2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl

197 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.779 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
2Cheap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Artikel goed ontvangen. Het artikel precies zoals het beschreven was op de site. Alleen was het artikel op een verkeerd adres afgeleverd. Maar dat werd gelukkig snel gecorrigeerd door de bezorger.

23 aug 2023
slechte beschrijving van de gekochte artikelen (hier: tuin kussen opberghoes): hoezen zijn open (geen rits, geen sluiting) en het materieel is heel dun plastic dat bij kleine impact al "deuken" krijgt. Dus cheap.nl is werkelijk "cheap"!

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

11 mei 2023
Snelle levering , en een goede prijs
11 mei 2023
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat uw bestelling snel geleverd werd tegen een goede prijs! We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om een 5 sterren review achter te laten. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. - Team 2Cheap
18 jul 2023
Snel geleverd en goed materiaal!!!
21 jul 2023
Fantastisch! Bedankt voor uw vijfsterrenbeoordeling. Goed dat u tevreden bent over onze snelle levering en het goede materiaal van het product. We kijken ernaar uit om u weer van dienst te mogen zijn. - Team 2Cheap
29 jun 2023

zeer tevreden

snelle verzending en goede prijzen
4 jul 2023
Bedankt voor uw positieve review! Fijn dat u tevreden bent over de verzending en de goede prijzen. Mocht u in de toekomst nog meer producten nodig hebben, aarzel dan niet om weer bij ons te bestellen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn en u dezelfde tevredenheid te bieden. - Team 2Cheap
20 jun 2023
Zeer snel geleverd, prima verpakt.
21 jun 2023
Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service en dat uw bestelling zeer snel is geleverd en prima verpakt was! We kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te mogen zijn en u dezelfde snelle levering en zorgvuldige verpakking te bieden. - Team 2Cheap

Goede prijs, snelle verzending

Goede prijs en snelle verzending
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling en de positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze prijzen en de snelheid van onze verzending. Fijne feestdagen! - Team 2Cheap
25 aug 2023
snel en perfect in de brievenbus
31 aug 2023
Bedankt voor uw schitterende 5-sterren review! Geweldig om te zien dat uw bestelling snel en perfect in de brievenbus is beland. We kijken ernaar uit u opnieuw van dienst te zijn! - Team 2Cheap
HS
Henk S.
Purmerend
Zeer snel geleverd. Mooie prijs
4 jul 2023
Wat een geweldige vijfsterrenreview! Wat fijn dat u zo tevreden bent met onze service en dat u de snelle levering waardeert. Het is ons doel om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen, zodat u snel gebruik kunt van uw aankoop. - Team 2Cheap
23 mei 2023

Ik had het product binnen 24 uir

Ik had het product binnen 24 uur
24 mei 2023
Dank u wel voor uw fantastische beoordeling en het delen van uw ervaring met onze snelle levering! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u het product binnen 24 uur hebt ontvangen. Mocht u in de toekomst meer producten nodig hebben, dan staan we klaar om u opnieuw van dienst te zijn. - Team 2Cheap
22 mei 2023
Snelle nlevering. Goeie spullen.
22 mei 2023
Wat een geweldige feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van onze producten. We hopen u binnenkort weer van dienst te kunnen zijn. - Team 2Cheap
28 jul 2023
werd geleverd zoals afspraak
1 aug 2023
Hartelijk bedankt voor uw geweldige 5-sterrenbeoordeling! Fijn dat uw bestelling precies zoals afgesproken werd geleverd. Mocht u in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben bij uw aankopen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om u de best mogelijke ervaring te bieden. - Team 2Cheap
Snelle en correcte levering
Goedkoop en snel verzonden
Snel en correct verstuurd
Antwoord van 2Cheap.nl
Bedankt voor uw vijfsterrenbeoordeling en het compliment over de snelle en correcte verzending. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de efficiëntie en nauwkeurigheid van onze service. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen bedienen. Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! - Team 2Cheap
JV
Jan V.
Amsterdam
30 apr 2023

Vlotte levering

Snel en accuraat geleverd
9 mei 2023
Bedankt voor de fantastische 5-sterren review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de vlotte en accurate levering. Dat is precies waar we naar streven! - Team 2Cheap
Snelle bediening8 Toppie!
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor uw schitterende beoordeling met 5 sterren! We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen bedienen. Fijne feestdagen! - Team 2Cheap
19 okt 2023
Prima prijs en service.
17 sep 2023
Niets ben heel tevreden
15 okt 2023
Alles op tijd geleverd.
18 okt 2023
Wat geweldig om te horen dat alles op tijd is geleverd en dat u tevreden bent met onze service! Bedankt voor uw positieve feedback, we hopen dat u binnenkort weer bij ons zult bestellen. - Team 2Cheap
19 jul 2023
Was ruim op tijd binnen
21 jul 2023
Bedankt voor uw positieve review! Het doet ons goed te weten dat uw bestelling ruim op tijd bij u is afgeleverd. We begrijpen hoe belangrijk het is om producten op tijd te ontvangen, we zetten ons altijd in voor een snelle en efficiënte levering. - Team 2Cheap
25 jul 2023
Snel en alles correct
26 jul 2023
Bedankt voor uw lovende woorden over onze snelle en correcte service. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en u tevreden heeft gesteld. - Team 2Cheap