2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl

201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.792 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
2Cheap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Artikel goed ontvangen. Het artikel precies zoals het beschreven was op de site. Alleen was het artikel op een verkeerd adres afgeleverd. Maar dat werd gelukkig snel gecorrigeerd door de bezorger.

23 aug 2023
slechte beschrijving van de gekochte artikelen (hier: tuin kussen opberghoes): hoezen zijn open (geen rits, geen sluiting) en het materieel is heel dun plastic dat bij kleine impact al "deuken" krijgt. Dus cheap.nl is werkelijk "cheap"!

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

10 feb 2024
Nette snelle bezorging
zeer snelle levering
Zijn correct
18 feb 2024
28 jan 2024

Allemaal top

Snelle levering, goede service ivm beschadiging, allemaal top
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de snelle levering en onze service bij het afhandelen van de beschadiging. - Team 2Cheap
Ja, niet overdrijven hoor. Vijf sterren moet voldoende zijn.
Antwoord van 2Cheap.nl
Bedankt voor het delen van uw review! Fijn dat alles naar wens is gegaan. Hopelijk kunnen we u weer verwelkomen op onze webshop, mocht u nog vragen hebben over uw bestelling dan helpen we u graag verder! - Team 2Cheap
4 feb 2024

aanmaakblokjes kachel

goede prijs,snelle levering ,dus erg tevreden
HS
hein s.
Leusden
goede service snelle levering
snel en goedkoop
27 jan 2024
21 aug 2023

Uiteindelijk het artikel goed ontvangen.

22 aug 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review! We zijn blij dat de situatie snel kon worden rechtgezet door de behulpzame bezorger en dat u tevreden bent met het ontvangen artikel. - Team 2Cheap
PB
P. B.
Oosterhout.
4 okt 2023

Diverse producten.

Diverse producten besteld. Alle producten komen overeen met de beschrijving. Uiteindelijk weer meer gekocht dan de bedoeling was, maar ja, je ziet ook zo veel moois voor heeeeele mooie prijzen.
6 okt 2023
Wat een geweldige review! Het doet ons enorm veel plezier om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en dat alle producten overeenkomen met de beschrijving. Het is altijd ons doel om onze klanten alleen maar het beste te bieden. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Tot snel! - Team 2Cheap
Prima producten voor een prima prijs én zo af te halen. 1 ding had ik toch niet nodig, gelijk weer teruggebracht en die werd direct gecrediteerd en terug betaald. 👍🏼
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw positieve ervaring met onze producten en service. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met zowel de kwaliteit als de prijs van onze producten en dat onze afhaalservice aan uw verwachtingen voldeed. Het is fijn om te weten dat het proces van retourneren en crediteren van het product dat u niet nodig had, soepel en naar tevredenheid is verlopen. - Team 2Cheap
Alles snel geleverd. Verpakking kon wat beter want metalen breakerbar stak onbeschermd uit de verpakking.
21 jul 2023
Wat geweldig om uw vijfsterrenreview te ontvangen! Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak met betrekking tot de verpakking van de metalen breakerbar. Het spijt ons dat deze wat uitstak tijdens de levering. We zullen dit doorgeven aan ons magazijn. - Team 2Cheap