2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl

198 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.794 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
2Cheap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Artikel goed ontvangen. Het artikel precies zoals het beschreven was op de site. Alleen was het artikel op een verkeerd adres afgeleverd. Maar dat werd gelukkig snel gecorrigeerd door de bezorger.

23 aug 2023
slechte beschrijving van de gekochte artikelen (hier: tuin kussen opberghoes): hoezen zijn open (geen rits, geen sluiting) en het materieel is heel dun plastic dat bij kleine impact al "deuken" krijgt. Dus cheap.nl is werkelijk "cheap"!

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

AB
A. B.
Beek
30 jul 2023
Het product werd snel bezorgd echter de kwaliteit viel helaas tegen.
1 aug 2023
Bedankt voor uw feedback en uw 3-sterrenbeoordeling. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses dat de kwaliteit van het geleverde product niet aan uw verwachtingen voldeed. Mocht er iets zijn met het artikel dan vernemen we het graag van u. - Team 2Cheap
werd geleverd zoals afspraak
1 aug 2023
Hartelijk bedankt voor uw geweldige 5-sterrenbeoordeling! Fijn dat uw bestelling precies zoals afgesproken werd geleverd. Mocht u in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben bij uw aankopen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om u de best mogelijke ervaring te bieden. - Team 2Cheap
28 jul 2023
Niet duur. Snelle levering.
1 aug 2023
Bedankt voor uw 4-sterrenbeoordeling en de positieve feedback! We zijn verheugd dat u tevreden bent over onze betaalbare prijzen en snelle levering. - Team 2Cheap
27 jul 2023
Heel snelle service en betrouwbaar !
28 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling met 5 sterren! Als er in de toekomst iets is waar we u mee van dienst kunnen zijn, laat het ons dan weten. - Team 2Cheap
25 jul 2023
Snel en alles correct
26 jul 2023
Bedankt voor uw lovende woorden over onze snelle en correcte service. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en u tevreden heeft gesteld. - Team 2Cheap
20 jul 2023
Snelle reactie om een oplossing te zoeken.
21 jul 2023
Hartelijk bedankt voor uw fantastische beoordeling. We zijn blij om te lezen dat onze klantenservice u goed van dienst is geweest. Ons team doet er alles aan om snel en doeltreffend te reageren, zodat u met een gerust hart bij ons kunt winkelen. - Team 2Cheap
19 jul 2023
Was ruim op tijd binnen
21 jul 2023
Bedankt voor uw positieve review! Het doet ons goed te weten dat uw bestelling ruim op tijd bij u is afgeleverd. We begrijpen hoe belangrijk het is om producten op tijd te ontvangen, we zetten ons altijd in voor een snelle en efficiënte levering. - Team 2Cheap
18 jul 2023
Snel geleverd en goed materiaal!!!
21 jul 2023
Fantastisch! Bedankt voor uw vijfsterrenbeoordeling. Goed dat u tevreden bent over onze snelle levering en het goede materiaal van het product. We kijken ernaar uit om u weer van dienst te mogen zijn. - Team 2Cheap
Alles snel geleverd. Verpakking kon wat beter want metalen breakerbar stak onbeschermd uit de verpakking.
21 jul 2023
Wat geweldig om uw vijfsterrenreview te ontvangen! Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak met betrekking tot de verpakking van de metalen breakerbar. Het spijt ons dat deze wat uitstak tijdens de levering. We zullen dit doorgeven aan ons magazijn. - Team 2Cheap
16 jul 2023
RF
rose f.
ermelo

duidelijk, snel, goed product

duidelijk, snel bezorgd, product zoals omschreven.
alles perfekt
12 jul 2023
Hartelijk dank voor het schrijven van een 5 sterren review! Fijn dat alles perfect verliep en dat u zeer tevreden bent over uw recente aankoop bij ons. Hopelijk kunnen we u binnenkort weer verwelkomen op onze webshop. - Team 2Cheap
9 jul 2023
Het was in orde
12 jul 2023
Bedankt voor de tijd die u heeft gegeven om ons te beoordelen. Goed om te lezen dat alles in orde was en dat u tevreden bent met uw bestelling. - Team 2Cheap
4 jul 2023
Bedankt voor uw viersterrenreview en voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen. Hoewel u geen specifieke opmerking heeft achtergelaten, streven we er altijd naar om onze service verder te verbeteren. Als er iets is waarvan u denkt dat we het nog beter kunnen doen, aarzel dan niet om ons te laten weten. We zijn altijd op zoek naar manieren om onze klanten nog beter van dienst te zijn. - Team 2Cheap
HS
Henk S.
Purmerend
Zeer snel geleverd. Mooie prijs
4 jul 2023
Wat een geweldige vijfsterrenreview! Wat fijn dat u zo tevreden bent met onze service en dat u de snelle levering waardeert. Het is ons doel om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen, zodat u snel gebruik kunt van uw aankoop. - Team 2Cheap
1 jul 2023
Snelle aflevering
4 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn ontzettend blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service en dat de aflevering lekker vlot is verlopen. Als u in de toekomst nog meer fantastische producten nodig heeft, aarzel dan niet om bij ons terug te komen. We hebben nog veel meer prachtige items in ons assortiment die u zullen bevallen. - Team 2Cheap
29 jun 2023
Alles prima, besteld en de volgende dag geleverd.
4 jul 2023
Hartelijk dank voor uw viersterrenreview! Bij ons streven we ernaar om een efficiënte en snelle levering te bieden, zodat u uw producten zo spoedig mogelijk in huis heeft. We zijn blij dat uw bestelling de volgende dag al bij u is afgeleverd. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat uw bestellingen op tijd worden verwerkt en verzonden. Als er iets is waarvan u denkt dat we het nog beter kunnen doen, aarzel dan niet om ons dit te laten weten. We staan open voor feedback en streven ernaar om voortdurend onze service te verbeteren. - Team 2Cheap
29 jun 2023

zeer tevreden

snelle verzending en goede prijzen
4 jul 2023
Bedankt voor uw positieve review! Fijn dat u tevreden bent over de verzending en de goede prijzen. Mocht u in de toekomst nog meer producten nodig hebben, aarzel dan niet om weer bij ons te bestellen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn en u dezelfde tevredenheid te bieden. - Team 2Cheap