Urban Iki- Logo - Beoordelingen

Urban Iki

782 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.673 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2021
Urban Iki voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jul 2023
De heldere uitleg over het zitje en een extra reminder dat ik een zitje ging bestellen zonder montageplaat. Dat was mij wel bekend, maar heel servicegericht om hier nog aandacht op te vestigen. Het zitje beviel mij en mijn zoontje erg goed, helaas is het zitje gisteren gestolen op het station. Domper na een leuke dag. Montageplaat zit nog wel op de fiets, vandaar deze bestelling. Hopelijk winnen we het zitje terug, dan is deze nare diefstal snel vergeten. :)

26 aug 2023
Past niet op een standaard Gazelle Ultimate C8+ HMB Belt herenfiets. Het vergrendel mechanisme komt in aanraking met de stang waardoor het niet past . Er moet een stuurpenverlenger gemonteerd worden om het passend te krijgen.
RL
R. L.
Noordenveld

Beoordelingen voor Urban Iki

8 aug 2023
Duidelijk overzicht op de site. Soepel betalingsoverzicht. Nu benieuwd naar de verzending en het product.
25 jun 2023

Mooie stoeltjes, mis alleen sommige kleurcombinaties

Jammer dat je niet alle kleur combinaties kan maken bij het zelf samenstellen van je fietsstoeltjes.
16 jun 2023

Goede kwaliteit

We hebben al een zitje voorop en achterop gehad en de kwaliteit en gebruik ervan beviel goed.
14 jun 2023
easy process to purchase and beautiful website, haven't received the product yet to evaluate
24 aug 2023
Duidelijke website, eerlijk over levertijden, goede informatie, goede kwaliteit producten
3 jun 2023
Duidelijke overzichtelijke site. Fijn om bestelling te doen en te vinden wat je zoekt.
Ik wilde alleen de voetriempjes bestellen maar die zijn op de site niet te vinden.
Antwoord van Urban Iki
18 jul 2023
Hoi Monique, bedankt voor je feedback. We hebben de voetenriempjes niet op de website staan. Dit is een service artikel en ik wil je graag nieuwe voetriempjes toesturen. Wil je contact opnemen met ons zodat we je dit snel kunnen toesturen? Groetjes Elke
13 mei 2023
De site is duidelijk, voldoende informatie over het product en gebruiksvriendelijk
3 dec 2023
Fijne producten, simpel in het gebruik en de kleine zit heerlijk voorop de fiets!
16 jul 2023

Voetsteunen Iki urban junior

Fijn dat de voetsteunen voor de Iki urban junior los bijbesteld kunnen worden!
4 okt 2023

Montage delen

Niet duidelijk hoeveel montage fiets stukken erbij zitten. Is dit er maar 1?
29 jun 2023

Makkelijke website. Het zitje bevalt goed. Makkelijk op en af te halen.
17 aug 2023
Goede kwaliteit, voetsteunen mogen iets verder naar beneden.
31 mei 2023
Gebruiksvriendelijk. Bij mail contact binnen een dag reactie
4 okt 2023
Snelle leveringen en super kwaliteit en fijn in gebruik.
Gemakkelijke en duidelijke website, snel kunnen bestellen
26 sep 2023
Goed geprijsd. Verzendkosten zijn wenselijk weg te laten.
21 jun 2023
Fijn dat er adapters zijn voor gekke stoorten stuurpennen
8 jun 2023
Mooie website, duidelijke uitleg, goed uitgekozen faq.
1 jun 2023
De nieuwe zitjes direct ook in mik HD versie uitbrengen