Urban Iki- Logo - Beoordelingen

Urban Iki

786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.720 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2021
Urban Iki voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb zelf me stoeltje samen gesteld wat leuk zelf de kleuren uit kiezen en gelijk besteld Zo wat was het stoeltje mega snel binnen ik ben gelijk aan de slag gegaan met hem op de fiets te zetten de verschrijving was heel duidelijk en na denk ik 10 minuten er aan te werken dat het fiets stoeltje er al op en waren we al klaar om te fietsen de volgende dag mee gefiets en me zoontje vond het een stoer fiets stoeltje wat ik ook hel erg fijn vindt dat ik in de avond het stoeltje en af kan halen zonder alles er af te halen in ochtend is het klik en we kunnen weer gaan echt heel blij moet het fiets stoeltje

26 aug 2023
Past niet op een standaard Gazelle Ultimate C8+ HMB Belt herenfiets. Het vergrendel mechanisme komt in aanraking met de stang waardoor het niet past . Er moet een stuurpenverlenger gemonteerd worden om het passend te krijgen.
RL
R. L.
Noordenveld

Beoordelingen voor Urban Iki

22 aug 2023

Duidelijk, helder en fijne tips.

De duidelijke informatie over het product. Goed uitgeschreven met heldere kopjes en alinea's. Ook fijn om te weten wat er bij het product standaard meegeleverd wordt en tips voor meer gemak. Ook de montagevideo vond ik erg fijn, rustig en duidelijk. Dit kan ik zelf vast en zeker! Bedankt! Een foto heb ik nog niet, want heb het fietsstoeltje een paar minuten geleden pas gekocht. Groet, Chantal
22 aug 2023

Super aanbod!

Het samenstellen van het zitje. Heel veel keuze!
21 aug 2023
Makelijk te monteren en erop en af te klikken
20 aug 2023

Mooi merk!

De website werkt fijn en de producten spreken me aan. Ik heb een front adapter nodig om het fietsstoeltje dat ik heb besteld te kunnen monteren en dat was helaas niet meer te verkrijgen. Ik heb hem via een andere site moeten kopen en ook daar was de wachttijd enorm lang (bijna twee maanden).
17 aug 2023
Goede kwaliteit, voetsteunen mogen iets verder naar beneden.
16 aug 2023
Mooi design!
11 aug 2023
Het zelf samenstellen van mijn kinderzitje
11 aug 2023
8 aug 2023
Duidelijk overzicht op de site. Soepel betalingsoverzicht. Nu benieuwd naar de verzending en het product.
30 jul 2023
Helder uitleg en overzichtelijke presentatie. Betaalproces verloopt soepel. Indien je reviews laat tonen, kom je helaas niet terug op de hoofdpagina.
27 jul 2023
De website is erg duidelijk. Het zitje die wij al eerder hebben gekregen is erg mooi, zodoende de extra accessoires bijbesteld. Wij zijn helemaal verliefd op deze producten.
27 jul 2023
Zeer goede eerste indruk. Mooie en duidelijke website. Prettiger om direct bij de leverancier te bestellen dan bij een tussenpartij. De prijs is voor sommige producten bij de originele leverancier ook lager dan bij bijvoorbeeld bol.com of babypark. Hele mooie producten, mooi design, voelt stevig, voor een degelijke prijs. Ben benieuwd naar de levering. En naar de kwaliteit en het gebruik. Over een paar weken zal ik een update sturen met foto Goede en snelle klantenservice via whatsapp Jammer dat de asseccoireset voor voorzitje in blauw uitverkocht is. Nu heb ik een slot bijbesteld om over de €50 heen te komen, zodat bestelling gratis is. Ik heb ook via babypark producten van Urban Iki besteld, deze heb ik al ontvangen. Ziet er gaaf uit, stevig en mooie kleur.
27 jul 2023
Heldere productinformatie Goede voorlichting over verschillende bevestigingstechnieken Duidelijke filmpjes m.b.t. montage
25 jul 2023
goed geleverd
23 jul 2023

Eenvoudig bestellroces

Eenvoudig bestelproces
21 jul 2023

Van voor- naar achterzitje

Mijn dochter vindt het fijn om eropuit te gaan met de fiets. Nu ze uit het voorzitje groeit ga ik van het voorzitje zonder na te denken over op het achterzitje van urban iki. Het zitje voelt stevig en daardoor veilig, en toch is het zitje op een bepaalde manier ook zacht en daardoor comfortabel. Het zitje heeft best wat flinke weersomstandigheden doorstaan en er zijn wat vieze vlekken opgekomen ( bijvoorbeeld kippenpoep van de boerderij), maar het is goed te drogen of schoon te maken en is nog altijd fris roze! Het is echt makkelijk het zitje van de fiets te halen en er weer op te zetten. Wel een beetje stroef aan het begin maar dat slijt en je wordt er vanzelf handig in. Mijn dochter was ook nog blij met de uiteindes van de riempjes, want die gebruikte ze als een soort speentje terwijl ze die eigenlijk niet meer mocht.. Al met al een fietsstoeltje met luxe extra's!
21 jul 2023
Duidelijke website
18 jul 2023
Duidelijke website. Geen verbeterpunten
Ik wilde alleen de voetriempjes bestellen maar die zijn op de site niet te vinden.
Antwoord van Urban Iki
18 jul 2023
Hoi Monique, bedankt voor je feedback. We hebben de voetenriempjes niet op de website staan. Dit is een service artikel en ik wil je graag nieuwe voetriempjes toesturen. Wil je contact opnemen met ons zodat we je dit snel kunnen toesturen? Groetjes Elke
16 jul 2023

Voetsteunen Iki urban junior

Fijn dat de voetsteunen voor de Iki urban junior los bijbesteld kunnen worden!