Urban Iki- Logo - Beoordelingen

Urban Iki

759 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.091 beoordelingen in totaal

Ik heb zelf me stoeltje samen gesteld wat leuk zelf de kleuren uit kiezen en gelijk besteld Zo wat was het stoeltje mega snel binnen ik ben gelijk aan de slag gegaan met hem op de fiets te zetten de verschrijving was heel duidelijk en na denk ik 10 minuten er aan te werken dat het fiets stoeltje er al op en waren we al klaar om te fietsen de volgende dag mee gefiets en me zoontje vond het een stoer fiets stoeltje wat ik ook hel erg fijn vindt dat ik in de avond het stoeltje en af kan halen zonder alles er af te halen in ochtend is het klik en we kunnen weer gaan echt heel blij moet het fiets stoeltje

14 apr 2024
Mooi uiterlijk, stevig, alleen was het zitje niet op de juiste plaats te plaatsen. Doordat er spijlen van de bagagedrager liepen. En de voetjes ook niet omdat de spijlen te dik zijn

Beoordelingen voor Urban Iki

24 sep 2024
Ik was nog aan het vergelijken online en had nog geen definitieve keuze gemaakt wat betreft het fiets stoeltje dat ik wilde. Naast de prijs vond ik het ook belangrijk andere dingen te vergelijken, denk aan accessoires. De site is prettig, overzichtelijk, gebruiksvriendelijk, snel en geeft de juiste informatie. Ook wat betreft de stuurpen geven jullie duidelijke informatie en de instructie filmpjes zijn kort en bondig, helemaal top! Het enige wat ik nog mis aan producten is een warme voetenzak en poncho als het regent. Dat zou het product helemaal compleet maken. ik hoop op een snelle levering dat we lekker kunnen gaan fietsen! Ik heb er zin in!
7 okt 2024

Goeie kwaliteit, meer dan tevreden!

Toen ik mijn mama fiets gekocht had, heb ik meteen een hele urban-iki-set aangeschaft. Voorzitje, achterzitje, windscherm en een base voor het achterzitje. Ik geloof dat ze toen (2019) nog niet zo veel kleurkeuze hadden als nu, maar ik heb een prachtig "mount blue/White" setje. Die ik niet eens meer op jullie site zie. Maar wat een keuze! Helaas had ik alleen een junior achterzitje nodig. Maar ik keek even mijn ogen uit! Prachtig. Ik beveel echt iedereen in mijn omgeving urban iki aan. Stevig, mooi disign, groeit makkelijk mee. Ja ik ben echt mega te spreken over jullie!
duidelijke afbeelding hoe fietsstoel eruit komt te zien, met de 'zelf samenstel' functie. lijkt wel alsof het een afbeelding is, niet in het 'echt'/licht gemaakt is, maar afbeeldingen op site zijn duidelijke foto's. Daarnaast fijn dat hij binnen 2 werkdagen in huis is als je voor 15 uur besteld, dus zojuist besteld en dus zaterdag uiterlijk binnen, super! Kunnen we gelijk gaan fietsen.

Zeer tevreden, behalve het voetenriempje

Ik ben erg tevreden over het zitje. Mijn kind zit er fijn in en kan alles goed zien. Het zitje is erg gemakkelijk weer van je fiets te halen. Dat is erg prettig. Het enige nadeel vind ik het 'riempje' voor over de voeten. Dat gaat zo stroef en krijg ik moeilijk vast en los. Hebben jullie daar een tip voor hoe dat makkelijker kan?
29 sep 2024

Fantastische klantenservice!

Fantastische klantenservice! Laatst een mail gestuurd over een kapot onderdeel. Heel fijn contact gehad met de klantenservice en mijn onderdeel gratis gekregen. Ik hoefde alleen de verzendkosten te betalen. Top service!! Kunnen veel bedrijven nog iets van leren. Daarom nu weer bij dit bedrijf besteld!

Fietsstoeltje

Ik heb de fietsstoeltje voor op het stuur al van dit merk. Ben er onwijs blij mee en heb er al vele kilometers mee gemaakt. Vandaar nu de overstap naar dit merk voor op de bagagedrager. Vooral de luxe van het op slot kunnen doen zodat die niet gestolen kan worden, vind ik erg fijn.

Het design is prachtig en past perfect…Een echte aanrader!

Het design is prachtig en past perfect op elke fiets. Als ouder kun je echt stralen met deze stijlvolle kinderstoel op je fiets. Je meest waardevolle bezit zit veilig en comfortabel, waardoor je met een gerust hart op pad kunt. Een echte aanrader!
Hele fijne webshop! Makkelijk te bestellen en goede klantenservice. Tijdje terug mail gestuurd over missende onderdelen en kreeg zonder gedoe de juiste onderdelen opgestuurd.
Heel fijn stoeltje, hebben het achterzitje ook en daar heel tevreden over! Allebei zelf ontworpen zodat hij goed bij mijn fiets past wat ik zeker ook een pluspunt vind!
Heel mooi en stevig zitje. Snel geleverd en precies wat we er van verwacht/ gehoopt hadden. Installatie is erg makkelijk. Het stoeltje voelt ook erg stevig op de fiets.
24 sep 2024
Fijn dat jullie nieuwe manieren blijven ontwikkelen zodat iedereen een fietsstoeltje kan vinden dat bij hun leven past. Ook had ik een fijn en snel contact via whatsapp.
6 okt 2024
De producten zijn prachtig, maar de website werkt via telefoon niet helemaal naar behoren. Desondanks hopen we veel plezier te hebben van onze bestelling!

Bevalt goed

Duidelijke website, afwachten tot de bestelling binnenkomt maar producten lijken van goede kwaliteit. Leuk dat de kleuren zelf samen te stellen zijn.
26 sep 2024

goede suggesties voor het winkelmandje

Overzichtelijk aanbod, goede beschikbaarheid, passende suggesties om het winkelmandje compleet te maken en tenslotte ook nog eens snelle levering.
24 sep 2024
Gebruiksvriendelijke webshop. Handige manier van samenstellen van de diverse gekleurde onderdelen van het door ons bestelde fietsstoeltje
1 okt 2024
Duidelijke website; fijne mogelijkheid om zelf kleuren samen te stellen voor een fietsstoeltje. Ik kan geen verbeterpunten bedenken.
26 sep 2024
De visie van het bedrijf, de mooie zitjes. In het winkelmandje een "aanklik" mogelijkheid zodat je direct het item even kunt checken.
Mooie website met duidelijke foto’s en goede informatie. Verbeterpunt: bij winkelsuggesties meer opties geven.
Ik vind u site erg overzichtelijk en leuk dat je het stoeltje helemaal zelf kan ontwerpen
2 okt 2024
Het is fijn dat je zelf de kleuren kunt bepalen en het stoeltje ziet er ook degelijk uit