Urban Iki- Logo - Beoordelingen

Urban Iki

833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.625 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2021
Urban Iki voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jul 2023
De heldere uitleg over het zitje en een extra reminder dat ik een zitje ging bestellen zonder montageplaat. Dat was mij wel bekend, maar heel servicegericht om hier nog aandacht op te vestigen. Het zitje beviel mij en mijn zoontje erg goed, helaas is het zitje gisteren gestolen op het station. Domper na een leuke dag. Montageplaat zit nog wel op de fiets, vandaar deze bestelling. Hopelijk winnen we het zitje terug, dan is deze nare diefstal snel vergeten. :)

26 aug 2023
Past niet op een standaard Gazelle Ultimate C8+ HMB Belt herenfiets. Het vergrendel mechanisme komt in aanraking met de stang waardoor het niet past . Er moet een stuurpenverlenger gemonteerd worden om het passend te krijgen.
RL
R. L.
Noordenveld

Beoordelingen voor Urban Iki

Super makkelijk

Ik heb zelf me stoeltje samen gesteld wat leuk zelf de kleuren uit kiezen en gelijk besteld Zo wat was het stoeltje mega snel binnen ik ben gelijk aan de slag gegaan met hem op de fiets te zetten de verschrijving was heel duidelijk en na denk ik 10 minuten er aan te werken dat het fiets stoeltje er al op en waren we al klaar om te fietsen de volgende dag mee gefiets en me zoontje vond het een stoer fiets stoeltje wat ik ook hel erg fijn vindt dat ik in de avond het stoeltje en af kan halen zonder alles er af te halen in ochtend is het klik en we kunnen weer gaan echt heel blij moet het fiets stoeltje

Top merk! Hele mooie en fijne zitjes

We hebben van jullie zowel het voorzitje als het achterzitje jaren gehad. Er is nooit wat aan kapot gegaan en ziet er nog heel erg goed uit. De set gaat nu door naar mijn zusje en haar pasgeboren dochter. We hebben nu het junior zitje besteld. Ik verwacht daarvan ook dat het super goed gaat bevallen. Ik zou iedereen aanraden om deze zitjes te gaan kopen.
24 mrt 2024

Duidelijke overzichtelijke website

Duidelijk keuzemenu en bijvoorbeeld accessoires waren daardoor snel te vinden en niet onnodig lang scrollen. Misschien een kleine verbetering, bij de xs helm ook de optie voor andere maat toevoegen en niet alleen andere kleur. Zo ook bij het kinderstoeltje, bij het voorzitje gelijk een linkje naar het achterzitje in dezelfde kleurstelling.
Ik heb eerder het achterzitje van urban iki gebruikt. Na een ongeluk is die nog heel gebleven. (Zonder mijn dochter gelukkig!). Het is fijn dat ik niet weer een montagekader hoef aan te schaffen en deze er zo weer op kan klikken! Makkelijk in installatie en geldbesparend :). Raad dit zitje ook iedereen aan!

Fijn en goeie fietsstoeltjes

De fietsstoeltjes zijn goed te monteren, de accessoires zijn fijn en mooi en gaan lang mee. Functioneel in gebruik en veilig. Tot nu toe erg tevreden. Een inruilmogelijkheid met korting op nieuwe aankoop zou fijn, leuk en qua recycling goed zijn. Met mogelijkheid op tweedekansjes kunnen aanschaffen.

Super, echt een aanrader!

Fijne site waar ze net iets verder meedenken. Zo checken ze even of je niet nog een onderdeel mist bij de aankoop. We hebben altijd het kinderzitje gehad van ze. Nu stappen we over naar een groter achterzitje. Top dat ze dan weer hetzelfde onderstel hebben.
TV
Tessa V.
Amersfoort
Zeer praktisch! We hebben al een Iki junior fietszitje, nu voor een tweede fiets nog een besteld. Onze kinderen kunnen ervoor kiezen of ze met of zonder de rugleuning achterop de fiets willen zitten, en zitten de hele rit heel comfortabel! Top aankoop!
Goede kwaliteit. Na het voorzitje nu toe aan een achterzitje en weer gekozen voor Urban Iki. Prijs kwaliteit prima in orde. Eigen kleuren combinatie samenstellen een leuke optie. Bij aanvullende vragen snelle reactie van de klantenservice
Stijlvolle kinderzitjes, waarvan we het voorzitje al enkele jaren met veel plezier gebruiken. Degelijke kwaliteit die ondanks regen en wind mooi blijft. Een prachtig rank design en functioneel in gebruik. Kortom: zeer tevreden!

Goede webwinkel en goede service.

Goede prijzen, verzendkosten ietwat aan de hoge kant voor kleinere producten, maar nog prima te verantwoorden. Andere winkels zijn duurder en bij Urban Iki direct kopen levert ook nog eens extra garantie op.
Er staat duidelijke beschrijvingen bij zowel tekst als punten waar de stoel aan voldoet en hoe je hem kan gebruiken. Het hele plaatje van duidelijkheid gaf mij de doorslag om te bestellen
Het werd heel makkelijk gemaakt om het fietsstoeltje compleet te maken. Ook waar je niet aan denkt. Dat is bijzonder prettig. En je kunt het stoeltje helemaal naar eigen wens maken, top!
CN
20 mrt 2024
Overzichtelijke website met voldoende informatie over alle artikelen. Ook fijn dat er instructievideo's staan weergegeven voor het monteren van het achterzitje dat wij hebben aangekocht.

Mooie fietsstoel, easy to install, comfi

Mooie fietsstoel (voor) die makkelijk te monteren was op de fiets. Blij dat de adapter op meerdere fietsen te installeren is. Nu kunnen ook de opa’s en oma’s met de kleine dame op pad!

Fijne stoel

Het is fijn dat je zelf je stoeltje kan samenstellen. Met ook het juiste bevestigings ding voor op je fiets. De site geeft gelijk aan wat het in houd zodat je de juiste keuze maakt.
Zeer tevreden over de producten! Ze zien er goed uit en zijn fijn in gebruik. Duidelijke informatie op de website zodat je precies weet wat je moet bestellen.

Top webshop!

Leuk dat je zelf de kleuren kunt samenstellen. Veel mogelijkheden en ook accessoires. Overzichtlijke website en een gebruiksvriendelijk systeem qua montage.

Heel mooie kwaliteit en een perfecte klantvriendelijkheid

Heel mooie kwaliteit en heel vriendelijk persoon aan de telefoon die ons heel begripvol en met respect behandeld hebben ! Dankjewel! Zeker een aanrader