GYZS- Logo - Beoordelingen

GYZS
Beoordelingen:

497 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.605 beoordelingen in totaal  

3,96
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
GYZS voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
In eerste instantie wilde ik 3 sterren geven en dus een voldoende geven maar de prijs was erg goed dus toch maar 4 sterren. Waarom dan maar een voldoende? Bestellen ging makkelijk en de kopersbescherming is natuurlijk een pré. Helaas na de bestelling volledige stilte, blijkbaar waren de bestelde goederen niet op voorraad, wat natuurlijk kan maar geef dit even aan met een prognose van de levertijd. Een aantal weken later dan eindelijk bericht dat de bestelling onderweg is. Helaas was ik op de dag van levering niet aanwezig en is de zending teruggegaan naar de leverancier. Waarom niet naar een afhaalpunt van de vervoerder? (Ik weet niet of dit een afspraak is tussen leverancier en vervoerder?). Hierdoor duurde het weer 1,5 week voor het nogmaals naar mij werd verzonden. Al met al niet slecht maar met kleine moeite had het zeer goed kunnen zijn.

de meest kritische beoordeling

6 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een aantal artikelen gekocht, waarvan 2 op maat en 2 van 3 meter lang. Bij de maat artikelen stond aangegeven hoe de maten door te geven. Bij ontvangst van de artikelen wagen deze niet op maat. De verzending was niet goed verpakt, de lange aluminium profielen waren verbogen. Direct contact opgenomen. Zou via WhatsApp kunnen. Geen reactie. Telefonisch is de klantenservice ook niet te bereiken. Via de het keuzemenu voor productspecialist gekozen. Nu wordt er wel opgenomen. Er wordt verteld dat er die dag niemand op de klantenservice aanwezig is. Probleem uitgelegd. Eerst wordt er aangegeven dat er nooit op maat gemaakt wordt. Dat is natuurlijk niet waar. Na aan te geven welk artikel het is, is duidelijk dat het wel zo is. Er wordt mij verteld dat ik mijn artikelen opnieuw toegestuurd krijg. De week erop nogmaals gebeld, weer via productspecialist omdat de klantenservice niet wordt opgenomen). In het portaal is niets te zien van de status van de nieuwe verzending. Er wordt aangegeven dat ze er mee aan de slag zijn. Ook geven ze aan dat ik bij de afmetingen bij de verkeerde artikelen gezet zou hebben. Kan ik niet controleren, het opmerkingen veld is voor mij nergens meer te zien. Uitgelegd wat precies de bedoeling is. Welke artikelen op maat moeten en welke niet. De spullen zouden komen, in 2 verzendingen. De eerste verzending ontvangen. Deze bestond uit 1 op maat gemaakt artikel en de artikelen van 3 meter. Deze laatste hebben ze helaas in stukken gezaagd. Dat had niet gemoeten. Het andere artikel dat op maat moet, heb ik nu nog steeds niet ontvangen. Er wordt nu om verbeterpunten gevraagd. In ieder geval het volgende: - Zorg ervoor dat maat artikelen ook daadwerkelijk op maat verstuurd worden. - Zorg ervoor dat kwetsbare artikelen goed verpakt worden. - Neem het opmerkingen veld op in de emailbevestiging. - Maak het opmerkingen veld zichtbaar in het portaal bij de bestelling. - Zorg ervoor dat de klantenservice dagelijks bemand is. - Leg gemaakte afspraken vast en deel deze met de klant. - Zorg voor het versturen van voortgangsinformatie van nazendingen. Al met al was dit niet een heel fijne ervaring, zacht uitgedrukt. Dit heeft mij meerdere dagen vertraging gekost, vanwege de ontbrekende onderdelen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor GYZS

Filter
 Sorteren  
Relevantie
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Ik had heb hemel en aarde moeten bewegen om mijn geld terug te krijgen

Ik heb hemel en aarde moeten bewegen om mijn geld terug te krijgen voor een slot dat onder de verkeerde specificaties op de website staat en aan mij was verkocht. Door de verkeerde specificaties blokkeerde het cylinderslot in de deur en moest het worden uitgeboord. Het argument van GYZS was dat ik zelf had kunnen zien dat de maatvoering een andere was dan zij hadden gespecificeerd. Echter, dat kan een leek niet zien. Nadat ik had gezwaaid met relevante artikelen uit het consumentenrecht gingen ze overstag. Niet leuk, en een verspilling van tijd.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van GYZS
3 dagen geleden
Wat vervelend dat je niet tevreden bent. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. Zou je ons nog willen vertellen waar je niet tevreden over bent? Dan kunnen we gaan uitzoeken wat er fout is gegaan bij jouw bestellingen en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team GYZS
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De communicatie over de levertijd kan beter na meermaals contact te hebben gehad weet ik nog steeds na drie weken niet wanneer ik mijn bestelling mag verwachten
Beoordeling melden
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling/levertijd

Bestelling begin december gedaan, na 1 maand wachten geïnformeerd wat de status is en kreeg ik te horen dat het artikel niet meer leverbaar is. Jammer maar helaas. Had liever eerder bericht ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van GYZS
4 jan 2024
Wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. We gaan nu uitzoeken wat er fout is gegaan bij jouw bestellingen en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team GYZS
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerde informatie over levering en geen communicatie.

Moeren en ringen besteld die ik voor een klus nodig had. Voor GYZS gekozen omdat er binnen een paar dagen geleverd kon worden. Echter niets is minder waar. Na 2 weken nog niets gehoord, daarom een mail gestuurd en daar na anderhalve week ook nog geen reactie. Wel kwam uiteindelijk de bestelling weken te laat binnen zonder maar enige tekst, uitleg of tussentijdse communicatie. Ik ben op een gegeven moment wat beoordelingen gaan lezen en kwam er achter dat dit eerder regelmaat dan uitzondering lijkt te zijn.
Beoordeling melden
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Voorraad klopt niet

Voorraad klopt niet! daardoor lange wachttijden op producten waar bij staat binnen 5 dagen geleverd. Geen informatie krijgen over het bestelde goed dus vervolgens er zelf achteraan moeten. Dit aangekaart bij klantenservice voor de zoveelste keer, die hebben geen zin in service of in een goede Voorraad goed beheren. Voor ons nooit meer gyzs wij willen graag betrouwbare partners
Beoordeling melden
Antwoord van GYZS
21 dec 2023
Wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. We gaan nu uitzoeken wat er fout is gegaan bij jouw bestellingen en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team GYZS
29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
5 weken wachten op een bestelling en nog niets in huis. Via chat gevraagd waar de bestelling blijft. Bestelling wordt deel bestelling omdat niet duidelijk is wanneer de gehele bestelling geleverd kan worden. deel van het geld terug gestort maar het geen dat geleverd moet worden is er nog steeds niet, helaas.
Beoordeling melden
Antwoord van GYZS
29 aug 2023
Geachte klant, onze excuses voor het ongemak. Helaas hebben tijdens de bouwvak dit jaar meerdere leveringen vertraging opgelopen, waardoor ook uw bestelling vertraagd is. We begrijpen dat dit vervelend is en dat er door ons beter gecommuniceerd had moeten worden over de ontstane vertraging. Wij zijn hard aan het werk om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team GYZS.
CW
Cees W.
Doesburg
16 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Erg late levering en ook geen montage popnagels meegeleverd zoals in de mail gevraagd, moest ook nog navragen wanneer de bestelling geleverd zou worden, kortom ben teleurgesteld in de afhandeling en geen tegenbericht ontvangen over mijn vraag.
Beoordeling melden
Antwoord van GYZS
18 sep 2023
Geachte klant, bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. De door u bestelde trapvoetjes zijn een artikel dat wij speciaal moeten bestellen, daarom geven wij een gemiddelde levertijd van 15 werkdagen aan, en ik zie dat dit bij u 17 werkdagen geduurd heeft. Deze levertijd was ook bij het bestellen en in de orderbevestiging door ons aangegeven. Het spijt ons dat dit niet duidelijk genoeg was. Bij het bestellen heeft u als opmerking aangegeven dat u er gratis popnagels bij wilde ontvangen, maar helaas kunnen wij deze popnagels niet los leveren, maar alleen per complete verpakking, en helaas kunnen wij dit niet gratis weggeven. We hopen dat u desondanks toch tevreden bent over de door u bestelde Altrex onderdelen. Met vriendelijke groet, Team GYZS
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
als iets tog niet op voorraad is ook al staat er op de site van wel .dit bespreken met de klant en de rest van de bestelling wel op sturen. nu meerdere keren gehad dat een week niks hoort omdat alles wacht op 1 product
Beoordeling melden
Antwoord van GYZS
2 jan 2024
Wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. We gaan nu uitzoeken wat er fout is gegaan bij jouw bestellingen en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team GYZS
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
het duurt veel te lang voor de onderdelen opgestuurd werden, je wordt ook niet op de hoogte gehouden van hoe en wat, je moet zelf contact zoeken, volgende keer probeer ik het ergens anders van der Slikke bouw , André
Beoordeling melden
28 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Lange wachttijd voor uitlevering, zelf moeten bellen op de dag van levering, toen bleek plots een andere leverancier wel te kunnen leveren! Dit was mijn eerste bestelling en tevens ook mijn laatste!!
Beoordeling melden
Antwoord van GYZS
28 aug 2023
Geachte klant, onze excuses voor het ongemak. Helaas hebben tijdens de bouwvak dit jaar meerdere leveringen vertraging opgelopen, waardoor ook uw bestelling vertraagd is. We begrijpen dat dit vervelend is en dat er door ons beter gecommuniceerd had moeten worden over de ontstane vertraging. Wij zijn hard aan het werk om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team GYZS.
12 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Andere transporteur inschakelen, belachelijk men heeft de zending "gewoon"' bij de voordeur gezet zonder verdere melding daarvan te maken??? Graag stoppen met de huidige!
Beoordeling melden
Antwoord van GYZS
13 sep 2023
Beste klant, bedankt voor uw review. Vervelend dat u niet tevreden bent over de bezorging. Wij hebben uw bestelling verstuurd met PostNL, wat wij toch beschouwen als een van de beste pakketbezorgers van Nederland. Maar wij zullen uw opmerking zeker meenemen in onze kwaliteitscontrole. Met vriendelijke groet, Team GYZS
19 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb van mijn vorige bestelling gedeelte terug gestuurd voor de bouwvak. en ik heb volgensmij nog steeds geen geld terug gekregen.
Beoordeling melden
25 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Iets leveren of reageren. Ik heb hiervoor iets besteld, dat hing wel goed. Op de hoogte houden is niet het sterkst ingeregeld.
Beoordeling melden
Antwoord van GYZS
29 aug 2023
Geachte klant, onze excuses voor het ongemak. Helaas hebben tijdens de bouwvak dit jaar meerdere leveringen vertraging opgelopen, waardoor ook uw bestelling vertraagd is. We begrijpen dat dit vervelend is en dat er door ons beter gecommuniceerd had moeten worden over de ontstane vertraging. Wij zijn hard aan het werk om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team GYZS.
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Telefonisch slecht bereikbaar

U bent telefonisch simpelweg niet bereikbaar e terugbellen gebeurt ook niet.
Beoordeling melden
21 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Stond binnen 1-2 werkdagen dagen maar duurde rond de 1,5 tot2 weken
Beoordeling melden
21 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
het bestelde materiaal was niet voorradig. Het is wel terug betaald.
Beoordeling melden
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering/en bestelling sneller bezorgen kan worden
Beoordeling melden