hismith.nl- Logo - Beoordelingen

hismith.nl

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden382 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2020
hismith.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 aug 2023
Contact met de klantenservice gaat snel en ze zijn ontzettend aardig. Levering was top! De site is duidelijk; overal staat uitgebreide info over de producten. Er is ook een groot aanbod in producten, en ben heel erg blij met de accesoires die op de machine passen. Superfijn dat de toys van 100% siliconen zijn gemaakt, erg veilig, dat kom je helaas niet snel tegen bij andere aanbieders. Topwinkel, zeker een aanrader!

26 jul 2023
Kwamen niet na wat de levertijd betreft

Beoordelingen voor hismith.nl

24 sep 2023
2 okt 2023
Dank voor je review. Veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
20 sep 2023
Heel tevreden over de communicatie, zeer snelle levering (zelfde dag) en het mooie en duidelijke volgsysteem in de track en trace
2 okt 2023
Dank voor je review. Super om te horen dat er goed gecommuniceerd werd en je bestelling dezelfde dag binnen was. Heel veel speelplezier toegewenst ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
FF
19 sep 2023
Eigenlijk kunnen jullie niets verbeteren, de hulp aan de telefoon, vooral omdat het een soort cadeau was, werd met alle macht geprobeerd, het alsnog te verzenden. Wat ook helemaal gelukt is,want het kwam de volgende dag al binnen.
2 okt 2023
Bedankt voor je mooie review. Super om te horen dat onze medewerkers je zo goed geholpen hebben en dat je bestelling op tijd binnen was! Heel veel plezier met je aankoop. ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
19 sep 2023
2 okt 2023
Bedankt voor je review! Veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
17 sep 2023
Goede service en artikel was snel in huis
Antwoord van hismith.nl
Dank voor je review. Fijn om te horen dat je bestelling snel in huis was. Heel veel speelplezier toegewenst :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
11 sep 2023
service
Antwoord van hismith.nl
Top om te horen dat je tevreden bent over onze service! Veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
2 sep 2023
4 sep 2023
Bedankt voor je review. Veel plezier met je aankoop. ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
30 aug 2023

Perf

4 sep 2023
Bedankt voor je uitgebreide review. We vinden het altijd fijn om te horen dat onze klantenservice je goed heeft geholpen en dat alle producten bevallen. Heel veel speelplezier toegewenst ;) en hopelijk zien we je snel terug in onze webshop of showroom. ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
24 aug 2023

Pro 1 seksmachine

Geweldige machine ik kan er niet genoeg van krijgen .en de app is ook gweldig Zeker een aanrader
EK
Esther K.
Schiedam
20 aug 2023
Uitzoeken en bestellen en betalen gaat makkelijk. Maar bezorging met dpd is waarde loos tussen 1 a 2 dagen bezorging op de tweede dag zou vrijdag het tussen 1 en twee uur bezorgt worden maar kon het pas zaterdag ophalen dat zijn 3dagen dit is de twee de keer dat ze van dpd niet zo nou zijn met bezorgen dit is echt jammer en in geval teleurstellend.
21 aug 2023
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het bestelproces goed is verlopen. Wat jammer om te horen dat Dpd zich niet heeft gehouden aan de juiste aflevertijd. Wij zullen dit zeker voorleggen aan hen om dit in de toekomst proberen te voorkomen. Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
19 aug 2023
Snelle levering en goede informatie
21 aug 2023
Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
In alles perfect
21 aug 2023
Bedankt voor je top review! Super om te horen dat je tevreden bent. Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk zien we je snel terug in onze webshop of showroom :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
14 aug 2023

Prettige winkel

Duidelijke omschrijvingen, snelle levering.
16 aug 2023
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alle producten duidelijk zijn omschreven en je bestelling snel werd geleverd. Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
12 aug 2023
Snelle levering en goede communicatie.
16 aug 2023
Bedankt voor je review. Super om te horen dat de communicatie goed verliep evenals de levering. Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
1 aug 2023
Zeer degelijke producten. Goede service.
16 aug 2023
Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat de producten naar tevredenheid zijn evenals onze service. Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
26 jul 2023
Kwamen niet na wat de levertijd betreft
16 aug 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je pakket niet op tijd is geleverd. Wij nemen dit zeker mee in de evaluatie van de verzendende partij. ^Michella
25 jul 2023
16 aug 2023
Bedankt voor je review. Veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
21 jul 2023
De dubbele dildo zit lekker strak in mijn kont.
24 jul 2023
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat de dildo naar wens is ;) veel speelplezier toegewenst! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
Vlugge levering, krachtige motor, ook voor grote dildo's. Alleen maar spijt dat ik dit niet vroeger heb gekocht.
24 jul 2023
Bedankt voor je review. Top om te horen dat de machine naar behoren werkt ook met de grotere speeltjes. Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/
EK
Esther K.
Schiedam
9 jul 2023
Fijne website, bestellen overzichtelijk snel en makelijk, Alleen de bezorgdienst liet de laaste keer te wensen over.(niet melden dat er storing was, dus bestelling liep vertraging op)
Antwoord van hismith.nl
Dank voor je review. Wat fijn om te horen dat onze website gebruiksvriendelijk is. Wat vervelend dat je bestelling de vorige keer vertraging had opgelopen, ik ga ervan uit dat het dit keer wel goed gaat. Veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/