KAYA Sieraden- Logo - Beoordelingen

KAYA Sieraden

1.318 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.070 beoordelingen in totaal

8 nov 2023
Ik had een foute bestelling gedaan nadat mijn telefoon 4 keer een storing had en per ongeluk een zilveren armband besteld ipv een goud kleurige met gravering. Contact gehad met Kaya en ik mocht de armband terug sturen. Wat een service echt super!!! Inmiddels heb ik de gouden armband binnen met gravering, hij is subtiel en fijntjes en erg mooi ben er heel blij mee! Kaya bedankt voor de service en ik bestel zeker nog een keer bij jullie.

18 nov 2023
Ik had op vrijdag 2 sieraden besteld. 1 daarvan was een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Op woensdag kwam 1 sieraad binnen. Dit was helaas niet het cadeau. Ik heb toen meteen geprobeerd te bellen maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom maar een appje gestuurd. Ik vind dit zo'n onpersoonlijke manier van communiceren, maar goed. Er kwam na anderhalf uur een berichtje terug waarin werd aangegeven dat het sieraad alsnog op de post werd gedaan. Ik had gehoopt dat dit meteen zou gebeuren zodat het toch nog zou worden bezorgd op mijn dochters verjaardag. Dit was dus niet het geval. Jammer dat er pas na een tweede appje van mijn kant een digitaal excuus kwam en op geen enkele manier een compensatie of wat dan ook. Ook al ben je een webshop, de klant is wel nog steeds een fysieke klant met gevoelens dus zou het fijn zijn als daar op die manier mee wordt omgegaan.

Beoordelingen voor KAYA Sieraden

22 jun 2024

Aanrader

Het openmaken van het pakketje was al een feestje. Heel netjes verpakt. Ik had sieraden met vingerafdruk besteld, deze zijn erg mooi geworden. De levering liet op zich wachten, door postnl, maar de communicatie hierover verliep heel fijn. Absolute aanrader. Zal hier zeker nog eens bestellen!
LW
Lauran W.
Amersfoort

Aandenken Superoma

Wij hebben 5 leren armbandjes besteld voor mijn moeder haar achterkleinzoons. Als aandenken aan hun Superoma. De bestelling was vlot verzonden en ieder armbandje netjes in een doosje verpakt. Heel mooi! Erg blij mee!
25 jun 2024
4 sterren omdat er snel is geleverd, welliswaar eerst het verkeerde product maar na 1 x bellen de volgende dag het juiste geleverd gekregen. En na verhouding wel prijzig voor hetgene wat ik besteld heb.
19 jun 2024

Kan alleen maar zeggen dat wij super tevreden zijn😄

Ik had twijfels bij de tekst voor op de handgeschreven heren armband. Over en weer gechat en werd vriendelijk en duidelijk geholpen. Ook de levering was erg snel. De armband mooi en netjes verpakt.
20 jun 2024
Zeer tevreden over mijn bestelling. Ik heb al paar keer juwelen bestel en altijd ben ik er erg tevreden mee. De juwelen zijn in het echt gewoon nog mooier en zijn heel leuk om als cadeau te geven.
30 jun 2024

Klein mankementje

Bij een bedelketting bleek bij een letter de aansluiting niet in orde. Na 1 whatsapp bericht kreeg ik een pardon en een nieuwe letter opgestuurd. Top bedrijf!
Mooie kwaliteit van de tijgeroog kralen. En het kleine stukje personalisatie is precies groot genoeg. Mijn man hiermee verrast en hij vond hem geweldig.
Er was een kettinkje kapot aangekomen Er werd zonder enig probleem een nieuwe verzonden. Echt super service Zou kaya zeker aanraden bij anderen
CN
Carry N.
Stabroek
22 jun 2024
Fijne firma die indien nodig hun verantwoordelijkheid neemt. Heb hier al verschillende bestellingen geplaatst en super tevreden over.

Perfect en snel

Snelle levering (België 3 dagen). Mooie juwelen, correct gegraveerd, exact als beschrijving. En mooie verpakking!
CS
Carin S.
Dongen
21 jun 2024
Heel mooi sieraad. Prima snelle levering. Ben er super blij mee. Heb ketting 2 ouders met 2 kinderen.
DB
Dj B.
Kampen
Mooie hanger en ketting. Goede kwaliteit. Zeer snelle levering in een mooie verpakking. Erg blij mee

Net bedrijf

Goede service, goed bereikbaar, netjes verpakt. De kwaliteit van de armbandjes viel wat tegen.
CS
Carin S.
Dongen
1 jul 2024
Mooi armbandje alleen jammer dat verlengstukje heel dus is en daarom bang ben het te verliezen.
CT

Zeer tevreden.

Goed contact, snelle levering en product is zoals op foto en de beschrijving. Ben tevreden .
30 jun 2024
Snelle levering armband en mooie herinnering voor kleinzoon z’n afscheid musical groep 8
Uitleg webshop is heel duidelijk en de afspraken worden nagekomen een hele fijne winkel
20 jun 2024
Mooie sieraden, goede service, klantvriendelijk, betrouwbaar en snel geleverd.
JV
Snel geleverd en zoals beschreven, een hele mooie armband

Prachtige armbandjes.

Prachtige armbandjes en in nette verpakking bezorgd.