Manchetknopen.com - GAEV Dutch Design- Logo - Beoordelingen

Manchetknopen.com - GAEV Dutch Design

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.096 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
Manchetknopen.com - GAEV Dutch Design voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mei 2023
SUPER -SERVICE! Er werd heel goed meegedacht in onze specifieke situatie en echt ‘advies op maat’ gegeven. Ik voelde me absoluut geen nummer, maar werd behandeld als een klant die ze graag tevreden wilden zien. En dat ben ik dus ook. Toen er bij de foto-manchetknopen ‘pukkeltjes’ op het gezicht zaten, kregen we direct nieuwe toegestuurd.

20 sep 2023
De afwerking is onvoldoende. Hoeken en randen zijn vlijm scherp. De stof van het overhemd wordt beschadigd. Jammer.

Beoordelingen voor Manchetknopen.com - GAEV Dutch Design

Contact met een van uw medewerkers Met mevrouw Linda vd Berg mbt ontwerp van het graveren van het monogram
25 dec 2023

Persoonlijke benadering

De persoonlijke benadering maakte het verschil. Veel dank en ik kom zeker terug voor een volgend cadeau.
12 aug 2023

In 1 woord top!

Precies zoals ik besteld had en zoals ik wilde. Mooie aanvulling op het pak van mijn aanstaande.

Mooi product

Snelle levering, vlot contact en een mooi product afgeleverd. Ik zou hier zo weer bestellen.
21 mei 2023
Snel geleverd, goede kwalitiet, met oog voor detail (bijv. separaat pakpapier meegeleverd).
31 aug 2023

Top service en mooi product

Product voldoet volledig aan de verwachting. Zeer snelle levering en persoonlijke service!
10 okt 2023
Goede kwaliteit snelle levering Goede beschrijving over hoe de knopen te personaliseren.
1 jun 2023
snelle levering, plus telefoontje vanwege doosje niet te leveren echt hele goede service

Mooi en persoonlijk kado

Ziet er prachtig uit, netjes verzorgd met pakpapier en versiering erbij; heel blij mee!
4 aug 2023
Vriendelijk en hulpvaardig geholpen. Snelle levering en goede service. Een aanrader!!

Snelle service en mooie knopen

Snelle service, zeer goed geholpen en hele mooie manchet knopen voor een goede prijs!
6 sep 2023

Prima website

Een telefoontje over het product met niet goed geld terug garantie en snelle levering
7 nov 2023
Ze hebben perfect werk geleverd en zelf contact gezocht met mij om het goed te doen.
6 sep 2023

Mooi!

Na bestelling volgende dag geleverd! De knopen zien er precies uit zoals op de foto.
24 okt 2023

Prima product

Goeie kwaliteit en ze doen wat ze beloven! Is nl. niet altijd normaal in deze tijd.
15 jun 2023

Fijne ervaring

Snelle nette levering. De bestelling was nog mooier en beter dan ik had verwacht.
22 sep 2023
Manchetknopen met de afbeelding van kaft boek, zeer gedetailleerd overgekomen!
1 aug 2023

Super snelle service en goed meegedacht!

Super snelle service en goed meegedacht. Plus een mooi product uiteraad :-)
Erg fijne communicatie, toonde zelf initiatief en kwamen met verbeteringen.
10 sep 2023

Snel en goed

Snel, flexibel, op eerste gezicht goede kwaliteit. En ze lezen opmerkingen