KAYA Sieraden- Logo - Beoordelingen

KAYA Sieraden

1.555 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.606 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 dec. 2022
KAYA Sieraden voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul. 2023
De (persoonlijke) service is bovengemiddeld goed, zorgvuldig en vooral vriendelijk, en vooral de (prijs-)kwaliteit van de sieraden is super! Inmiddels ben ik "vaste klant èn fan"!! Zeker de persoonlijke touch aan de sieraden zorgen voor 'n emotionele waarde, die zowel kostbaar is om te krijgen als ook te geven. Qua garantie ook eens boven verwachting goed geholpen en zelfs meer dan "vereist" tav 't euvel, dachten superfijn mee en droegen op eigen initiatief bij aan extra oplossing ervoor. Ik blijf graag terugkomen dus en raad hen zeker aan!

20 mrt. 2023
ketting besteld / gekocht met 2 letters , de S hangt er goed aan . hangt recht. zo als een S is de letter F is de bevestiging , het gatje wat door de F is gehaald , om aan het kettinkje te hangen , verkeerd in de letter geboord , waardoor het op zijn kop komt te hangen ,,door de zwaartekracht van de F .omdat de bovenkant van de F zwaarder is dan het steeltje van de F . was een teleurstelling als verjaardag cadeautje. en ik had het niet zo klein verwacht , jammer een miskoop , en extra kosten om het nu in de winkel te moeten halen , is meer een kinder ketting zo klein en fijn dan waar het onderstaat een dames ketting , dacht me dochter een plezier te doen , met de 2 letters van der dochtertjes , en het al niet breed heb , het nu dubbele kosten zijn , jammer , maar zie af van verdere aankopen op deze site , mvg g de vink p.s geen foto bij de hand , het bij me dochter achter gelaten ,ligt in de kast , zal er om vragen en als nog toesturen . dus de F hangt op zijn kop :(

Beoordelingen voor KAYA Sieraden

Prima geregeld! Product ziet er leuk uit . Zilveren armband is niet de zilveren bedelarmband van vroeger maar alle waar naar zijn geld. De armband is wat lichter van uitvoering. Dat kan voor dat geld niet anders. Service van Kaya is prima, goed bereikbaar telefonisch en levering heel snel in een leuk doosje.
Een zeer betrouwbaar bedrijf. Ik heb 2 keer besteld, het was binnen 1 week binnen. Hetzelfde als op de foto's en de gravure is ook prachtig. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Ik ben blij dat ik ze heb gevonden. Ik zou één ding veranderen, ik zou om een ​​tracker voor het pakket vragen.
2 feb. 2024
Mooie gravering, mooi product. Fijn en snel contatct. Probleem oplossend. Feedback; wanneer niet duidelijk is hoe de gravering precies moet en deze onduidelijk wordt, neem eerst contact op met klant op alvorens deze toch te verwerken.

Goede service!

Ik had een armbandje kado gedaan en laten versturen naar me vriendin, deze was helaas te groot. Het was geen probleem, me vriendin kon het kosteloos ruilen , en kreeg de volgende dag alweer de juist maat opgestuurd . Top service !
Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en er werd zonder problemen een armbandje opgestuurd. Ik had er 2 besteld en maar 1 ontvangen en het tweede werd meteen verzonden en een paar dagen later heb het ontvangen.
30 jan. 2024
Super mooie armband besteld met vingerafdruk… en ook nog eens super snelle levering. Ook e-mail contact gehad over gravure en heel snel beantwoord en geregeld. Kort om top! Echt een aanrader voor leuke sieraden
Ik had een armband besteld met gravering, snel geleverd en keurig verpakt. Wel jammer dat de armband bekrast was. Tijd om deze te ruilen was er niet ivm een verjaardag. Voor de rest keurig.
KV
Kim V.
Oost-Souburg
1 feb. 2024
Super ervaring mee. Producten zijn erg mooi zoals afgebeeld. Verzendtijd zoals het beloofd. Er was iets verkeerds gestuurd en werd meteen super opgelost. Heel blij met jullie
AN

Geweldig!

Geweldig fijne website, snelle levering ook en een mooi product. Ik heb 2 armbanden laten graveren en de tekst is mooi en duidelijk. Het geheel is ook mooi ingepakt.
Sieraad ziet er precies zo uit als dat ik gehoopt had. Vind het alleen jammer dat er geen beschrijving bij zat wat de geboortesteen en bloem voor betekenis had
9 feb. 2024
Mooie armbandjes met inscriptie gekocht, erg tevreden over de kwaliteit en natuurlijk ook de levering. De armbandjes zaten allemaal apart in een mooi doosje
8 feb. 2024
Goede prijs kwaliteit verhouding, prima site en leuk concept met de geboorte stenen en sieraden. Bieden ook meerdere opties aan zodat je kan matchen
Heel mooi gedaan... Ring met vingerafdruk.. 👌 Levering snel hier, ondanks weekend.. Toppie.. Raad ik jullie allemaal aan super top service...
29 jan. 2024
Geweldig ! Snelle levering , heb een vingerafdruk op een armbandje laten maken van mijn vader ! Ben er onwijs blij mee zo ontzettend mooi!
JF
John F.
Tegelen
28 jan. 2024
De website was mooi ingericht en gemakkelijk in het gebruik. Bestellen ging goed en het product werd netjes verpakt op tij d geleverd.

Armbandje met naam en geboortesteen

Dat het een heel mooi armbandje is met naam en geboorte steen. Goede kwaliteit ook. Ook zeek leuk verpakt. Ben zeer tevreden.
Wat een super service. Verkeerde maat armbandje ontvangen. Werd er kostenloos de goede toegestuurd. Super tevreden

Super volgende dag binnen verpakt als kadootje

Via chat gelijk antwoord en zelfs een leuk hondenvoetje naast de naam en volgende dag al binnen super bedankt
26 jan. 2024
Even telefonisch overleg leverde een deskundig advies op. Levering was super snel n.l. de volgende dag!

Geweldig!

Precies zoals ik het wilde hebben. Heel blij met de armband met de armband met hartje en initialen ❤️