KAYA Sieraden- Logo - Beoordelingen

KAYA Sieraden

1.453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.787 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 dec 2022
KAYA Sieraden voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul 2023
De (persoonlijke) service is bovengemiddeld goed, zorgvuldig en vooral vriendelijk, en vooral de (prijs-)kwaliteit van de sieraden is super! Inmiddels ben ik "vaste klant èn fan"!! Zeker de persoonlijke touch aan de sieraden zorgen voor 'n emotionele waarde, die zowel kostbaar is om te krijgen als ook te geven. Qua garantie ook eens boven verwachting goed geholpen en zelfs meer dan "vereist" tav 't euvel, dachten superfijn mee en droegen op eigen initiatief bij aan extra oplossing ervoor. Ik blijf graag terugkomen dus en raad hen zeker aan!

18 nov 2023
Ik had op vrijdag 2 sieraden besteld. 1 daarvan was een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Op woensdag kwam 1 sieraad binnen. Dit was helaas niet het cadeau. Ik heb toen meteen geprobeerd te bellen maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom maar een appje gestuurd. Ik vind dit zo'n onpersoonlijke manier van communiceren, maar goed. Er kwam na anderhalf uur een berichtje terug waarin werd aangegeven dat het sieraad alsnog op de post werd gedaan. Ik had gehoopt dat dit meteen zou gebeuren zodat het toch nog zou worden bezorgd op mijn dochters verjaardag. Dit was dus niet het geval. Jammer dat er pas na een tweede appje van mijn kant een digitaal excuus kwam en op geen enkele manier een compensatie of wat dan ook. Ook al ben je een webshop, de klant is wel nog steeds een fysieke klant met gevoelens dus zou het fijn zijn als daar op die manier mee wordt omgegaan.

Beoordelingen voor KAYA Sieraden

Super service en snelle afhandeling. Ik heb in eerste instantie een armbandje gekregen wat niet helemaal naar mijn zin was maar nadat ik het per e-mail heb laten weten heeft Team Kaya na een hele snelle afhandeling een nieuw armbandje opgestuurd wat helemaal was zoals ik het graag wilde. Super Bedankt Team Kaya voor jullie Top Service. Ben heel blij met het armbandje en ook hoe jullie het allemaal zo snel hebben geregeld. Jullie hebben er een tevreden en blije klant bij :D.
NV
Nadine V.
Sint Katelijne Waver
Mijn zus was zeer blij met haar hangertje, dat zelfs voor de aangeven datum werd besteld. Netjes verpakt, met een reinigingsdoekje bij, geweldig. Bedankt, eerlijke firma, een aanrader voor iedereen. Top.

Snelle levering, mooi product

Snelle levering, mooi armbandje. Verpakking was eenvoudig voor zo’n sieraad. De verpakking zou wel veel beter kunnen. Een wat luxere uitstraling is wel op z’n plaats gezien de prijs die je betaalt.
Kaya levert altijd mooie producten en de bezorging is ook snel, zelfs als er gegraveerd moet worden. Heel blij met het armbandje met geboortesteentje en gravure.
Bestelling netjes verpakt en op tijd. Gratis armbandjes zaten er niet bij, zijn direct nagestuurd. Snelle reactie
Snelle levering, product zoals omschreven, goeie prijs/kwaliteitsverhouding
7 apr 2024
Had een verkeerde maat besteld van een armband mocht hem zo gratis omruilen
Makkelijk te bestellen, snel verzonden, mooi verpakt! En mooi product :-D
Mooi, juweel, goede service en snel antwoord op een vraag die ik stelde.
14 apr 2024
Prachtige armband besteld. Reageren snel op vragen, uitstekende service.
Snelle levering en mooie sieraden,of ze mooi blijven weet ik nog niet .
Erg blij met het geleverde zilveren baby armbandje met geboortesteen.
Hele mooie armband. Snel geleverd. Gewoon mooi voor elkaar allemaal.
RB
Rita B.
Rotterdam
Super vlug geleverd mooi verpakt, het was maar een kleine bestelling
Snelle levering en oorbellen overeenkomend met de afbeeldingen!
Op tijd in de brievenbus ontvangen in een mooie sieradenzakje.
Super mooi, goede kwaliteit en super snel geleverd! Toppie!
LL
Leon L.
Deurne
Mooie sieraden, snelle levering We zijn er heel blij mee.
De snelle levering en de kwaliteit We zijn er blij mee
Super snel, netjes afgeleverd en vriendelijke service