KAYA Sieraden- Logo - Beoordelingen

KAYA Sieraden

1.446 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.831 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 dec 2022
KAYA Sieraden voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul 2023
De (persoonlijke) service is bovengemiddeld goed, zorgvuldig en vooral vriendelijk, en vooral de (prijs-)kwaliteit van de sieraden is super! Inmiddels ben ik "vaste klant èn fan"!! Zeker de persoonlijke touch aan de sieraden zorgen voor 'n emotionele waarde, die zowel kostbaar is om te krijgen als ook te geven. Qua garantie ook eens boven verwachting goed geholpen en zelfs meer dan "vereist" tav 't euvel, dachten superfijn mee en droegen op eigen initiatief bij aan extra oplossing ervoor. Ik blijf graag terugkomen dus en raad hen zeker aan!

18 nov 2023
Ik had op vrijdag 2 sieraden besteld. 1 daarvan was een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Op woensdag kwam 1 sieraad binnen. Dit was helaas niet het cadeau. Ik heb toen meteen geprobeerd te bellen maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom maar een appje gestuurd. Ik vind dit zo'n onpersoonlijke manier van communiceren, maar goed. Er kwam na anderhalf uur een berichtje terug waarin werd aangegeven dat het sieraad alsnog op de post werd gedaan. Ik had gehoopt dat dit meteen zou gebeuren zodat het toch nog zou worden bezorgd op mijn dochters verjaardag. Dit was dus niet het geval. Jammer dat er pas na een tweede appje van mijn kant een digitaal excuus kwam en op geen enkele manier een compensatie of wat dan ook. Ook al ben je een webshop, de klant is wel nog steeds een fysieke klant met gevoelens dus zou het fijn zijn als daar op die manier mee wordt omgegaan.

Beoordelingen voor KAYA Sieraden

Ondanks het feit dat de afmetingen vermeld staan op de site is het echte artikel kleiner dan verwacht.
Antwoord van KAYA Sieraden
Het spijt ons te horen dat het sieraad toch kleiner is uitgevallen dan verwacht. Kan je ons een e-mail sturen naarklantenservice@kayasieraden.nl, zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen?
De gouden kleur gaat al een beetje van de hanger af
Antwoord van KAYA Sieraden
Hi Wendy! Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met jouw laatste aankoop. Kan je contact met ons opnemen via klantenservice@kayasieraden.nl? Wij kijken graag samen met je naar een oplossing.
NK
Nathalie K.
HELLEVOETSLUIS
Producten zijn erg fragiel
Antwoord van KAYA Sieraden
Dank je wel voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de kwaliteit van onze sieraden. De bestelde kettingen zijn van goede kwaliteit. Mocht een sieraad defect zijn of je hebt een andere klacht, dan vragen wij je om contact per e-mail op te nemen via: klantenservice@kayasieraden.nl
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om KAYA Sieraden te beoordelen. Uit de review van 3 sterren begrijpen we dat je niet helemaal tevreden bent over onze service of het bestelde product. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
Kleiner dan verwacht
SW
Sylvia W.
Utrecht
Het kettinkje met de hanger is erg mooi . Ik dacht dat de namen er volledig in konden maar het werden alleen de letters. De klaver vier hanger is behoorlijk kleiner dan dat de foto laat zien erg jammer.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wij bieden de 'Pavé klaver ketting met letters' helaas niet aan met volledige namen, alleen met initialen. De afmeting van de bedel kun je in de productomschrijving op onze website terugvinden. We wensen je veel draagplezier toe!
JS
Joke S.
Hoegaarden

mijn redder!!

De tekst had heel wat duidelijker moeten zijn. Dit is haast onleesbaar, wel mooie stijl van tekst maar door dat het echt niet opvalt gaat het nut van de ring verloren.
Foto's zijn beetje verwarrend in werkelijkheid ziet product er anders uit viel mij beetje tegen
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de armband niet aan je verwachtingen voldoet. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? Wij helpen je graag verder!
Vond het item wel heeeel erg klein
18 jan 2024
Ze moeten overal dezelfde prijs hanteren. Het kettinkje bleek achteraf 9 euro duurder te zijn.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. We zien dat je inmiddels contact hebt opgenomen met onze klantenservice en het prijsverschil is teruggestort. We rekenen iets meer voor onze vergulde sieraden wegens het vergulde laagje. Hierdoor kan het voorkomen dat de zilveren sieraden voor een lagere prijs worden aangeboden. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen met onze klantenservice.
IV
isabel v.
tervuren
ik heb de indruk dat de oorbellen niet stevig sluiten, ze komen makkelijk los
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de oorbellen makkelijk los schieten. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
CS
Conny S.
Ravels
Op het plaatje van het armbandje, vertoond wel snel flinke krassen
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat er zichtbare krassen te zien zijn, onze excuses. Wil je een mailtje sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!

Bijzondere reactie...

Ik had een ketting besteld, met een letterbedel. Ik ontving een verkeerde letter aan mijn ketting (fout van Kaya sieraden), en heb contact opgenomen met Kaya hoe dit op te lossen. Het antwoord was dat ze een nieuwe ketting zouden opsturen en dat ik de verkeerde ketting terug moest sturen. Maar, retourkosten waren voor mijn rekening! Of... zo schreven ze "schrijf retour afzender op de envelop en dat moet post.nl het weer bij ons afleveren." Dus dit is de service? Dat is ook naar post.nl niet bepaald netjes! Erg teleurstellend.
17 dec 2023
Bedankt voor je review! Ik ben bang dat er miscommunicatie is geweest. Uiteraard hoef je de retourkosten niet zelf te betalen als wij een fout hebben gemaakt. De makkelijkste manier om de bestelling retour te sturen is de envelop te gebruiken waarin de bestelling is bezorgd! Je hoeft dan namelijk niet naar een PostNL punt maar je kan de envelop eenvoudig in een van de oranje brievenbussen op straat doen. Dan wordt de retourzending door PostNL bij ons afgeleverd. Excucses voor de verwarring die is ontstaan! Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice!
27 jul 2023
Zeker De zending van 2 ringetjes en 2 armbandjes is in 2 keer Verzonden Met een telefoon gesprek werd gezegd alles gaat doir mensen handen er kan wel eens gebeuren dat het niet klopt Erg jammer dat er 4 stuks niet ineens verstuurd kunnen worden Teleurgesteldde opa en oma die al een afspraak hadden om naar 2 achterkleinkinderen op kraambezoek te gaan
28 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat de bestelling niet in één keer is geleverd. We begrijpen dat je hiervan baalt, aangezien het om cadeautjes gaat voor op kraambezoek. We zien dat je inmiddels contact hebt opgenomen met de klantenservice en het ontbrekende armbandje diezelfde dag nog is nagestuurd. We hopen dat je deze inmiddels hebt ontvangen om cadeau te geven!
IJ
Ineke J.
Kapelle
Op zich tevreden maar één oorbelletje van de twee setjes was beschadigd! Snel nieuwe besteld en daarbij ingevuld de reden dat ik nieuwe had besteld maar blijkbaar wordt dit niet gelezen want geen enkele reactie
20 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat een van de oorbellen is beschadigd. We raden het aan om direct contact op te nemen met de klantenservice voor dit soort zaken. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
SD
Silke D.
Brugge
18 okt 2023

Leuke spullen, maar geen kortingscode

Leuke spullen, snelle levering.. maar bekrompen dat er geen kortingen worden gegeven. Ook niet na inschrijving nieuwsbrief, maar dan krijg je wel een code nadat je besteld hebt..
22 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat de bestelling spoedig is geleverd en naar wens is. We zullen de feedback meenemen!
1 jun 2023

Armbandje met ketting, wit schelp. “ Nova Pérola collectie “

Armbandje met ketting, ziet er leuk uit maar de prijs Euro 46,90 te hoog voor deze kwaliteit. Besteld volgende dag in huis. Netjes verpakt incl. zilverdoekjes.
27 sep 2023
Het kettinkje was erg fijn, vooral het slotje. Ik ben bang dat het snel kapot is. Je krijgt het bijna niet open en dicht. Het hangertje was mooi!
29 sep 2023
Bedankt voor je review. Mocht je problemen met het sieraad ervaren, dan kun je uiteraard contact per e-mail opnemen met: klantenservice@kayasieraden.nl
Er ontbrak 1 paar oorbellen bij de levering van mijn pakket. Ik heb contact opgenomen met de webshop en deze werden achteraf nog verzonden.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat de ontbrekende oorbellen zijn nagestuurd. We wensen je veel plezier toe met de sieraden!

Maatvoering

Het lijken wel twee verschillende maten, de ene zit beter aan de pols als de andere terwijl het hetzelfde maten moeten zijn.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te vernemen dat de maten verschillend lijken te zijn. We helpen je graag verder! Zou je een mailtje willen sturen naar: klantenservice@kayasieraden.nl?