KAYA Sieraden- Logo - Beoordelingen

KAYA Sieraden

1.413 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.887 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 dec 2022
KAYA Sieraden voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul 2023
De (persoonlijke) service is bovengemiddeld goed, zorgvuldig en vooral vriendelijk, en vooral de (prijs-)kwaliteit van de sieraden is super! Inmiddels ben ik "vaste klant èn fan"!! Zeker de persoonlijke touch aan de sieraden zorgen voor 'n emotionele waarde, die zowel kostbaar is om te krijgen als ook te geven. Qua garantie ook eens boven verwachting goed geholpen en zelfs meer dan "vereist" tav 't euvel, dachten superfijn mee en droegen op eigen initiatief bij aan extra oplossing ervoor. Ik blijf graag terugkomen dus en raad hen zeker aan!

18 nov 2023
Ik had op vrijdag 2 sieraden besteld. 1 daarvan was een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Op woensdag kwam 1 sieraad binnen. Dit was helaas niet het cadeau. Ik heb toen meteen geprobeerd te bellen maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom maar een appje gestuurd. Ik vind dit zo'n onpersoonlijke manier van communiceren, maar goed. Er kwam na anderhalf uur een berichtje terug waarin werd aangegeven dat het sieraad alsnog op de post werd gedaan. Ik had gehoopt dat dit meteen zou gebeuren zodat het toch nog zou worden bezorgd op mijn dochters verjaardag. Dit was dus niet het geval. Jammer dat er pas na een tweede appje van mijn kant een digitaal excuus kwam en op geen enkele manier een compensatie of wat dan ook. Ook al ben je een webshop, de klant is wel nog steeds een fysieke klant met gevoelens dus zou het fijn zijn als daar op die manier mee wordt omgegaan.

Beoordelingen voor KAYA Sieraden

4 feb 2024
Ikzelf had een foutje gemaakt bij naam maar werd wel direct gecorrigeerd!!! Dank u
Mooie armband, alleen de tekst was bijna niet te lezen, zo klein gegraveerd
Vandaag cadeau gegeven. Ze vond hem mooi.
Ik kreeg de verkeerde ketting toegestuurd
gevraagde sieraden zijn snel geleverd
Snelle levering en mooi sieraad
18 feb 2024

Rosé geboortesteen ringen

Sowieso gaat de levering heel snel én ook echt door de brievenbus, dat valt nog wel eens tegen met brievenbuspakketjes. De rosé geboortesteenringen vind ik mooi alleen zijn ze wel erg smal. Ik combineer er 2 met andere ringen en vind het prima maar als je het als 1 ring wilt dragen is het misschien wel té smal. Maar het kan ook prima zijn als je kleine handen/smalle vingers hebt, bedenk ik me nu - ik heb grote handen en worstenvingers :) Ook heb ik wel het idee dat de ringen wel enigszins minder van kleur worden. Ik heb ze nu een paar weken dagelijks om. Maar ik ben wel tevreden.
27 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik was op zoek naar een soort munt kettinghanger en vond die met de geboortebloemen. Het is extra waardevol als iets een betekenis heeft, dus de hanger laten maken met de bloemen van mijn ouders, zusje en ik. Je kan zelf kiezen voor goud/zilver en wat voor (lengte) ketting. Heel snel ontvangen en zag er heel netjes uit! Kijk ernaar uit om hem te dragen! M'n zusje vroeg ook gelijk waar ik hem vandaag had ;)

Top klantenservice!

Ik heb over meerdere bestellingen telefonisch contact gehad met de klantenservice en dat verliep heel prettig! Werd heel pro-actief en goed geholpen, erg fijn. Ik heb kettingen, ringen en gegraveerde slavenarmbanden van Kaya en ben er erg tevreden over! Een gegraveerde (slaven)armband is een super leuk en persoonlijk cadeau en bij Kaya is het leuk betaalbaar. Aanrader!
14 jun 2023
Mooi klein maatje medaillon. Foto die meegestuurd was, zat er goed in. Je moet hoed kijken maar dat is prima omdat het voor een kind is en het dus niet te groot mag. Het is door de maat wel een beetje priegelen om hrt medaillon te openen. Je kunt niet goed zien aan welke kant de slyiting open moet. Maar de meiden zijn blij en de levering was ook prima op tijd.
CI
Channah I.
Amsterdam-Zuidoost
13 sep 2023
Ik had een gepersonaliseerde armband besteld. Over het algemeen ben ik erg tevreden over Kaya sieraden, vooral omdat het uiteindelijk erg snel verliep qua bestelling en bezorging en de prijs/kwaliteit top is. Enige minpuntje is dat de PayPal betaling niet doorkwam waardoor er wat meer rompslomp was met de bestelling van de armband.
23 mei 2023

Klantvriendelijk en goede service

Snelle levering en duidelijke communicatie wanneer de order wordt verstuurd. In eerste instantie was een kortere armband geleverd dan door ons besteld. Na reclamatie werd zonder meer en direct het juiste artikel nogmaals verstuurd. Goede service, goede bereikbaarheid en snelle reactie, heel klantvriendelijk!

Goede levering

Alles was goed en handig ingepakt. Voor iets van Nederland naar België te sturen tijdens de kerstperiode heb ik mijn pakketje nog best snel gekregen. Enige kleine minpuntje is wel dat ik nooit een mail heb gekregen dat mijn pakje was aangekomen. Er was ook niemand het komen afgeven aan de deur.
24 dec 2023
Na een verkeerd geleverde bestelling die ik geretourneerd heb, heb ik niet de juiste bestelling ontvangen. Er wordt nergens op gereageerd en mijn geld is ook weg. Ik zal hier nooit meer bestellen. Aanvulling: Een medewerker heeft contact opgenomen met mij en heeft alles netjes opgelost.
LJ
Luut J.
Etten -Leur
Goede en snelle afwikkeling, mooi product. Verbeteren geef afbeelding van het product bij bestelling. Ik zag de verkeerde afbeelding. Let op omschrijving er was bij graveren achterkant wat onduidelijkheid bij het bestellen ( de vermelding van de extra kosten) verscheen 2x
7 jun 2023
Mooie sieraden en goede levering MAAR mijn doosjes van waren vuil en ze waren als cadeau bedoeld! Gele vlekjes in de binnenkant van de oorbellen doos en een zwarte duidelijk vlek op de lint van de armand doos wat wel jammer was. Ziet er iets minder luxueus uit daardoor.
TV
Th. V.
Schilde
14 jan 2024
Snelle levering . Wat ons wel opviel is dat de parel van het armbandje beduidend kleiner is dan de vorige bestelling ( het gaat hier om het armbandje mama en niet om het armbandje kind ). Het armbandje zelf heeft zelfde grootte maar de parel is wel kleiner geworden.
25 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Op 21/07/2023 is mijn trouwe viervoeter (14jr) overleden. Dus wilde ik de naam van mij dierbaar dicht bij mij hebben/dragen. Dit gepersonaliseerde ketting is tijdloos en een mooi herdenkingssieraad. Ik ben erg tevreden, kwaliteit goed en ook nog eens betaaldbaar.