2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl

203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.790 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
2Cheap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Artikel goed ontvangen. Het artikel precies zoals het beschreven was op de site. Alleen was het artikel op een verkeerd adres afgeleverd. Maar dat werd gelukkig snel gecorrigeerd door de bezorger.

23 aug 2023
slechte beschrijving van de gekochte artikelen (hier: tuin kussen opberghoes): hoezen zijn open (geen rits, geen sluiting) en het materieel is heel dun plastic dat bij kleine impact al "deuken" krijgt. Dus cheap.nl is werkelijk "cheap"!

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

17 dec 2023
2 cheap goed bezorging slecht
Snel en correct verstuurd
Antwoord van 2Cheap.nl
Bedankt voor uw vijfsterrenbeoordeling en het compliment over de snelle en correcte verzending. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de efficiëntie en nauwkeurigheid van onze service. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen bedienen. Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! - Team 2Cheap
Ok.
snel geleverd en netjes verpakt aangekomen
GH
G. H.
Geldermalsen
Ik mis nog steeds een doos met aanmaak blokjes 2 besteld en betaald 1 geleverd
Antwoord van 2Cheap.nl
Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw ervaring. We vinden het erg vervelend om te horen dat u een doos met aanmaakblokjes mist. Kwaliteit en klanttevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel, en we nemen uw zorgen serieus. We hebben reeds contact met u opgenomen via e-mail om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. We staan altijd klaar om u te helpen. - Team 2Cheap
Prima producten voor een prima prijs én zo af te halen. 1 ding had ik toch niet nodig, gelijk weer teruggebracht en die werd direct gecrediteerd en terug betaald. 👍🏼
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw positieve ervaring met onze producten en service. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met zowel de kwaliteit als de prijs van onze producten en dat onze afhaalservice aan uw verwachtingen voldeed. Het is fijn om te weten dat het proces van retourneren en crediteren van het product dat u niet nodig had, soepel en naar tevredenheid is verlopen. - Team 2Cheap
26 nov 2023
op de foto had het rekje 11 stokken, maar het bleken er maar 6 te zijn, oplichting!!
25 nov 2023
24 nov 2023
TA
Ton A.
Arnhem
22 nov 2023
Ging goed bij telefonisch contact kon ik de juiste beslissing nemen over een detail van de bestelling.
👍
21 nov 2023
Duidelijke website en vlotte levering