KAYA Sieraden- Logo - Beoordelingen

KAYA Sieraden

1.412 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.888 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 dec 2022
KAYA Sieraden voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul 2023
De (persoonlijke) service is bovengemiddeld goed, zorgvuldig en vooral vriendelijk, en vooral de (prijs-)kwaliteit van de sieraden is super! Inmiddels ben ik "vaste klant èn fan"!! Zeker de persoonlijke touch aan de sieraden zorgen voor 'n emotionele waarde, die zowel kostbaar is om te krijgen als ook te geven. Qua garantie ook eens boven verwachting goed geholpen en zelfs meer dan "vereist" tav 't euvel, dachten superfijn mee en droegen op eigen initiatief bij aan extra oplossing ervoor. Ik blijf graag terugkomen dus en raad hen zeker aan!

18 nov 2023
Ik had op vrijdag 2 sieraden besteld. 1 daarvan was een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Op woensdag kwam 1 sieraad binnen. Dit was helaas niet het cadeau. Ik heb toen meteen geprobeerd te bellen maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom maar een appje gestuurd. Ik vind dit zo'n onpersoonlijke manier van communiceren, maar goed. Er kwam na anderhalf uur een berichtje terug waarin werd aangegeven dat het sieraad alsnog op de post werd gedaan. Ik had gehoopt dat dit meteen zou gebeuren zodat het toch nog zou worden bezorgd op mijn dochters verjaardag. Dit was dus niet het geval. Jammer dat er pas na een tweede appje van mijn kant een digitaal excuus kwam en op geen enkele manier een compensatie of wat dan ook. Ook al ben je een webshop, de klant is wel nog steeds een fysieke klant met gevoelens dus zou het fijn zijn als daar op die manier mee wordt omgegaan.

Beoordelingen voor KAYA Sieraden

10 nov 2023

Delivery is too late

Delivery is four days late than it was initially promised. Unfortunately, one day after my wife’s birthday. Other than that, everything is perfect.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de bestelling niet tijdig is geleverd. We spreken van een verwachte levertijd op onze website. Aangezien we afhankelijk blijven van de bezorgdienst, biedt dit helaas geen garanties. We wensen jouw vrouw veel draagplezier toe!
27 sep 2023
Het kettinkje was erg fijn, vooral het slotje. Ik ben bang dat het snel kapot is. Je krijgt het bijna niet open en dicht. Het hangertje was mooi!
29 sep 2023
Bedankt voor je review. Mocht je problemen met het sieraad ervaren, dan kun je uiteraard contact per e-mail opnemen met: klantenservice@kayasieraden.nl
Er ontbrak 1 paar oorbellen bij de levering van mijn pakket. Ik heb contact opgenomen met de webshop en deze werden achteraf nog verzonden.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat de ontbrekende oorbellen zijn nagestuurd. We wensen je veel plezier toe met de sieraden!
10 jun 2023
Armbanden gaan snel af en armband van mijn man zou ruim moeten zitten volgens manier van meten op de site maar zit aan de strakke kant.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review Sanne. Wij vinden het vervelend om te horen dat de armbanden niet naar wens zijn. Zou je een mailtje willen sturen naar: klantenservice@kayasieraden.nl? Wij helpen je dan graag verder!
Ik ben echt teleurgesteld ik heb niks gekregen terwijl heb ik betaald Maar heb ik helemaal niks gekregen ben ik echt teleurgesteld 🥹
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niets hebt ontvangen. We zien dat je inmiddels contact met de klantenservice hebt opgenomen. Bij vragen kun je uiteraard opnieuw contact opnemen.

Maatvoering

Het lijken wel twee verschillende maten, de ene zit beter aan de pols als de andere terwijl het hetzelfde maten moeten zijn.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te vernemen dat de maten verschillend lijken te zijn. We helpen je graag verder! Zou je een mailtje willen sturen naar: klantenservice@kayasieraden.nl?
19 nov 2023
Het armbandje zou dinsdag 14-11 binnenkomen voor de verjaardag van mijn moeder. Alleen kwam die pas 15-11 binnen.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat het armbandje later dan verwacht is geleverd. De leverdatum op onze website blijft een verwachting en biedt helaas geen garanties, aangezien we afhankelijk blijven van de bezorgdienst. We hopen dat jouw moeder blij is met de armband en wensen haar veel draagplezier toe!
JB
JOS B.
HAMONT
25 dec 2023
Jammer genoeg nog niet gearriveerd. Reeds 8 dagen onderweg, moet wel naar België verstuurd worden. Dus afwachten
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen.

Van goud naar zilver

Had een gouden ketttinkje met naam. Maar is inmiddels zilver geworden waardoor de naam minder goed te zien is.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te vernemen dat er sprake is van verkleuring. We willen je graag verder helpen. Zou je hiervoor een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? Alvast bedankt!
27 jul 2023
Mijn dochter had de armband nog maar net om of het glasplaatje viel er al af. Kan dit door jullie gemaakt worden?
28 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat het glasplaatje bij de foto er van af is gevallen. Onze excuses voor het ongemak. Zou je een mailtje willen sturen naar: klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
7 nov 2023
Elke keer wat, dan is het sieraad stuk dan vergeten ze het in een doosje op te sturen wat wel op de site staat.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We zien dat er een passende oplossing is geboden. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen met onze klantenservice.
MD
M.B. d.
Vijfhuizen
6 jun 2023
tja de kleur van het doublé vind ik iets te nepperig lijken in vergelijking met andere double sieraden. Jammer
6 jun 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over de kleur van de sieraden. Zou je een mailtje willen sturen naar: klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
26 dec 2023
Sieraden voor kerst (19/12)besteld. Niet geleverd. Vanaf 26/12 geld retour vragen. Erg teleurstellend.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je de bestelling niet tijdig voor kerst hebt ontvangen. We blijven afhankelijk van de bezorgdienst en wegens drukte kan de verwachte leverdatum helaas afwijken. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en er een passende oplossing is geboden. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen.
23 nov 2023
Verkeerde ketting gekregen en nog steeds me geld niet terug gekregen
7 jul 2023
Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We willen je vragen om contact op te nemen per e-mail via: klantenservice@kayasieraden.nl. We helpen je graag verder!
Wat een aanfluiting was de verpakking. Niet eens netjes ingepakt, doosje kapot en de sieraden los.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet netjes is afgeleverd. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
18 jan 2024
Ze moeten overal dezelfde prijs hanteren. Het kettinkje bleek achteraf 9 euro duurder te zijn.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. We zien dat je inmiddels contact hebt opgenomen met onze klantenservice en het prijsverschil is teruggestort. We rekenen iets meer voor onze vergulde sieraden wegens het vergulde laagje. Hierdoor kan het voorkomen dat de zilveren sieraden voor een lagere prijs worden aangeboden. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen met onze klantenservice.
18 okt 2023
Verzending was niet op tijd en kwaliteit Vd ketting viel tegen , kwam niet overeen met de foto
22 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de kwaliteit van de ketting niet aan je verwachtingen voldoet. We zien in ons systeem dat de bestelling op dezelfde dag nog is verzonden. Het bezorgproces is in handen van de bezorgdienst en hier blijven we afhankelijk van. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
Het hangertje was er na 1 dag al af gegaan en het ringetje waar die aan zat ging kapot
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de bedel van de ketting is gevallen doordat het ringetje defect is geraakt, onze excuses. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
12 sep 2023
5 september besteld en nog steeds geen verder bericht ontvangen dan de bevestiging
12 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je nog niets hebt ontvangen en niet bent geïnformeerd over jouw bestelling. Excuses voor het ongemak! Zou je een mailtje willen sturen naar: klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!