GYZS- Logo - Beoordelingen

GYZS

497 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.605 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2021
GYZS voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
In eerste instantie wilde ik 3 sterren geven en dus een voldoende geven maar de prijs was erg goed dus toch maar 4 sterren. Waarom dan maar een voldoende? Bestellen ging makkelijk en de kopersbescherming is natuurlijk een pré. Helaas na de bestelling volledige stilte, blijkbaar waren de bestelde goederen niet op voorraad, wat natuurlijk kan maar geef dit even aan met een prognose van de levertijd. Een aantal weken later dan eindelijk bericht dat de bestelling onderweg is. Helaas was ik op de dag van levering niet aanwezig en is de zending teruggegaan naar de leverancier. Waarom niet naar een afhaalpunt van de vervoerder? (Ik weet niet of dit een afspraak is tussen leverancier en vervoerder?). Hierdoor duurde het weer 1,5 week voor het nogmaals naar mij werd verzonden. Al met al niet slecht maar met kleine moeite had het zeer goed kunnen zijn.

6 okt 2023
Een aantal artikelen gekocht, waarvan 2 op maat en 2 van 3 meter lang. Bij de maat artikelen stond aangegeven hoe de maten door te geven. Bij ontvangst van de artikelen wagen deze niet op maat. De verzending was niet goed verpakt, de lange aluminium profielen waren verbogen. Direct contact opgenomen. Zou via WhatsApp kunnen. Geen reactie. Telefonisch is de klantenservice ook niet te bereiken. Via de het keuzemenu voor productspecialist gekozen. Nu wordt er wel opgenomen. Er wordt verteld dat er die dag niemand op de klantenservice aanwezig is. Probleem uitgelegd. Eerst wordt er aangegeven dat er nooit op maat gemaakt wordt. Dat is natuurlijk niet waar. Na aan te geven welk artikel het is, is duidelijk dat het wel zo is. Er wordt mij verteld dat ik mijn artikelen opnieuw toegestuurd krijg. De week erop nogmaals gebeld, weer via productspecialist omdat de klantenservice niet wordt opgenomen). In het portaal is niets te zien van de status van de nieuwe verzending. Er wordt aangegeven dat ze er mee aan de slag zijn. Ook geven ze aan dat ik bij de afmetingen bij de verkeerde artikelen gezet zou hebben. Kan ik niet controleren, het opmerkingen veld is voor mij nergens meer te zien. Uitgelegd wat precies de bedoeling is. Welke artikelen op maat moeten en welke niet. De spullen zouden komen, in 2 verzendingen. De eerste verzending ontvangen. Deze bestond uit 1 op maat gemaakt artikel en de artikelen van 3 meter. Deze laatste hebben ze helaas in stukken gezaagd. Dat had niet gemoeten. Het andere artikel dat op maat moet, heb ik nu nog steeds niet ontvangen. Er wordt nu om verbeterpunten gevraagd. In ieder geval het volgende: - Zorg ervoor dat maat artikelen ook daadwerkelijk op maat verstuurd worden. - Zorg ervoor dat kwetsbare artikelen goed verpakt worden. - Neem het opmerkingen veld op in de emailbevestiging. - Maak het opmerkingen veld zichtbaar in het portaal bij de bestelling. - Zorg ervoor dat de klantenservice dagelijks bemand is. - Leg gemaakte afspraken vast en deel deze met de klant. - Zorg voor het versturen van voortgangsinformatie van nazendingen. Al met al was dit niet een heel fijne ervaring, zacht uitgedrukt. Dit heeft mij meerdere dagen vertraging gekost, vanwege de ontbrekende onderdelen.

Beoordelingen voor GYZS

Helaas iets mis gegaan met voorraad en levertijd verder prima
Ruime keuze, het enige wat ontbreekt is dat indien de genoemde levertijd niet gehaald wordt (om wat voor reden dan ook) er geen terug koppeling naar de klant is. Je moet dan zelf bellen. De telefonische bereikbaar heid is uitstekend en wordt netjes geholpen.
Levering traag ,door dat de materialen niet op voorraad zijn. Volgens de site het met ca 3 dagen leverbaar. Moet er zelf achteraan, daarna wel goed contact en levering
1x totaal verkeerde onderdelen gekregen, wel goed opgelost

Het was ok.

Het boortje was precies wat ik hebben moest. Het werd echter in een veel te grote doos bezorgd (had in een envelop gekund). Ook mag de levertijd aanzienlijk korter. Het wordt aangegeven maar toch.
Levertijd is lang
RV
Roel V.
Barendrecht

Aanloop wat minder levering toch goed

Op de site stond dat het artikel voorradig was maar dat bleek niet zo te zijn. Als je dan het bedrijf wil bellen dan wordt de telefoon verbinding verbroken en krijg je geen contact. Na 14 dagen weer geprobeerd te bellen en in het menu een andere keus gemaakt en zowaar kreeg ik iemand aan de lijn de mij keurig netjes heeft geholpen en heeft gezorgd dat de bestelling als nog is afgeleverd. Bestelling was netjes ingepakt en goed verzorgd.

Voldoende

++ Goede concurrerende prijzen - - Diverse producten helaas niet altijd voorradig waardoor levertijd vaak wat langer is.
6 sep 2023

wel of niet op voorraad?

Ik bestelde bewust een aantal artikelen die op de website als voorradig stonden vermeldt. Dit bleek in werkelijk niet het geval te zijn. Nadat ik zelf contact heb opgenomen omdat het lang duurde, werd mij dit verteld. De communicatie was redelijk, maar het gehele bestelproces verliep niet helemaal soepel...
TT
Trudie T.
Valburg
2 sep 2023

Niet conform afspraak geleverd.

Ik heb 40 meter ketting besteld, nog extra gebeld dat ik een stuk wilde. Dat was geen probleem werd gezegd. Vervolgens kreeg ik een stuk van 10 meter binnen. Zonder ook maar een berichtje dat de andere 30 meter ergens anders vandaan kwam en een paar dagen later binnen kwam.

incomplete aflevering bestelling

De tweede keer dat ik een bestelling deed bij Gysz, vond ik wat teleurstellend: bij aflevering bleek dat een deel niet was bijgesloten. Op de factuur bleek dat ik daarvoor wel had betaald, maar tot heden zijn de ontbrekende goederen nog niet geleverd.
Antwoord van GYZS
Wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. We gaan nu uitzoeken wat er fout is gegaan bij jouw bestelling en zorgen dat dit opgelost wordt. Met vriendelijke groet, Team GYZS
Communicatie! Producten prima geleverd. Echter met een maand levertijd terwijl bij bestellen op de website stond direct leverbaar binnen 3-5 dagen (of zo iets). Dat dat niet lukt is geen probleem. Maar communiceer dan iig dat dat niet lukt.
10 okt 2023
Omdat 1 reduceerring niet op voorraad was, en dat lang ging duren heb ik de order geanuleerd. Op een ander adres heb ik de zaagbladen gekocht incl die reduceerringen,
Als iets niet op voorraad is Niet verkopen als blijkt dat het niet geleverd kan worden in de eerst volgende 2 maanden ! Mvgr ad
23 dec 2023
Helaas was het niet de juiste tochtstrip voor mij , bevestiging was te smal
De bestelling gaat prima, maar de factuur ontbreekt. Dat is heel vervelend
Antwoord van GYZS
Beste klant, dat is inderdaad vervelend en ook vreemd, want wij versturen de factuur altijd per email meteen na het plaatsen van de bestelling. Wij zullen deze mail nog een keer naar je versturen. Mocht je deze nog steeds niet ontvangen, zou je dan contact op willen nemen met onze klantenservice? Met vriendelijke groet, Team GYZS
15 jul 2023
Verzendkosten verlagen voor artikelen die door brievenbus kunnen
16 dec 2023
Bestelling toch eindelijk ontvangen. Heeft wel lang geduurd.