KAYA Sieraden- Logo - Beoordelingen

KAYA Sieraden

1.412 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.888 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 dec 2022
KAYA Sieraden voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul 2023
De (persoonlijke) service is bovengemiddeld goed, zorgvuldig en vooral vriendelijk, en vooral de (prijs-)kwaliteit van de sieraden is super! Inmiddels ben ik "vaste klant èn fan"!! Zeker de persoonlijke touch aan de sieraden zorgen voor 'n emotionele waarde, die zowel kostbaar is om te krijgen als ook te geven. Qua garantie ook eens boven verwachting goed geholpen en zelfs meer dan "vereist" tav 't euvel, dachten superfijn mee en droegen op eigen initiatief bij aan extra oplossing ervoor. Ik blijf graag terugkomen dus en raad hen zeker aan!

18 nov 2023
Ik had op vrijdag 2 sieraden besteld. 1 daarvan was een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Op woensdag kwam 1 sieraad binnen. Dit was helaas niet het cadeau. Ik heb toen meteen geprobeerd te bellen maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom maar een appje gestuurd. Ik vind dit zo'n onpersoonlijke manier van communiceren, maar goed. Er kwam na anderhalf uur een berichtje terug waarin werd aangegeven dat het sieraad alsnog op de post werd gedaan. Ik had gehoopt dat dit meteen zou gebeuren zodat het toch nog zou worden bezorgd op mijn dochters verjaardag. Dit was dus niet het geval. Jammer dat er pas na een tweede appje van mijn kant een digitaal excuus kwam en op geen enkele manier een compensatie of wat dan ook. Ook al ben je een webshop, de klant is wel nog steeds een fysieke klant met gevoelens dus zou het fijn zijn als daar op die manier mee wordt omgegaan.

Beoordelingen voor KAYA Sieraden

Mooi kinderarmbandje

Snelle levering, mooi armbandje voor mn kleindochter voor haar 3e verjaardag, hopelijk heeft ze er lang plezier van
7 jul 2023
super service! er was een oorbel kapot aangekomen, ik heb ze gemaild en er is direct een nieuw setje opgestuurd!!!
5 jul 2023

Makkelijk aankoopproces, goede website en mooi verpakt product. Beter op de hoogte houden van verzendproces.
SH
Sylvia H.
Woudenberg
22 aug 2023
Snelle levering en het ziet er uit als op het voorbeeld , alleen het geboortedteentje viel tegen qua kleur

Sterke klantenservice

Meerdere malen een foutmelding op de site en problemen met de foto. Maar alles netjes opgelost per mail!
LM
26 jun 2023

TIP > mogelijheid voor een persoonlijk kaartje

Ik weet het niet, het was een cadeau TIP > mogelijheid om er een persoonlijk kaartje bij te kunnen doen.
27 jul 2023
Sieraden zijn zeer mooi afgewerkt. De prijs is wat hoger dan normaal maar je krijgt dan ook iets moois.
9 jul 2023
Mooie sleutelhanger maar misschien iets kleiner dan verwacht. Paar dagen na bestelling al geleverd.
25 nov 2023
dat jullie op tijd leveren, en wat beter kan zou ik niet weten, ga door waar jullie mee bezig zijn.
11 jul 2023
Bereikbaarheid is goed. Mogelijk meer mogelijkheden van mogelijkheden bij de sieraden (op maat).
29 sep 2023
Prachtig sieraad precies zoals op de afbeelding mooi verpakt, met een mooi sieradendoekje.
29 aug 2023
Mooi sieraad en snelle levering. En fijn dat het sieraad later gegraveerd kan worden.
LM
7 jun 2023
Tevreden, over verzending, IK verzond cadeautjes, kan de kwaliteit niet beoordelen.
10 sep 2023
De letter T en het hartje hang snel op de kop dat is wel jammer het draait te snel
22 jul 2023

Snelle levering , mooi armbandje. Verpakking in mooi zakje met bijgeleverd doekje.
Goede bezorging en persoonlijke bericht. Armbanden zien erg goed uit. Mvg Gosia
Fijne cadeaus van goede kwaliteit. Snelle levering en overzichtelijke site.
13 sep 2023
Vond alleen het kettingkle wat dun. De rest was mooi en de inscriptie ook
14 aug 2023
De sevice is heel erg goed. Ze zijn prima bereikbaar, zelfs via WhatsApp.

Hangertje/kettinkje

Hangertje staat 925 zilver op Op het kettinkje niet, is dit 925 zilver?