KAYA Sieraden- Logo - Beoordelingen

KAYA Sieraden

1.446 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.831 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 dec 2022
KAYA Sieraden voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul 2023
De (persoonlijke) service is bovengemiddeld goed, zorgvuldig en vooral vriendelijk, en vooral de (prijs-)kwaliteit van de sieraden is super! Inmiddels ben ik "vaste klant èn fan"!! Zeker de persoonlijke touch aan de sieraden zorgen voor 'n emotionele waarde, die zowel kostbaar is om te krijgen als ook te geven. Qua garantie ook eens boven verwachting goed geholpen en zelfs meer dan "vereist" tav 't euvel, dachten superfijn mee en droegen op eigen initiatief bij aan extra oplossing ervoor. Ik blijf graag terugkomen dus en raad hen zeker aan!

18 nov 2023
Ik had op vrijdag 2 sieraden besteld. 1 daarvan was een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Op woensdag kwam 1 sieraad binnen. Dit was helaas niet het cadeau. Ik heb toen meteen geprobeerd te bellen maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom maar een appje gestuurd. Ik vind dit zo'n onpersoonlijke manier van communiceren, maar goed. Er kwam na anderhalf uur een berichtje terug waarin werd aangegeven dat het sieraad alsnog op de post werd gedaan. Ik had gehoopt dat dit meteen zou gebeuren zodat het toch nog zou worden bezorgd op mijn dochters verjaardag. Dit was dus niet het geval. Jammer dat er pas na een tweede appje van mijn kant een digitaal excuus kwam en op geen enkele manier een compensatie of wat dan ook. Ook al ben je een webshop, de klant is wel nog steeds een fysieke klant met gevoelens dus zou het fijn zijn als daar op die manier mee wordt omgegaan.

Beoordelingen voor KAYA Sieraden

nootdorp
16 apr 2024
16 apr 2024
23 apr 2024
Mijn bestelling kon niet geleverd worden. Na 6 dagen ontving ik pas een e-mail daarover. Er werd gezegd dat men mij eerder bemaild had maar die mails heb ik niet ontvangen. Na overleg bestelling gecanceld en hopelijk krijg ik-vormen enkele dagen mijn geld terug.
25 apr 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om KAYA Sieraden te beoordelen. Het spijt ons te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad en de e-mails die vanuit ons zijn verzonden, niet hebt ontvangen. De terugbetaling heeft inmiddels plaatsgevonden. Mocht je deze nog niet hebben ontvangen, dan kun je contact met onze klantenservice opnemen.
AV
Angela V.
Hoogerheide

Ring ziet er goedkoop uit helaas

Ring besteld met vinger afdruk. Het deel met de afdruk is soort van roest rood wanneer de zon er op schijnt. Zeker niet mooi zilver. Is goedkoop maar zo ziet het er ook uit. Jammer, gaan hem ergens anders opnieuw bestellen.
Antwoord van KAYA Sieraden
Hi Angela, dat klinkt niet goed! Excuses voor het ongemak. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met jouw laatste aankoop. Kan je ons een e-mail sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl, zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen?
Ondanks het feit dat de afmetingen vermeld staan op de site is het echte artikel kleiner dan verwacht.
Antwoord van KAYA Sieraden
Het spijt ons te horen dat het sieraad toch kleiner is uitgevallen dan verwacht. Kan je ons een e-mail sturen naarklantenservice@kayasieraden.nl, zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen?
Er is geen gevraagde naam gravure in het armbandje 😓
Antwoord van KAYA Sieraden
Hi Annita, wat jammer om te vernemen dat de gravure ontbreekt. Het spijt ons dat te horen! Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
De gouden kleur gaat al een beetje van de hanger af
Antwoord van KAYA Sieraden
Hi Wendy! Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met jouw laatste aankoop. Kan je contact met ons opnemen via klantenservice@kayasieraden.nl? Wij kijken graag samen met je naar een oplossing.
Ik heb het nog niet ontvangen
Antwoord van KAYA Sieraden
Hi Tamara, het spijt ons te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We begrijpen hoe vervelend het kan zijn om te wachten op iets dat je graag wilt ontvangen. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!