christineleduc.nl

180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden180 beoordelingen in totaal

17 apr 2024
Snelle reactie/ verzending van Christine Le Duc. Mooie kwaliteit lingerie. Verbetering zou zijn het niet met PostNL te versturen aangezien die niet doet wat beloofd is waardoor het kado voor diegene door haarzelf opgehaald moest worden bij een PostNL punt maar in 1x toch een paar dagen geleverd werd

Zeer slechte kwaliteit, gelijk 🟰 n de prullenbak

Beoordelingen voor christineleduc.nl

Jammer dat het pakket niet bezorgd is, wat de 1ste keer zal zijn
Antwoord van christineleduc.nl
Wat jammer om te lezen dat je pakket niet bezorgd is. Ik zie echter dat dit inmiddels is opgelost na contact met onze klantenservice. We hopen dat alles nu naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Adriën
3 jul 2024
10 jun 2024
5 mei 2024

Kwaliteit valt tegen

Kwaliteit van bestelde setjes valt tegen. Leuk voor het oog.
6 mei 2024
Bedankt voor het delen van de ervaring! Wat jammer dat de setjes niet helemaal aan je verwachtingen voldeden, maar we waarderen je eerlijke feedback enorm! We doen ons best om kwaliteit en klanttevredenheid te waarborgen, en ik ben er zeker van dat we je de volgende keer weer positief kunnen verrassen. Onthoud dat als een setje toch niet is wat je wilt of zoekt, je het altijd mag retourneren. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons weten! Vriendelijke groet, Adriën
24 mei 2024
27 mei 2024
We zien dat je ons een ster hebt gegeven, maar zonder toelichting. We zijn benieuwd wat er is gebeurd en hoe we je beter van dienst kunnen zijn. Zou je ons wat meer kunnen vertellen? We willen er graag voor zorgen dat je volgende ervaring minstens 5 sterren waard is! Met vriendelijke groet, Adriën
30 apr 2024
Zeer slechte kwaliteit, gelijk 🟰 n de prullenbak
Antwoord van christineleduc.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen! Dat is natuurlijk niet de ervaring die we je willen bieden. Goed om te weten: op alle artikelen die je bij ons koopt, heb je garantie. Zou je ons kunnen laten weten wat er precies mis was? We zijn dagelijks bereikbaar via telefoon, chat en mail en horen graag van je, zodat we een passende oplossing kunnen vinden binnen de garantievoorwaarden. Jouw feedback is superbelangrijk voor ons om het in de toekomst beter te doen! Vriendelijke groet, Adriën
Het product is te klein
Antwoord van christineleduc.nl
Bedankt voor je feedback, dit klinkt alsof we samen nog even op maatjacht moeten! Geen zorgen, we staan klaar om de juiste match voor je te vinden. Laten we op zoek gaan naar de perfecte maat die je als gegoten zit. Stuur ons even een berichtje, dan maken we het met je in orde. Met vriendelijke groet, Adriën
Antwoord van christineleduc.nl
Bedankt voor de 2 sterren! We horen graag wat beter kon, dus laat het ons weten via onze klantenservice. Jouw input helpt ons verbeteren! Groetjes, Adriën
31 mrt 2024