Urban Iki- Logo - Beoordelingen

Urban Iki

740 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.916 beoordelingen in totaal

Ik heb zelf me stoeltje samen gesteld wat leuk zelf de kleuren uit kiezen en gelijk besteld Zo wat was het stoeltje mega snel binnen ik ben gelijk aan de slag gegaan met hem op de fiets te zetten de verschrijving was heel duidelijk en na denk ik 10 minuten er aan te werken dat het fiets stoeltje er al op en waren we al klaar om te fietsen de volgende dag mee gefiets en me zoontje vond het een stoer fiets stoeltje wat ik ook hel erg fijn vindt dat ik in de avond het stoeltje en af kan halen zonder alles er af te halen in ochtend is het klik en we kunnen weer gaan echt heel blij moet het fiets stoeltje

26 aug 2023
Past niet op een standaard Gazelle Ultimate C8+ HMB Belt herenfiets. Het vergrendel mechanisme komt in aanraking met de stang waardoor het niet past . Er moet een stuurpenverlenger gemonteerd worden om het passend te krijgen.
RL
R. L.
Noordenveld

Beoordelingen voor Urban Iki

30 jun 2024
Al eerder 2 stoeltjes van dit merk gehad. Erg goed bevallen! Beter doen : dat alleen die rubbers voor om het stuur enkel los verkrijgbaar zijn. Nu moet ik zo'n heel setje kopen voor alleen die 2 losse stukken. Gewoon een ideetje.
Antwoord van Urban Iki
1 jul 2024
Hoi Maaike, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. Ik begrijp hieruit dat je een nieuwe compact adapter hebt aangeschaft terwijl je alleen de losse inserts nodig had. Dit had je inderdaad los na kunnen bestellen bij ons. Mocht je in de toekomst losse onderdelen nodig hebben en het niet kunnen vinden op de website. Neem gerust contact op met onze klanten service, we helpen je graag. Groetjes, Elke
8 jul 2024

Qualtity time op de fiets met Urban Iki

Ik kan geen beter en fijner cadeau bedenken dan deze Urban Iki kinderfietsstoeltje. Wat zal onze dochter er blij mee zijn dat ze nu ook op de fiets kan genieten van quality time met haar kleintje, onze kleinzoon. Ik heb het net online besteld en kan niet wachten tot ik ze samen rond zie fietsen.
27 jun 2024

Alles goed

Ik heb al achterzitje thuis en die werkt na 3 en meer jaar nog steeds goed. De hele bestelproces ging soepel en alles is duidelijk. De enige wat ik leuker zou vinden is de kleur combinatie. Zwart en bruin zijn iets te saai, groen of misschien blauw zouden prachtig zijn.
1 jul 2024
Duidelijke website. Werkt echter op mobiel niet altijd optimaal. Nieuw product voetbeschermers voor voetsteuntjes mag nog wel beter worden afgebeeld. Bijvoorbeeld foto met ook voeten erbij zodat alles duidelijker in verhouding komt te staan.
5 jul 2024

Urban Iki als merk

Urban Iki is een fijn merk met goede kwaliteit spullen. Ook is de website erg gebruiksvriendelijk en het is makkelijk om iets te bestellen. Ik hoefde zelfs geen verzendkosten te betalen op mijn bestelling voor een fietsstoeltje. Super fijn!
3 jul 2024

Zelf samenstellen achterzitje

Het samenstellen van een zitje naar eigen smaak gaat eenvoudig en de informatie die gegeven wordt, bijvoorbeeld ten aanzien van de verschillende montage mogelijkheden, is kort en duidelijk. Design van de stoeltjes vinden we erg mooi.
11 jul 2024
Voorzitje en achterzitje kan je makkelijk van de fiets halen en op een andere fiets zetten. Wat beter zou kunnen. Mijn dochter klaagt na een tijd over pijnlijke billen. Hiervoor heb ik een kusje gemaakt .
28 jun 2024

Kwalitatieve producten

Achterzitje Urban Iki Junior ziet er stevig en degelijk uit en is dat in de praktijk ook. Eenvoudig te monteren. Ook de video die online staat bij de zojuist bestelde voetbeschermer is zeer duidelijk.

Tevreden

Duidelijke website, makkelijk om te vinden wat je zoekt en een bestelling te plaatsen. Leuk dat je zelf een zitje kan samenstellen qua kleuren. Ik kan niet wachten om lekker samen te gaan fietsen!
De fijne en behulpzame service aan de telefoon. Hebben goed geholpen met mijn vraag en extra informatie gegeven. De producten zijn erg mooi, fijn en veilig. Zou dit zeker aanraden!

Persoonlijke twist aan een eerstje ritje!

Fijne en overzichtelijke website. Heel leuk dat je zelf je stoeltje samen kunt stellen. Goede prijs kwaliteit verhouding en de fietshelmpjes maken het helemaal af!
11 jul 2024
Een fijne website. Prettig om te zien dat een stoel zelf samenstellen niet veel duurder hoeft te zijn als een standaardstoel wat je wel ziet bij andere aanbieders
Top service! Erg behulpzaam personeel. Ik had perongeluk het verkeerde item besteld, maar ik kon het helaas niet meer tijdig terugsturen. Dit mocht nu alsnog.
12 jul 2024

Achterzitje

Fijne en snelle service! Ik had nog een vraag, via whatsapp contact opgenomen en kreeg heel snel antwoord! Leuk dat je zelf stoeltje kan samenstellen.
Duidelijke website, custom order-gedeelte werkt bijzonder goed mbt de keuzes en visuele weerspiegeling op het productvoorbeeld
Mooie kwaliteit en goede webshop. Heel blij met mijn voor stoeltje, nu ook achter besteld! Veel fietsplezier met de kleine.

Luxe designs

Handige website, snelle leveropties. Mooi design kinderzitjes en de optie om het zelf te customizen is helemaal geweldig!
ik heb al langer een fietsstoeltje voorop de fiets. Nu een achterstoeltje besteld. Goede kwaliteit en prettig in gebruik
Fijne fiets stoelen, momenteel de 3e in de serie besteld. Leuk dat je ook met meerdere kleuren kunt personaliseren.
Goed beschrijving van het product (op welke fiets/frame de stoeltjes bijv het beste passen incl. de maten hiervan).