Urban Iki- Logo - Beoordelingen

Urban Iki

782 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.673 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2021
Urban Iki voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jul 2023
De heldere uitleg over het zitje en een extra reminder dat ik een zitje ging bestellen zonder montageplaat. Dat was mij wel bekend, maar heel servicegericht om hier nog aandacht op te vestigen. Het zitje beviel mij en mijn zoontje erg goed, helaas is het zitje gisteren gestolen op het station. Domper na een leuke dag. Montageplaat zit nog wel op de fiets, vandaar deze bestelling. Hopelijk winnen we het zitje terug, dan is deze nare diefstal snel vergeten. :)

26 aug 2023
Past niet op een standaard Gazelle Ultimate C8+ HMB Belt herenfiets. Het vergrendel mechanisme komt in aanraking met de stang waardoor het niet past . Er moet een stuurpenverlenger gemonteerd worden om het passend te krijgen.
RL
R. L.
Noordenveld

Beoordelingen voor Urban Iki

6 jun 2023

The website and products grouping

The social channel link was very readily available. Did not have to javigate for it. Each stoel us oroperly grouped for filtering. The marketing strategy can be improved by targeting families interested in buying front and back seat combi. There is no family discount to encourage the buyer I have not received the product
11 sep 2023
Leuk dat ik mijn eigen fietsstoeltje kleur kon samen stellen. Alleen jammer dat bij het achterstoeltje beige voor de kuip er niet tussen stond. Dan wilde ik namelijk graag een beige kuip en bruine bandjes en kussentje. Heb nu een bruine kuip en beige bandjes en kussentje, ook leuk. Dus was niet het ergste.
27 aug 2023

Een aanrader!

Online al vaker gezocht naar een fietsstoeltje totdat de Urban Iki onze aandacht trok. Een mooi design en een goed verhaal! Toen ik een kennis zag fietsen met hetzelfde stoeltje en vroeg of hij tevreden was, zei hij volmondig JA! Toen waren we ook om en hopen en nog veel jaren plezier van te hebben!
20 aug 2023

Mooi merk!

De website werkt fijn en de producten spreken me aan. Ik heb een front adapter nodig om het fietsstoeltje dat ik heb besteld te kunnen monteren en dat was helaas niet meer te verkrijgen. Ik heb hem via een andere site moeten kopen en ook daar was de wachttijd enorm lang (bijna twee maanden).
1 jun 2023

De Urban iki is zeer goed maar er zijn ook minpuntjes

De Urban iki is zeer goed. Het is alleen een gedoe om de voetensteuntjes te plaatsen,zeker als je een fiets hebt met dikkere buizen. Zwakke plek van de urban iki is de bevestiging van het rubberen zitje. Deze kunnen nog wel eens inscheuren.
29 jun 2023

Mooie producten

Bestelling was snel gedaan, mooie producten en overzichtelijke website. Misschien een video van de producten was nog beter geweest zodat product nog beter bekeken kan worden alvorens tot koop over te gaan.
4 jun 2023
Alle accessoires bij elkaar en te filteren op product. Ik mis een kussentje voor om het stuurtje van Urban Iki. En verduidelijking of je montage accessoires moet kopen op bijvoorbeeld een mama fiets?
2 jul 2023

Veel keuze

Dat je je eigen stoeltje kunt ontwerpen vind ik erg fijn! Ik mis nog wel iets om mijn kindje te beschermen tegen de regen op de site. In Nederland regent het namelijk tamelijk veel.
29 mei 2023
Goed overzicht op de site, makkelijk doorheen te lopen. Eerste naar een ander merk gekeken maar de accessoires waren vaak niet leverbaar. Goede en duidelijke uitleg! Dank
17 sep 2023
Mooie, overzichtelijke website. Verbetertip: Het zou el fijn zijn als je in de webshop kunt selecteren op alleen producten laten zien die op voorraad zijn.
26 mei 2023
De mogelijkheid om een dag van bezorgen te kiezen zou fijn zijn. Ik wil het nu juist iets later ontvangen maar heb geen mogelijkheid om dat aan te geven.
30 jul 2023
Helder uitleg en overzichtelijke presentatie. Betaalproces verloopt soepel. Indien je reviews laat tonen, kom je helaas niet terug op de hoofdpagina.

Gordels

Mooi design, enige verbeterpunt is de structuur van de gordels. Deze zijn vrij glad waardoor het kindje losser gaat zitten tijdens de rit.
Antwoord van Urban Iki
Hallo Natasja, bedankt voor jouw review. Ik ga dit aan mijn collega's van R&D doorgeven en we gaan hier wat mee doen! Veel fietsplezier gewenst samen! Groetjes, Tom Sjoerd
12 mei 2023
Prettige site, makkelijk bestellen. Het zelf kunnen combineren van kleuren is ook super. Jammer dat niet alle helmen op voorraad zijn.
30 jun 2023
Overzichtelijke website, klikt er makkelijk doorheen. Wel mis ik nog een zoekfunctie, zodat je rechtstreeks bij de producten komt.
15 jun 2023
Eigen stoeltje ontwerpen, erg leuk en handig om uit te zoeken bij het voorzitje (toch nog in dezelfde kleur kunnen krijgen nu!)
7 sep 2023

Op voorraad

Hetgeen wat ik wilde hebben was op voorraad! Heel fijn natuurlijk als je zo snel mogelijk met je kleintje wilt gaan fietsen :)
25 sep 2023
Vorige fietstoeltje voorop van hetzelfde merk. Makkelijk, stevig en gaat lang mee. Vandaar de keuze ook voor dit stoeltje
27 jul 2023
Heldere productinformatie Goede voorlichting over verschillende bevestigingstechnieken Duidelijke filmpjes m.b.t. montage
11 jun 2023

Achterzitje is erg fijn en een leuke kleur!

Zeer tevreden over het achter zitje. Nu voor mijn dochter ook een voorzitje besteld. Benieuwd naar de helmpjes.