Urban Iki- Logo - Beoordelingen

Urban IkiReviews

Gecertificeerd sinds: 5 jul. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
Urban Iki is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Urban Iki kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 5 jul. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor Urban Iki

164 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Fijn dat er gelijk een voorbeeld van het stoeltje komt zodra je de kleuren aanpast. Zo zie je gelijk wat je kan verwachten. Ik heb lekker kunnen puzzelen met verschillende kleurtjes. Mijn dochter heeft uiteindelijk zelf besloten welke kleur het is geworden. Ook de prijs is prima. Erg handig dat je duidelijk uitleg krijgt over de verschillende manieren van bevestigen en welke dan dus geschikt is voor je fiets. We zijn benieuwd, als jullie dan ook nog lekker weer mee kunnen sturen met de bestelling gaan we er direct op de fiets vandoor! 🌞

26 dec. 2022
Je product universeel maken. Voet steunen pas niet om mijn stang.

Beoordelingen voor Urban Iki

Je kan zelf het zitje zo samenstellen als je wil. in de fietsenwinkel van Gazelle heb ik het zitje al gezien en het systeem waar het mee vastzit werkt heel handig ook als je naar het achterzitje kijkt. helaas dus nog geen foto van mijn eigenzitje maar dus al wel ervaring vanuit de Gazelle winkel. echt een heel mooi, handig en makkelijk te gebruiken product waar we veel plezier aan gaan beleven.
11 jan. 2023
De site is erg gebruiksvriendelijk! Daarnaast zijn de producten top, zo leuk dat je zelf kan samenstellen. En dan niet alleen de kleur, maar ook het zitje, het windscherm, de riempjes zelf te kiezen zijn. Ons oudste kindje zit al heerlijk op het achterzitje, nu onze kleinste straks op een mooi zelf samengesteld voorzitje :-). Daarnaast zijn de producten betaalbaar en erg good looking!
De website is overzichtelijk en duidelijk. Het was voor mij even de vraag of de montagekit erbij zit als je het stoeltje besteld of er los bij moet bestellen. Bij veelgestelde vragen werd dit meteen opgelost. Nu mijn bestelling afwachten en dan kunnen mijn dochter en ik op pad! Dit is de eerste keer dat ik een stoeltje bestel. Mijn dochter is nu 1,5, dus ik ben benieuwd!
Goede informatie op de website, mooie producten en leuk dat er een bio lijn is toegevoegd. Wat ik wel graag nog zou zien is specifiek hoeveel % van bioplastic is gemaakt. Verder moet ik het product nog ontvangen maar qua orientatie heel fijn dat er zoveel filmpjes gemaakt zijn over hoe alles in elkaar te zetten, te verstellen etcetera. Geeft een goed en duidelijk beeld.
Hele fijne stoeltjes, bij de oudste zowel de voor als achterstoel gehad. Perfect voor een kleine houdini. De junior stoel wel van een ander merk met een borstgordel ipv heupgordeltje dan blijft ze iets meer centraal zitten. Jammer dat die optie er op de junior stoeltjes niet zit. De jongste gaat nu weer in een voorstoeltje van urban iki, met windscherm en stuurtje!
Urban iki zijn hele fijne stoeltjes, we hebben het voorzitje en het achterzitje voor onze kinderen en hebben nu net het Junior achterzitje besteld. We zijn erg tevreden over hoe makkelijk de montage is en hoe goed de kinderen in de stoel zitten. Wij raden ze iedereen aan die opzoek is naar een goed fietsstoeltje!
van F H.
Wat een fijne website! Nu zitjes gekocht voor de fiets van mijn ouders aangezien die van ons super bevallen!!!. We hebben voor het voorzitje ook het windscherm en stuurtje. Die klik je er in 3 sec op en voegen echt iets toe op langere tochten. Binnenkort komen we terug om helmen te kopen voor onze kinderen.
Assortimentskeus bevalt goed. Wat ik handig zou vinden is een indicator bij de helmpjes hoe hoofdomtrekjes gemiddeld genomen ontwikkelen. Dus bij 1 jaar deze omtrek. Bij 2 jaar deze. Scheelt een hoop gedoe. ENNN als moeder van een tweeling zou het heel tof zijn als er iets marchends zou zijn.
Vooraf aan de bestelling telefonisch overleg gehad over de kleur van een fietsstoeltje. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en mijn vraag werd goed beantwoord. Mijn bestelling daarna direct kunnen doen met de service dat deze gelijk in behandeling werd genomen in plaats van na het weekend.
5 jan. 2023
De reden dat ik een nieuw kinderzitje nodig heb is niet leuk. Mijn fiets is zojuist gestolen en ik moet dus snel een nieuw zitje hebben. Nu wil ik wel het beste voor mijn kind, dus kwam ik uit op deze. Super stijlvol en goed!
3 jan. 2023
Hele fijne, overzichtelijke website. Goed en mooi materiaal en door extra montagemateriaal te bestellen kan onze zoon zowel bij papa als bij mama achterop omdat de stoelen makkelijk los en vast te maken zijn.
Zo leuk!! Fietshelmpje al binnen voor mijn zoontje, helemaal trendy voorop de fiets straks! Super blij mee. Daarna zag ik de super gave fietsstoeltjes, dus die ook direct besteld! Ik kan niet wachten
Heel blij met het voorzitje. Snel en gemakkelijk vast te maken of weer te verwijderen. En nog stijlvol ook! Hopelijk bevalt het achterzitje net zo goed. Die hebben we nu besteld!
2 jan. 2023
Duidelijke website. Goed product. Standaard al fraai design maar nu ook zelf samen te stellen qua kleur! Past op elke fiets. Ben erg enthousiast
11 jan. 2023
Eenvoudige website, mooi product! De bestelling was snel gedaan, wel even goed opletten of je de versie met of zonder montageframe nodig hebt.
Site is goed en overzichtelijk, de instructie video's maken het perfect. Top site, kunnen veel webshops nog wat van leren.
11 jan. 2023
Super leuk dat je helemaal zelf je eigen zitje kan ontwerpen! Kijk er nu al naar uit om met mijn zoontje te gaan fietsen.
14 jan. 2023
Makkelijk website en alles is duidelijk omschreven. Verwijderen uit winkelwagen kan pas op het moment van afrekenen.
Zelf ontwerpen van het achterzitje is perfect! Zo kun je zelf kiezen wat het mooiste past op je eigen fiets!