superfoodies.nl

898 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.098 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 okt 2020
superfoodies.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Super snelle levering! Mis alleen een maatschepje bij de (collageen)poeder. Zou handiger zijn om een maatschepje in de bus erbij te hebben met een afstrijkhoekje. (Zoals bij baby melkpoeder verpakkingen) Wat misschien anders kan: Op website is er in het menu heel goed te overzien welke producten je kan nemen bij het thema/gezondheidsdoel: dus voor hormoonbalans, opbouw spieren, geestelijke balans maar ook bijv nachtrust. Alleen per thema is weer een heleboel verschillende producten waaruit je kunt gebruiken. In dat overzicht zou ik de korte gebruiksaanwijzing of gezondheidsdoel per product willen lezen, voor het gemak om makkelijker te kunnen kiezen. Nu moet je namelijk elk product individueel aanklikken om te lezen wat het doet.

29 mei 2023
Hallo, Ik wil mijn geld terug (de helft iig) want dit is niet de echte seamoss Ik heb onderzoek gepleegd en er is dus echte en fake seamoss. Je kan zeggen maar je hebt verschillende seamoss, ja maar er is wel een wezenlijk verschil. Ik weet niet of jullie daar van bewust zijn maar dit is echt fake. Deze worden niet in de oceaan gemaakt, maar kunstmatig gekweekt. en bevat dan ook niet de mineralen en vitaminen van de zee. Echte seamoss is fijner van structuur en vaak niet 1 kleur en zwelt later pas op. Jullie seamoss is al dik van zichzelf. Ik ga het verder niet gebruiken, ook al heb ik allemaal pasta gemaakt en ingevroren. Ik zou graag mijn geld terugwillen. Groet, Suzette Huwae

Beoordelingen voor superfoodies.nl

28 mei 2023
5 jun 2023
Beste, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
27 mei 2023
5 jun 2023
Beste Irene, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
25 mei 2023
26 mei 2023
Beste Olga, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
24 mei 2023
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Cees, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
24 mei 2023
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor de mooie 4 sterren beoordeling!
23 mei 2023
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Addy, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
19 mei 2023
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Pascale, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!