KAYA Sieraden- Logo - Beoordelingen

KAYA Sieraden

1.446 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.831 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 dec 2022
KAYA Sieraden voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul 2023
De (persoonlijke) service is bovengemiddeld goed, zorgvuldig en vooral vriendelijk, en vooral de (prijs-)kwaliteit van de sieraden is super! Inmiddels ben ik "vaste klant èn fan"!! Zeker de persoonlijke touch aan de sieraden zorgen voor 'n emotionele waarde, die zowel kostbaar is om te krijgen als ook te geven. Qua garantie ook eens boven verwachting goed geholpen en zelfs meer dan "vereist" tav 't euvel, dachten superfijn mee en droegen op eigen initiatief bij aan extra oplossing ervoor. Ik blijf graag terugkomen dus en raad hen zeker aan!

18 nov 2023
Ik had op vrijdag 2 sieraden besteld. 1 daarvan was een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Op woensdag kwam 1 sieraad binnen. Dit was helaas niet het cadeau. Ik heb toen meteen geprobeerd te bellen maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom maar een appje gestuurd. Ik vind dit zo'n onpersoonlijke manier van communiceren, maar goed. Er kwam na anderhalf uur een berichtje terug waarin werd aangegeven dat het sieraad alsnog op de post werd gedaan. Ik had gehoopt dat dit meteen zou gebeuren zodat het toch nog zou worden bezorgd op mijn dochters verjaardag. Dit was dus niet het geval. Jammer dat er pas na een tweede appje van mijn kant een digitaal excuus kwam en op geen enkele manier een compensatie of wat dan ook. Ook al ben je een webshop, de klant is wel nog steeds een fysieke klant met gevoelens dus zou het fijn zijn als daar op die manier mee wordt omgegaan.

Beoordelingen voor KAYA Sieraden

AV
Angela V.
Hoogerheide

Ring ziet er goedkoop uit helaas

Ring besteld met vinger afdruk. Het deel met de afdruk is soort van roest rood wanneer de zon er op schijnt. Zeker niet mooi zilver. Is goedkoop maar zo ziet het er ook uit. Jammer, gaan hem ergens anders opnieuw bestellen.
Antwoord van KAYA Sieraden
Hi Angela, dat klinkt niet goed! Excuses voor het ongemak. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met jouw laatste aankoop. Kan je ons een e-mail sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl, zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen?
Er is geen gevraagde naam gravure in het armbandje 😓
Antwoord van KAYA Sieraden
Hi Annita, wat jammer om te vernemen dat de gravure ontbreekt. Het spijt ons dat te horen! Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
Ik heb het nog niet ontvangen
Antwoord van KAYA Sieraden
Hi Tamara, het spijt ons te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We begrijpen hoe vervelend het kan zijn om te wachten op iets dat je graag wilt ontvangen. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je beoordeling! Uit de review van 1 ster begrijpen we dat je niet helemaal tevreden bent over onze service of het bestelde product. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
19 mrt 2024
Ik heb een vergulde armbandje met naam platen laten maken en laten bezorgen.. eerste gezicht super mooi nu begint de goude kleur te vervagen. Bestelling is van 12 februari 2024
19 mrt 2024
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat er sprake is van verkleuring. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
Ik heb de armband nog niet eens uit de verpakking gehaald en hij was al stuk
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te vernemen dat de armband defect geleverd is. Dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
Ik heb geen product gekregen Dus betaald.voor niks.
Ik heb niks ontvangen
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de je de armband nog niet hebt ontvangen. Wij snappen dat je hier van baalt. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
Ik heb mijn bestelling niet aan gekregen groetjes sandra willemsens
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
18 nov 2023

Service niet zo best

Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Er is helaas iets misgegaan, waardoor de ketting niet is meegeleverd. Nogmaals excuses voor het ongemak. Wegens drukte is het mogelijk dat je ons telefonisch wellicht niet direct te pakken krijgt. We streven er naar om binnen 24 uur te reageren via Whatsapp. Uiteraard nemen we jouw feedback mee om onze dienst te kunnen verbeteren.
Geïmporteerde beoordeling
Ik had een gepersonaliseerde mannenarmband gekocht, met tijgeroogkralen en een metalen kraal met de naam van mijn dochter. Omdat het een kado was, kon ik niet de exacte maat van mijn man z'n armen gaan meten. Omdat hij gewoon een gemiddelde man is, dacht ik dat de grootste maat prima zou moeten zijn.Echter bleek deze armband van ‚25 te klein. Via de mail om een grotere maat gevraagd. Maar omdat het gepersonaliseerd was, kon dit niet. Ik kon wel voor ‚9 euro (zonder verzendkosten) een nieuwe krijgen als ik zelf aangaf hoeveel extra kralen.Ik snap dat dit mijn eigen schuld is voor het toch bestellen, ook al wist ik de exacte maat niet. Maar wat me het meest dwars zat, en waarom ik dus toch een review schrijf, is dat je in de antwoord mail kon zien dat dit laatste gedeelte van het gesprek een gecopy-paste bericht was. Oftewel, ik ben niet de eerste naar wie ze dit hebben moeten sturen.Zou mooi zijn dat ze aan de hand van deze review, hun productrange aanpassen en maten aanbieden die mannen ook werkelijk passen.
20 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mijn vriend heeft meerdere cadeautjes besteld bij dit bedrijf.Sieraden zijn niet tijdig binnen gekomen waarop mijn vriend contact heeft gezocht met de klantenservice.Meerdere keren proberen te bellen maar klantenservice geeft aan op dit moment niemand beschikbaar te hebben, hangt dan automatisch op.Daarom via whatsapp een bericht gestuurd. Hier word weinig tot niet op gereageerd. In de 5 dagen contact heeft de klantenservice 1x een berichtje via whatapp terug gestuurd.Op dit moment nog steeds de sieraden niet binnen.Erg slecht!
9 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Driemaal een armband besteld. Eerste is nog heel. Tweede was direct stuk en werd gelijk vervangen. Derde ging de klantenservice moeilijk doen. Uiteindelijk met uitzondering komt er een nieuwe armband naar mij toe. Waarom uitzondering, gaat hier om een armband die een week gedragen is. Ik heb dit aangegeven en dan geeft de klantenservice aan dat ze liever repareren i.v.m milieu. Wat dat er mee te maken heeft begrijp ik niet. Een nieuw product hoort goed te zijn. Voor mij geen Kaya sieraden meer.
7 jul 2023

Geen service

Slechte service. Heb veel besteld was echter allemaal binnen een jaar kapot dit heb ik niet gereclameerd. Nu bestel ik een set voor een volwassen vrouw en het blijk niet de overeengekomen afmetingen te hebben en bovendien is de afbeelding bij het product misleiden. Als ik hem hierop attendeer en vraag om de retour kosten te vergoeden geven ze aan niets te kunnen doen. Zo jammer als zaken geen service bieden
Antwoord van KAYA Sieraden
Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over de service. We zien dat de retourzending inmiddels is verwerkt en het aankoopbedrag is teruggestort. Je kunt dit bedrag binnen enkele werkdagen terug verwachten op jouw rekening. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen per e-mail via: klantenservice@kayasieraden.nl.
3 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Baby armbandje voor mijn petekindje besteld dat net geboren is aangezien de bestelling na 1-2 werkdag in huis zou zijn, helaas duurde dat een week en is de kwaliteit - prijsverhouding echt niet in balans.. klantenservice was overigens wel vriendelijk toen ik na 6 dagen belde of er iets was mis gegaan met de bestelling.
26 dec 2023
Helaas niet binnengekregen op de verwachte bezorgdatum. Ruim voor kerst zou dit binnenkomen. Vervolgens contact opgenomen en de bestelling zou die dag verzonden worden. Dit was uiteindelijk de dag erna en daarna niks meer gehoord, geen track&trace ontvangen. Door weekend en feestdagen ook helaas niks meer gehoord.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen.
12 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
De ketting heeft 3 letters waarbij elke letter net een andere invalshoek heeft. Wanneer je ketting draagt is maar 1 letter goed leesbaar welke letter het is.Wanneer je hier een bericht over stuurt krijg je als antwoord, ‚údit is onze kwaliteit van graveren‚ù.
22 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Slechtste service ooit.Geen kwaliteit want oorbellen sluiten niet goed en dus uitgevallen na dag 1. Aanmaningen om te betalen die oplopen, ondertussen al meer dan prijs van oorbellen, voor iets wat al betaald blijkt.Geen gehoor bij de klantendienst.
15 nov 2023
Ik heb een goudkleurig ketting met een hanger ,met de namen van de kleinkinderen gekregen. Nu is de goud kleuring er helemaal af aan het gaan en kan niet meer gedragen worden.omdat het er niet meer uitziet
16 nov 2023

Kettinkje stuk bij eerste keer omhangen (kerstkado)

Voor € 50,00 is het een heeel subtiel dun kettinkje. Het was een kerstkado voor mijn kleindochters en dochters ( 6 stuks) Al bij het omdoen van een kettinkje bij kleindochter Isa ging het kettinkje stuk.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat een van de kettingen kapot gegaan is, onze excuses voor het ongemak. We zien dat er inmiddels een passende oplossing is geboden. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen met onze klantenservice.