KAYA Sieraden- Logo - Beoordelingen

KAYA Sieraden

1.300 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.084 beoordelingen in totaal

8 nov 2023
Ik had een foute bestelling gedaan nadat mijn telefoon 4 keer een storing had en per ongeluk een zilveren armband besteld ipv een goud kleurige met gravering. Contact gehad met Kaya en ik mocht de armband terug sturen. Wat een service echt super!!! Inmiddels heb ik de gouden armband binnen met gravering, hij is subtiel en fijntjes en erg mooi ben er heel blij mee! Kaya bedankt voor de service en ik bestel zeker nog een keer bij jullie.

18 nov 2023
Ik had op vrijdag 2 sieraden besteld. 1 daarvan was een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Op woensdag kwam 1 sieraad binnen. Dit was helaas niet het cadeau. Ik heb toen meteen geprobeerd te bellen maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom maar een appje gestuurd. Ik vind dit zo'n onpersoonlijke manier van communiceren, maar goed. Er kwam na anderhalf uur een berichtje terug waarin werd aangegeven dat het sieraad alsnog op de post werd gedaan. Ik had gehoopt dat dit meteen zou gebeuren zodat het toch nog zou worden bezorgd op mijn dochters verjaardag. Dit was dus niet het geval. Jammer dat er pas na een tweede appje van mijn kant een digitaal excuus kwam en op geen enkele manier een compensatie of wat dan ook. Ook al ben je een webshop, de klant is wel nog steeds een fysieke klant met gevoelens dus zou het fijn zijn als daar op die manier mee wordt omgegaan.

Beoordelingen voor KAYA Sieraden

2 armbandjes besteld voor mijn tante's. 1 gelijk de volgende dag geleverd, maar vond het vreemd, dat er maar 1 was. Gelijk gemaild en mail terug ontvangen, dat de ander nog nageleverd zou worden. Supergoed opgelost door Kaya, want het andere armbandje was ook snel in huis, met excusses. Armbandjes beide erg mooi verpakt, mooi gegraveerd. Heel erg blij mee❤️
LW
Lauran W.
Amersfoort
7 jul 2024

Aandenken Superoma

Wij hebben 5 leren armbandjes besteld voor mijn moeder haar achterkleinzoons. Als aandenken aan hun Superoma. De bestelling was vlot verzonden en ieder armbandje netjes in een doosje verpakt. Heel mooi! Erg blij mee!

Klein mankementje

Bij een bedelketting bleek bij een letter de aansluiting niet in orde. Na 1 whatsapp bericht kreeg ik een pardon en een nieuwe letter opgestuurd. Top bedrijf!
Mooie kwaliteit van de tijgeroog kralen. En het kleine stukje personalisatie is precies groot genoeg. Mijn man hiermee verrast en hij vond hem geweldig.
11 jul 2024
Er was een kettinkje kapot aangekomen Er werd zonder enig probleem een nieuwe verzonden. Echt super service Zou kaya zeker aanraden bij anderen
DB
Dj B.
Kampen
8 jul 2024
Mooie hanger en ketting. Goede kwaliteit. Zeer snelle levering in een mooie verpakking. Erg blij mee
De kwaliteit en snelle levering, veilig verstuurd, top. De verpakking was vroeger iets mooier

Net bedrijf

Goede service, goed bereikbaar, netjes verpakt. De kwaliteit van de armbandjes viel wat tegen.
CS
Carin S.
Dongen
1 jul 2024
Mooi armbandje alleen jammer dat verlengstukje heel dus is en daarom bang ben het te verliezen.
30 jun 2024
Snelle levering armband en mooie herinnering voor kleinzoon z’n afscheid musical groep 8
Uitleg webshop is heel duidelijk en de afspraken worden nagekomen een hele fijne winkel

Zeer tevreden!!

Erg blij met het gegraveerde sieraad, het was precies wat we graag wilden hebben.
JS
Jana S.
Dordrecht

Top bedrijf

Ook nu weer goed geholpen. Bestelling was snel binnen en netjes verpakt.

Top

Snelle levering en je krijgt ook precies wat je besteld hebt
JV
Snel geleverd en zoals beschreven, een hele mooie armband
10 jul 2024

Prachtige armbandjes.

Prachtige armbandjes en in nette verpakking bezorgd.
30 jun 2024
zag er mooi uit, vond het kettingkje wel erg fragiel
2 jul 2024
Goede afwikkeling, snelle bezorging, mooi product.
Zeer goed geholpen met een verlate bestelling.
11 jul 2024
Alles correct en goed verlopen. Helemaal top