Manchetknopen.com - GAEV Dutch Design- Logo - Beoordelingen

Manchetknopen.com - GAEV Dutch Design

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.096 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
Manchetknopen.com - GAEV Dutch Design voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mei 2023
SUPER -SERVICE! Er werd heel goed meegedacht in onze specifieke situatie en echt ‘advies op maat’ gegeven. Ik voelde me absoluut geen nummer, maar werd behandeld als een klant die ze graag tevreden wilden zien. En dat ben ik dus ook. Toen er bij de foto-manchetknopen ‘pukkeltjes’ op het gezicht zaten, kregen we direct nieuwe toegestuurd.

20 sep 2023
De afwerking is onvoldoende. Hoeken en randen zijn vlijm scherp. De stof van het overhemd wordt beschadigd. Jammer.

Beoordelingen voor Manchetknopen.com - GAEV Dutch Design

14 mei 2023
Ik had een specifieke vraag over een ontwerp. Hier werd door een medewerker alle tijd voor genomen. Er werden verschillende opties besproken en een afspraak gemaakt. De manchetknopen werden uiteindelijk eerder geleverd dan verwacht.
7 jul 2023
De eerlijkheid bij de kwaliteitsbeoordeling. Klein, mogelijks voor een leek onzichtbaar, mankement en machetteknopen worden na telefonisch contact opnieuw aangemaakt. Nu een perfect product aangeleverd gekregen. Dank u wel.

goede service en perfecte gravure

Ik twijfelde of de gewenste text op de manchetknopen kon worden gegraveerd. Even nagevraaagd en kreeg daar snel een positief antwoord op en heb ik ze besteld. Perfect gelukt en zeer blij met de bestelde manchetteknopen.
28 aug 2023

Mooi product en foutje snel opgelost

Helaas ontving ik in eerste instantie niet het product zoals afgesproken, maar dezelfde dag nog werd mij een nieuw product gestuurd. Heel fijn en snel opgelost! Manchetknopen zijn heel mooi; ben er erg blij mee
8 aug 2023

Geweldig

Fantastische service, lief en meedenkend personeel, ik ben zelf nog gebeld om mijn wensen te bespreken, de manchetknopen waren precies zoals we overlegd hadden gegraveerd en keurig verpakt op tijd aangekomen
18 jul 2023
Door de postverzending dreigde het pakketje te laat aan te komen. Door het doortastende optreden van Mary kwam het toch nog goed! De persoonlijke aandacht is een voorbeeld voor andere bedrijven. Chapeau!!
13 mei 2023

Top bedrijf!!👍

Er werd persoonlijk contact opgenomen om het eindresultaat er perfect uit te laten zien. Er werd gevraagd of jullie iets mochten aanpassen qua kleur en tekst. Het eindresultaat is prachtig!
MW
22 mei 2023
Heb telefonisch contact gehad omdat ik een logo in de manchetknopen wilde. Erg leuk geholpen. Snel en zeer vriendelijk. Manchetknopen zijn ook heel mooi geworden. Zijn er erg blij mee
2 jun 2023

Top service!

Het aangeleverde bestand was niet correct/juist. Manchetknopen.com nam direct contact op en adviseerde direct wat ze nodig hadden. na 2 dagen de bestelling op de mat! Uitstekend!
19 sep 2023
Super klantenservice! Ze hebben een lijntekening voor mij gemaakt van een afbeelding, ik vroeg om wat aanpassingen en die hebben ze gedaan. Snelle levering en top resultaat
20 jul 2023

Super snelle levering manchetknopen

Had manchetknopen nodig voor de bruiloft van dochter, kon helaas mijn andere niet vinden. Donderdagmiddag besteld en al geleverd op een PostNL adres. Super snel geleverd!!!
3 dec 2023

Perfect

Service zoals het hoort. Snelle levering, prijs kwaliteit verhouding is dik in orde en het pakketje was al ingepakt in geschenkverpakking bij levering. Een echte aanrader.
26 nov 2023

Prachtig resultaat, prima communicatie

Zeer vriendelijke mensen en een prachtig resultaat. Ik heb gepersonaliseerde heupflesjes besteld. Bij het ophalen kreeg ik zelfs een rondleiding in het prachtige pand.

Snelle en nette klantenservice

Netjes geholpen door de klantenservice. Gevraagde kleur was nog niet leverbaar. Het alternatief dat aangeboden werd, had zelfs een beter eindresultaat
Good quality product and like in the pictures. Customer Service helpful and proactive. Super fast delivery. All in all a great service. Recommended.
26 dec 2023
Vlotte levering (4 dagen) en de perfecte afbeelding van een papagaaiduiker op de revers pin. We zijn heel tevreden en raden deze site zeker aan.
4 nov 2023

Super!

In 1 woord: super! Goede begeleiding bij bestellen en afhandeling en een zeer mooi resultaat. Precies wat ik gehoopt had. Aanrader!
27 aug 2023
Goeie service, wordt vooraf telefonisch geïnformeerd omtrent het product en de levering! Snelle bezorging! Kortom, top!

Erg tevreden.

Het belletje om even te checken of alles okay is was erg nuttig. Levering en resultaat zijn daarna prima verlopen.
17 aug 2023
Fantastische klantvriendelijke service en stipte levering. Heel mooi afgewerkt product en stijlvolle verpakking.