KAYA Sieraden- Logo - Beoordelingen

KAYA Sieraden

1.446 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.831 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 dec 2022
KAYA Sieraden voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul 2023
De (persoonlijke) service is bovengemiddeld goed, zorgvuldig en vooral vriendelijk, en vooral de (prijs-)kwaliteit van de sieraden is super! Inmiddels ben ik "vaste klant èn fan"!! Zeker de persoonlijke touch aan de sieraden zorgen voor 'n emotionele waarde, die zowel kostbaar is om te krijgen als ook te geven. Qua garantie ook eens boven verwachting goed geholpen en zelfs meer dan "vereist" tav 't euvel, dachten superfijn mee en droegen op eigen initiatief bij aan extra oplossing ervoor. Ik blijf graag terugkomen dus en raad hen zeker aan!

18 nov 2023
Ik had op vrijdag 2 sieraden besteld. 1 daarvan was een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Op woensdag kwam 1 sieraad binnen. Dit was helaas niet het cadeau. Ik heb toen meteen geprobeerd te bellen maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom maar een appje gestuurd. Ik vind dit zo'n onpersoonlijke manier van communiceren, maar goed. Er kwam na anderhalf uur een berichtje terug waarin werd aangegeven dat het sieraad alsnog op de post werd gedaan. Ik had gehoopt dat dit meteen zou gebeuren zodat het toch nog zou worden bezorgd op mijn dochters verjaardag. Dit was dus niet het geval. Jammer dat er pas na een tweede appje van mijn kant een digitaal excuus kwam en op geen enkele manier een compensatie of wat dan ook. Ook al ben je een webshop, de klant is wel nog steeds een fysieke klant met gevoelens dus zou het fijn zijn als daar op die manier mee wordt omgegaan.

Beoordelingen voor KAYA Sieraden

23 apr 2024
Mijn bestelling kon niet geleverd worden. Na 6 dagen ontving ik pas een e-mail daarover. Er werd gezegd dat men mij eerder bemaild had maar die mails heb ik niet ontvangen. Na overleg bestelling gecanceld en hopelijk krijg ik-vormen enkele dagen mijn geld terug.
25 apr 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om KAYA Sieraden te beoordelen. Het spijt ons te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad en de e-mails die vanuit ons zijn verzonden, niet hebt ontvangen. De terugbetaling heeft inmiddels plaatsgevonden. Mocht je deze nog niet hebben ontvangen, dan kun je contact met onze klantenservice opnemen.
Slechte kwaliteit. Bij de minste beweging qua kracht in m’n hand ( tillen van kinderen) buigt de ring. Is verre van rond inmiddels na 3 dagen dragen..
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te vernemen dat de ring verbogen is. Onze excuses voor het ongemak. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
24 mrt 2024
Helaas na 2 dagen dragen is mijn steentje eruit gevallen en onvindbaar
De tekst op de sierraden is helaas niet echt goed leesbaar.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de gravures van de bestelde sieraden. Wij kijken graag mee naar een passende oplossing. Je mag hiervoor een mailtje sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl.
Ziet er leuk uit maar slotje sluit niet goed en de bloempjes zitten niet allemaal goed
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over het sieraad, onze excuses. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
AV
Alma V.
Heibloem
12 okt 2023
Niet tevreden over de bezorging! Ik had vrijdags een armband besteld en ik duidelijk aangegeven dat de bestelling dinsdag moet bezorgd zijn, omdat ik woensdag naar het buitenland ging en hij was voor iemand daar cadeau, Maandag heb ik nog telefonisch contact gehad met Kaya en hun beloofden mij dat bestelling al verzonden was en dinsdag zeker zou ontvangen. Maar helaas tot dinsdagavond had ik nog niks ontvangen hij was hij pas woensdagmiddag bezorgd. Ik vind dit heel erg jammer want nu is het te laat om hem nog als cadeau te geven. Laat het zijn dat hem per post sturen is het heel erg duur maar hij was bedoeld voor de speciale dag die op 30 september was!!
12 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je de armband niet tijdig hebt ontvangen. We zien dat er contact is geweest met onze klantenservice en er een verandering van de maat heeft plaatsgevonden, nadat de eerste zending tijdig is verzonden. We blijven afhankelijk van de bezorgdienst en bieden geen garanties. Door onvoorziene omstandigheden bij de bezorgdienst kan het helaas voorkomen dat de levertijd afwijkt, excuses hiervoor. Dit valt helaas buiten onze handen. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen per e-mail via: klantenservice@kayasieraden.nl.
13 mei 2023
Ik heb op 5 mei een Closed Forever armbandje besteld als cadeautje voor moederdag met de namen van de 4 kleindochters Nine - Fenne - Emilie en Isabel. Woensdag 10 mei ontving ik het pakketje. Heb het open gemaakt om te controleren of de namen goed gegraveerd zijn. Dat blijkt inderdaad zo te zijn. Toen bleek tevens dat vooral op het plaatje met de naam Nine behoorlijk wat krasjes te zien zijn. Heel erg jammer. Het armbandje is nieuw. Heb het nog nooit gedragen en nu al krasjes. Ik neem na het weekend contact op met Kaya met de vraag om tot een oplossing te komen.
15 mei 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te vernemen dat er krasjes te zien zijn op een van de graveerbedels. Zou je een mailtje willen sturen naar: klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
Ik ben nog steeds afwachtende voor de levering van de armband. Deze staat heden 27/12/'23 wederom niet aangemeld bij de Post.nl in mijn applicatie. Dit bericht ontving ik op dinsdag 19 december jl. Beste Haarlem, We hebben je bestelling met ordernummer 479529 zojuist verzonden! Wij versturen onze pakketjes middels PostNL brievenbuspost, je hoeft hier dus niet voor thuis te blijven. Wellicht begrijpt u mijn teleurstelling.... Waarvan akte. H.B.Wikke
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en er een passende oplossing is geboden. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen.
21 nov 2023

Geen goede prijs kwaliteit verhouding

Ik vind de prijs kwaliteit verhouding niet optimaal. De ketting is erg fragiel en de plaatjes waar de initialen op gedrukt zijn, zijn niet mooi afgewerkt. Dan vind ik €50 te duur.
22 nov 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over het sieraad. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!

Mooi armbandje, maar geen mooie bedels

Mooi armbandje, zilver en mooi fijntjes. Maar de bedels zijn van de letter J, maar de oogjes zitten aan de boven en onderkant van de letters waardoor het net een omgekeerde C lijkt, of je eigenlijk sowieso moeilijk kan zien dat het dus de initialen van de kinderen zijn. Heel jammer ik raad niet aan om hier te bestellen
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met jouw inline ketting met letters. De letters worden inline (in een lijn) geplaatst. Hierdoor kan het voorkomen dat de oogjes bij verschillende letters op een andere positie zijn geplaatst, zoals ook op de voorbeeldafbeeldingen op onze website te zien is. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice.
Mooie website, maar de sieraden lijken daarop veel groter dan in werkelijkheid. Tip cheque beter de bestelling, 2 bedels vergeten aan de ketting te bevestigen. Terug moeten sturen en nu afwachten op terugkomst. Helaas geen Sint kado meer om te geven.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Wij doen ons best om alle afmetingen in de productomschrijving van het sieraad te vermelden om een duidelijk beeld te kunnen geven. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je uiteraard opnieuw contact opnemen!

Tegenvaller

Kinderhoofdje besteld valt vies tegen, veel kleiner dan de advertentie suggereerd, naam is zo klein dat hij nauwelijks te lezen is. Laat ik het maar ronduit zeggen, het is gewoon bagger. Eens maar nooit meer bestel ik hier iets.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over het ontvangen sieraad. De afmetingen van de bedel staan in de productomschrijving van het sieraad aangegeven. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl met daarbij een afbeelding van de gravure? We kijken graag met je mee naar een passende oplossing!
SD
Silke D.
Brugge
26 okt 2023
Verschillende info voor retour via chat dan wat er op site staat… Verschillende prijzen voor dezelfde producten. Bestelling is wel even onderweg, voor België een week… Afmetingen armband kloppen niet met wat ik had opgemeten.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je over een aantal punten niet helemaal tevreden bent. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl zodat we je verder kunnen helpen?
11 okt 2023

Kwaliteit laat te wensen over

Product ziet er echt van goedkope kwaliteit uit , dit terwijl het zeker niet goedkoop was . 60 euro voor een armband die aanvoelt als plastic . Ik had hier zeker meer van verwacht , heel jammer .
11 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over het ontvangen sieraad. Zou je een mailtje willen sturen naar: klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
27 jun 2023

de oogjes van de sluiting zijn te klein…

de oogjes van de sluiting zijn ontzettend klein. Er wordt nu verscholen achter het feit dat het een gepersonaliseerde armband is en derhalve niet retour kan.
27 jun 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de oogjes bij de sluiting. Zou je opnieuw contact met ons op willen nemen per e-mail via: klantenservice@kayasieraden.nl? We komen graag samen tot een oplossing!
10 nov 2023

Delivery is too late

Delivery is four days late than it was initially promised. Unfortunately, one day after my wife’s birthday. Other than that, everything is perfect.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de bestelling niet tijdig is geleverd. We spreken van een verwachte levertijd op onze website. Aangezien we afhankelijk blijven van de bezorgdienst, biedt dit helaas geen garanties. We wensen jouw vrouw veel draagplezier toe!
16 mei 2023
De tekst is jammer genoeg niet in het midden, te hoog graveert. En ik had het materiaal in een betere kwaliteit verwacht voor deze prijs.
17 mei 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer opm te vernemen dat de armband niet naar wens is. Zou je een mailtje willen sturen naar: klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
10 jun 2023
Armbanden gaan snel af en armband van mijn man zou ruim moeten zitten volgens manier van meten op de site maar zit aan de strakke kant.
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review Sanne. Wij vinden het vervelend om te horen dat de armbanden niet naar wens zijn. Zou je een mailtje willen sturen naar: klantenservice@kayasieraden.nl? Wij helpen je dan graag verder!
27 jul 2023
Mijn dochter had de armband nog maar net om of het glasplaatje viel er al af. Kan dit door jullie gemaakt worden?
28 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat het glasplaatje bij de foto er van af is gevallen. Onze excuses voor het ongemak. Zou je een mailtje willen sturen naar: klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!
Het hangertje was er na 1 dag al af gegaan en het ringetje waar die aan zat ging kapot
Antwoord van KAYA Sieraden
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de bedel van de ketting is gevallen doordat het ringetje defect is geraakt, onze excuses. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@kayasieraden.nl? We helpen je graag verder!