraagd. In ieder geval het volgende: - Zorg ervoor dat maat artikelen ook daadwerkelijk op maat verstuurd worden. - Zorg ervoor dat kwetsbare artikelen goed verpakt worden. - Neem het opmerkingen veld op in de emailbevestiging. - Maak het opmerkingen veld zichtbaar in het portaal bij de bestelling. - Zorg ervoor dat de klantenservice dagelijks bemand is. - Leg gemaakte afspraken vast en deel deze met de klant. - Zorg voor het versturen van voortgangsinformatie van nazendingen. Al met al was dit niet een heel fijne ervaring, zacht uitgedrukt. Dit heeft mij meerdere dagen vertraging gekost, vanwege de ontbrekende onderdelen.

Beoordelingen voor GYZS

Ruime keuze, het enige wat ontbreekt is dat indien de genoemde levertijd niet gehaald wordt (om wat voor reden dan ook) er geen terug koppeling naar de klant is. Je moet dan zelf bellen. De telefonische bereikbaar heid is uitstekend en wordt netjes geholpen.
Sommige artikelen zijn in Nederland hetzelfde geprijsd; sommige stuk goedkoper, als je geen haast hebt ( mijn pakketje heeft ca 6 weken geduurd voor deze bezorgd werd ) kan je er gerust bestellen
Snelheid levering mag beter. Voor de rest geen opmerkingen. Prima product en correct voorgesteld
BK
Bernard K.
DE WILP GN
Goed verpakt snelle levering en een nette prijs.
FD
Fred d.
Wijk aan Zee
Top producten en goede en snelle levering

Prima webshop

Snelle levering, uitgebreid aanbod.
Op tijd bezorgt en goede kwaliteit.

snelle levering volgens afspraak top

snelle levering volgens afspraak
Goede product, correcte levering
ben zeer tevreden over servies
Prima info en mooi geleverd
Klacht super opgelost
Goederen ontvangen