Urban Iki- Logo - Beoordelingen

Urban Iki

782 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.673 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2021
Urban Iki voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jul 2023
De heldere uitleg over het zitje en een extra reminder dat ik een zitje ging bestellen zonder montageplaat. Dat was mij wel bekend, maar heel servicegericht om hier nog aandacht op te vestigen. Het zitje beviel mij en mijn zoontje erg goed, helaas is het zitje gisteren gestolen op het station. Domper na een leuke dag. Montageplaat zit nog wel op de fiets, vandaar deze bestelling. Hopelijk winnen we het zitje terug, dan is deze nare diefstal snel vergeten. :)

26 aug 2023
Past niet op een standaard Gazelle Ultimate C8+ HMB Belt herenfiets. Het vergrendel mechanisme komt in aanraking met de stang waardoor het niet past . Er moet een stuurpenverlenger gemonteerd worden om het passend te krijgen.
RL
R. L.
Noordenveld

Beoordelingen voor Urban Iki

9 mrt 2024
Soepel bestelproces
Jullie hebben een leuk assortiment van fietsstoelen. Nu nog een paar extra maten van fietshelmen voor kleine babys. Mijn dochtertje is klein en een matching helm met stoel is niet te vinden in haar maat. Kan niet wachten om het fietsstoel te zien en op fiets te zetten waar het ook van degene fiets naar andere kan verzet worden.
Heb eerder een voorzitje van Urban Iki besteld via ander webwinjel. Het is licht qua gewicht. Daarom nu een achterzitje besteld weer. Ook omdat je zelf kleuren kan aangeven zonder meerprijs.
soepel bestellen verder weet ik het nog niet product het fitsstoeltje nog niet binnen
Snelle levering en super goed dat het met track en trace is.
Makkelijk, snel, duidelijk

Fietsstoeltje voor

Mooi merk Fijne website
We maken al sinds het begin gebruik van het zitje aan de voorkant en daarbij behorende scherm. Het systeem is erg makkelijk te monteren en vriendelijk in gebruik. Daarom hebben wij besloten om ook jet achter zitje aan te schaffen met beugel voor de achterkant en een extra adapter. Zo kunnen we makkelijk op elke fiets een zitje plaatsen en snel switchen. Het geeft ons erg veel plezier om vaak de fiets te pakken door de producten van Urban Iki

Fijne stoeltjes

Fijn dat het mogelijk is om extra dragers te bestellen zodat de stoeltjes makkelijk van fiets zijn te wisselen! Daarnaast zien de stoeltjes er mooi uit en zijn ze goed stevig. Na veel plezier gehad te hebben van een voorstoeltje hebben we nu een achterstoeltje besteld.
21 jan 2024
Geweldig zelf de kleuren kiezen! Erg overzichtelijke site en mooie kleuren, veel uitleg filmpjes voor montage. Besteld en denk dat het zeker zelf gaat lukken met alle duidelijke uitleg die op de site is te vinden. Kan niet wachten!
20 jan 2024
Nog iets duidelijker vermelden dat je een montagestuk nodig hebt. Ik had bijna degene zonder gekcoht
Antwoord van Urban Iki
Hoi Sarina, bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je het zitje met de juiste montage hebt gekozen. Deze fout maken is nu niet meer mogelijk omdat er een pop-up in beeld komt met uitleg over montage wanneer je de keuze maakt zonder montage. Bedankt voor je feedback. Ik wens jullie veel fiets plezier samen. Groetjes, Elke
Eenvoudig bestellen, goede en handige uitleg.
Prima dienstverlening
21 jul 2023

Van voor- naar achterzitje

Mijn dochter vindt het fijn om eropuit te gaan met de fiets. Nu ze uit het voorzitje groeit ga ik van het voorzitje zonder na te denken over op het achterzitje van urban iki. Het zitje voelt stevig en daardoor veilig, en toch is het zitje op een bepaalde manier ook zacht en daardoor comfortabel. Het zitje heeft best wat flinke weersomstandigheden doorstaan en er zijn wat vieze vlekken opgekomen ( bijvoorbeeld kippenpoep van de boerderij), maar het is goed te drogen of schoon te maken en is nog altijd fris roze! Het is echt makkelijk het zitje van de fiets te halen en er weer op te zetten. Wel een beetje stroef aan het begin maar dat slijt en je wordt er vanzelf handig in. Mijn dochter was ook nog blij met de uiteindes van de riempjes, want die gebruikte ze als een soort speentje terwijl ze die eigenlijk niet meer mocht.. Al met al een fietsstoeltje met luxe extra's!
27 jul 2023
Zeer goede eerste indruk. Mooie en duidelijke website. Prettiger om direct bij de leverancier te bestellen dan bij een tussenpartij. De prijs is voor sommige producten bij de originele leverancier ook lager dan bij bijvoorbeeld bol.com of babypark. Hele mooie producten, mooi design, voelt stevig, voor een degelijke prijs. Ben benieuwd naar de levering. En naar de kwaliteit en het gebruik. Over een paar weken zal ik een update sturen met foto Goede en snelle klantenservice via whatsapp Jammer dat de asseccoireset voor voorzitje in blauw uitverkocht is. Nu heb ik een slot bijbesteld om over de €50 heen te komen, zodat bestelling gratis is. Ik heb ook via babypark producten van Urban Iki besteld, deze heb ik al ontvangen. Ziet er gaaf uit, stevig en mooie kleur.
MV
M V.
Oosterhout
31 aug 2023
Mooi juniorzitje, makkelijk te bevestigen en het blijft stevig zitten. De klemmen van de voetsteunen passen goed op een ovalen frame. Fijn ook dat de leuning plat kan en dat je een kussen kunt nabestelle . Tot zover lof. Dan de verbeterpunten: mijn kleuter vindt de rugleuning niet zo fijn en dat kan ik me voorstellen want het draagvlak is klein (weinig drukverdeling) en het materiaal hard. Het zitkussentje zou ook wel iets comfortabeler kunnen. Voor korte stukjes is het prima, maar wij fietsen ook wel eens langere stukken. Tot slot: ik had graag voet-/spaakbescherming bij de voetsteunen gehad. Nu heb ik dat opgelost met beschermers van Thule/Yepp, maar die doen echt afbreuk aan je fiets en het zitje
22 aug 2023

Duidelijk, helder en fijne tips.

De duidelijke informatie over het product. Goed uitgeschreven met heldere kopjes en alinea's. Ook fijn om te weten wat er bij het product standaard meegeleverd wordt en tips voor meer gemak. Ook de montagevideo vond ik erg fijn, rustig en duidelijk. Dit kan ik zelf vast en zeker! Bedankt! Een foto heb ik nog niet, want heb het fietsstoeltje een paar minuten geleden pas gekocht. Groet, Chantal
27 jul 2023
De website is erg duidelijk. Het zitje die wij al eerder hebben gekregen is erg mooi, zodoende de extra accessoires bijbesteld. Wij zijn helemaal verliefd op deze producten.
17 jun 2023
Fijne website, en het lijkt erop dat de producten top zijn! Enige puntje van feedback heeft te maken met de voorgestelde extra accessoires. Ik wilde 2 van de 3 voorgestelde producten bestellen. Maar zodra ik er 1 had toegevoegd ververste de lijst en stond het andere product er niet meer tussen. Geen groot probleem, maar kan beter :)