Urban Iki- Logo - Beoordelingen

Urban Iki

781 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.708 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2021
Urban Iki voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb zelf me stoeltje samen gesteld wat leuk zelf de kleuren uit kiezen en gelijk besteld Zo wat was het stoeltje mega snel binnen ik ben gelijk aan de slag gegaan met hem op de fiets te zetten de verschrijving was heel duidelijk en na denk ik 10 minuten er aan te werken dat het fiets stoeltje er al op en waren we al klaar om te fietsen de volgende dag mee gefiets en me zoontje vond het een stoer fiets stoeltje wat ik ook hel erg fijn vindt dat ik in de avond het stoeltje en af kan halen zonder alles er af te halen in ochtend is het klik en we kunnen weer gaan echt heel blij moet het fiets stoeltje

26 aug 2023
Past niet op een standaard Gazelle Ultimate C8+ HMB Belt herenfiets. Het vergrendel mechanisme komt in aanraking met de stang waardoor het niet past . Er moet een stuurpenverlenger gemonteerd worden om het passend te krijgen.
RL
R. L.
Noordenveld

Beoordelingen voor Urban Iki

19 apr 2024

Feest voor de kleinkinderen.

Fietsstoel gekocht voor de kleinkinderen. Al veel kilometers erop zitten. Nu kopen we een voor 5 jaar en ouder. Topproduct Urban IKI.
Goede levering en kwaliteit. We hebben al een voorzitje en nu een achterzitje besteld. Leuk dat je eigen kleuren kan samenstellen!
Fijne website duidelijke informatie. Product kwaliteit is top. Daarom zijn wij nu terug gekomen om nog een stoeltje te bestellen.
20 apr 2024
Makkelijk en snel om te monteren. De verschillende keuzes van kleur maakt alleen maar mooier. 1,2,3, en is klaar. Heel blij mee.
Onwijs makkelijk om een product samen te stellen, duidelijke instructievideo’s en ook zeker een mooi product om te zien!

Mooi en aanpasbaar

Fijn om zelf iets te kunnen samenstellen en dat de kleurencombinatie 2 jaar na eerste aanschaf nog steeds beschikbaar is!
22 apr 2024
Ons eerste kindje op de fiets gehad in het urban iki stoeltje! Het was een geweldige ervaring, en fijn in gebruik

De mooiste zitjes!

Wij hebben het zitje voor voorop de fiets al 2 jaar en die bevalt super goed! Vandaar nu voor achterop gekocht.
Fijen zitjes en fijne site. Hoop dat de urban ook onderstel universeel is waardoor ook de junior gaat passen.
26 apr 2024
Personalisering van het achterzitje. Fijn als er nog een verwacht moment van leveren wordt gecommuniceerd!
Altijd erg tevreden over Urban Iki, inmiddels hebben we al het voor en achterzitje en het junior zitje!
26 apr 2024
De klantenservice is perfect, meedenkend en technisch exact weten hoe het product in in elkaar zit, top
30 apr 2024
Mooi aanbod, goede website die duidelijk de producten aanprijst en waarop bestellen makkelijk gaat
20 apr 2024
Eenvoudig te monteren. Stevig materiaal Mooi uiterlijk, ook als je zonder kind op stap bent.

Leuk en eenvoudig

Duidelijke plaatjes, duidelijke omschrijving, leuke kleurvarianten en eenvoudige checkout
21 apr 2024
Heel erg makkelijk om te bestellen en geen extra kosten om je eigen stoeltje te ontwerpen
29 apr 2024
Helemaal goed. Goeie stevige fietsstoeltjes. Makkelijk te bestellen en samen te stellen
22 apr 2024
Alle producten duidelijk beschreven en voorradig. De sneller bezorging is ook fijn!
Mooie degelijke stoelen. Goed bevestigingssysteem, ook als je stuurpen te kort is.
29 apr 2024
De duidelijke informatie over de producten en de bijbehorende video’s.