Urban Iki- Logo - Beoordelingen

Urban Iki

783 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.772 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2021
Urban Iki voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb zelf me stoeltje samen gesteld wat leuk zelf de kleuren uit kiezen en gelijk besteld Zo wat was het stoeltje mega snel binnen ik ben gelijk aan de slag gegaan met hem op de fiets te zetten de verschrijving was heel duidelijk en na denk ik 10 minuten er aan te werken dat het fiets stoeltje er al op en waren we al klaar om te fietsen de volgende dag mee gefiets en me zoontje vond het een stoer fiets stoeltje wat ik ook hel erg fijn vindt dat ik in de avond het stoeltje en af kan halen zonder alles er af te halen in ochtend is het klik en we kunnen weer gaan echt heel blij moet het fiets stoeltje

26 aug 2023
Past niet op een standaard Gazelle Ultimate C8+ HMB Belt herenfiets. Het vergrendel mechanisme komt in aanraking met de stang waardoor het niet past . Er moet een stuurpenverlenger gemonteerd worden om het passend te krijgen.
RL
R. L.
Noordenveld

Beoordelingen voor Urban Iki

11 mei 2024

Eenvoudig te bestellen

Gemakkelijk zelf een stoeltje ontwerpen. Veel keuze en leuke, veilige accessoires toe kunnen voegen. We kunnen niet wachten totdat de stoeltjes binnen zijn!
5 mei 2024
Het product nog niet ontvangen maar de site was duidelijk, veel keuze en veel leuke extra opties. Heb dit product wel aangeraden gekregen van vrienden.
7 mei 2024
Nette site. T was op de pagina voor mobiel even zoeken hoe het aantal producten gewijzigd kon worden, maar dat bleek bij de volgende stap te kunnen.
Buiten dat het design heel tof is vind ik vooral de diepe zitting en beveiligde voetsteunen ideaal. Voor mij de rede geweest tot een aankoop
de website is makkelijk om te bestellen, we waren al heel tevreden over het voorzitje van Urban Iki en hebben nu het achterzitje gekocht.
Duidelijke en overzichtelijke website. Fijn dat je alles zelf samen kunt stellen en zo helemaal naar wens kunt maken. Heel tevreden!
8 mei 2024
Goede levering en kwaliteit. We hebben al een voorzitje en nu een achterzitje besteld. Leuk dat je eigen kleuren kan samenstellen!
14 mei 2024
Fijne website duidelijke informatie. Product kwaliteit is top. Daarom zijn wij nu terug gekomen om nog een stoeltje te bestellen.
Makkelijk bestellen en betrouwbare producten. Zowel het voor als achterzitje trouw gebruikt en nou het juniorzitje aangeschaft
12 mei 2024
Onwijs makkelijk om een product samen te stellen, duidelijke instructievideo’s en ook zeker een mooi product om te zien!

Design je eigen fietsstoeltje

Zo leuk om zelf het fietsstoeltje voor je kleinkind te "ontwerpen" Makkelijke website: je ziet meteen wat je samenstelt

Fijne website

Dat alles makkelijk te vinden is en dat als je iets hebt opgezocht dat de rest wat erbij hoort al snel in beeld komt.
8 mei 2024

De mooiste zitjes!

Wij hebben het zitje voor voorop de fiets al 2 jaar en die bevalt super goed! Vandaar nu voor achterop gekocht.
12 mei 2024
Fijen zitjes en fijne site. Hoop dat de urban ook onderstel universeel is waardoor ook de junior gaat passen.

Mooi en praktisch

Echt een heel fijn zitje, mijn dochter en zoon zitten er lekker op en het ziet er ook nog mooi uit.
14 mei 2024

Mooi zitje

Duidelijke omschrijving, mooie kleuren om uit te kiezen en handig te monteren op de fiets.

Mooie producten

De stijl, kleur en kwaliteit van de producten is alles wat je wilt van een product als dit

Leuk en eenvoudig

Duidelijke plaatjes, duidelijke omschrijving, leuke kleurvarianten en eenvoudige checkout

Prima site

Duidelijke website met goede productbeschrijvingen. Bestelproces is ook eenvoudig.
9 mei 2024
Mooie degelijke stoelen. Goed bevestigingssysteem, ook als je stuurpen te kort is.