Urban Iki- Logo - Beoordelingen

Urban Iki

867 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.524 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2021
Urban Iki voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 apr 2023
De pagina's bieden een mooi overzicht van de verschillende kleuropties en accessoires. We hebben via een recensiepagina de Urban Iki fietsstoeltje voor gevonden, en het was zo makkelijk om de voor ons relevante accessoires te verzamelen en bestellen. Het enige minpuntje was dat er geen goede foto's zijn van de stylingsetjes. Het zijn 3D afbeeldingen, dus je kunt de kleur niet goed beoordelen. Hopenlijk bevalt het fysieke product net zo goed en kunnen we in de toekomst een achterzitje bestellen. PS: Een tip voor Urban Iki: Het deed niet af aan onze ervaring, maar het misschien beter de bio-based producten niet als 'new' te labelen maar simpelweg 'bio-based'. Wij kregen eerst de indruk dat de producten gewoon duurder waren omdat ze 'nieuw' zijn.

26 aug 2023
Past niet op een standaard Gazelle Ultimate C8+ HMB Belt herenfiets. Het vergrendel mechanisme komt in aanraking met de stang waardoor het niet past . Er moet een stuurpenverlenger gemonteerd worden om het passend te krijgen.
RL
R. L.
Noordenveld

Beoordelingen voor Urban Iki

Hele fijne service. Wij hadden jullie merk gevonden door gewoon op internet te zoeken naar kinderstoeltjes. Vervolgens heb ik op de negenmaandenbeurs een collega van jullie gesproken over de stoeltjes en de accessoires. Mijn man en ik hebben allebei een vrij sportieve elektrische fiets en wisten niet zeker of het fietsstoeltje wel zou passen. De collega op de beurs adviseerde om contact op te nemen met de klantenservice. Zij konden aan de hand van het model en eventueel een foto aangeven of het fietsstoeltje zou passen, al dan niet met een adapter. De volgende dag heb ik contact gehad met jullie klantenservice over Whatsapp en ik had binnen 10 minuten een reactie. Ik denk dat dat oprecht het snelste is wat ik ooit bij een Whatsapp klantenservice heb meegemaakt. Vervolgens ben ik heel vriendelijk geholpen, heb ik een foto van de fiets gemaakt en bleek het stoeltje te passen met een MTB adapter. Dus zojuist de kleur uitgekozen voor het stoeltje en alle bijpassende accessoires, incl. twee adapters zodat we het zitje op allebei onze fietsen kunnen zetten. Hopelijk past het inderdaad op de fiets en kunnen we binnenkort (met lekker weer) gaan fietsen met z'n drieën.
24 feb 2024
Mooie kleuren en ook keuze voor een eigen ontwerp/kinderzitje in eigen stijl. Urban Iki op de beurs bezocht. Daar vertelde ik dat ik een fiets ging kopen en nog een kinderzitje moest voor mijn kleine van 1,5 jaar. Ik vond de ik denk Twentse meneer aan het accent te horen hahaa vriendelijk en ben goed geholpen met de maat van het kinderhelmpje dus heb ik zonet maar een achterstoeltje besteld. Door de keuzestress en omdat mijn fiets al blauw van kleur is maar gwn voor een zwarte gekozen :)

Top product

Ik maak nu al bijna 5 jaar gebruik van de Urban Iki fietsstoeltjes en ben er nu met de jongste nog steeds ontzettend blij mee. Het zijn ontzettend mooie en hippe kleurtjes, waardoor ze niet alleen praktisch zijn, maar er ook nog eens leuk uitzien. Helaas het helmpje terug moeten sturen, omdat ik hem in de verkeerde maat had besteld.
Jullie hebben een leuk assortiment van fietsstoelen. Nu nog een paar extra maten van fietshelmen voor kleine babys. Mijn dochtertje is klein en een matching helm met stoel is niet te vinden in haar maat. Kan niet wachten om het fietsstoel te zien en op fiets te zetten waar het ook van degene fiets naar andere kan verzet worden.

Snelle communicatie en serves

We hadden al een stoeltje van Iki voor voorop. Nu wordt onze man daar wat groot voor! Helaas was deze kleur stoel niet meer te krijgen! Via de socials contact opgenomen en ze hadden er nog een in het magazijn! Wat een fijne en snelle serves!
18 feb 2024
Informatie op de 9 maanden beurs mogen ontvangen van een zeer ervaren jonge man. Heeft ons goed uitleg gegeven over het gebruik van het fietsstoeltje waardoor we ervoor gekozen hebben om een urban iki fietsstoeltje aan te schaffen.

Duidelijke website

De website is duidelijk en overzichtelijk. Ik kon makkelijk vinden wat ik wilde bestellen. Op andere sites kan ik vaak met postcode en huisnummer het adres laten aanvullen. Dat is iets voor de hand liggender dan adhv de straatnaam
Fijne shopervaring Top: Een fijne webshop met daarin veel tekst en uitleg bij de artikelen. Dat heeft voor ons de doorslag gegeven om bij jullie onze aankoop te doen. Tip: Jammer dat het helmpje niet in beige verkrijgbaar is.
3 mrt 2024
Geen verzendkosten (waar is dat nog tegenwoordig?), snelle levering, duidelijke site en uitleg over de producten, aantrekkelijke site. 2 jaar garantie, allemaal heel positief! Ps; ik ben jarig op 31-3, hoe leuk zou dat dan zijn!

Super stoeltje.

Heel mooi design stoeltje. Makkelijk te installeren en met een extra montageblok van fiets te ruilen. Dat was een groot voordeel. Onze dochter is gek op fietsen inmiddels klaar voor een achterzitje 💪🏻.
Heb eerder een voorzitje van Urban Iki besteld via ander webwinjel. Het is licht qua gewicht. Daarom nu een achterzitje besteld weer. Ook omdat je zelf kleuren kan aangeven zonder meerprijs.
18 feb 2024

Framemontage slim voor behoud fietstas gebruik

Framemontage is ook slim om te overwegen als je je fietstasgebruik wilt behouden. Het wisselen van het zitje naar een ander fiets (met extra frameblok dus) gaat snel en gemakkelijk
De fietsstoel ziet er mooi uit en gebruiken we al bijna 2 jaar met veel plezier, nu over op het achterstoeltje. Heel fijn dat we ook die weer zelf kunnen samenstellen qua kleuren.
Leuk om je eigen stoel te ontwerpen! Dat maakt het net even wat persoonlijker. De kleuren van de windschermen vielen mij wat tegen. Gewoon kleurloos transparant miste ik!
Duidelijke website, eenvoudig en concreet. Overzichtelijk Goede service, tevreden met vorige fietshelm, daarom nu nogmaals hier gekocht, maatje groter
Makkelijke en duidelijke website. Goede informatie en de fietsstoeltjes waren zo besteld! Ik kan niet wachten om lekker samen te gaan fietsen!

Prettige webshop!

Hele fijne klantenservice die je snel en vriendelijk te woord staan. Ook is de webshop overzichtelijk en staat alles duidelijk uitgelegd.

Fijne website en mooie makkelijke fietsstoeltjes

De mooie zachte kleuren die jullie hebben, het gemak op de website en dat er de mogelijkheid is om je eigen fietsstoeltje te ontwerpen.

Gewoon goed!

Mooi design, de kindjes zitten goed in de zitjes. Ze zijn er gemakkelijk op te zetten en weer af te halen. Goede informatie op de site.

Duidelijk

Bestelproces is heel duidelijk en soepel. Er is voldoende informatie beschikbaar om een product volledig naar wens samen te stellen.