2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl

197 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.778 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
2Cheap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Artikel goed ontvangen. Het artikel precies zoals het beschreven was op de site. Alleen was het artikel op een verkeerd adres afgeleverd. Maar dat werd gelukkig snel gecorrigeerd door de bezorger.

23 aug 2023
slechte beschrijving van de gekochte artikelen (hier: tuin kussen opberghoes): hoezen zijn open (geen rits, geen sluiting) en het materieel is heel dun plastic dat bij kleine impact al "deuken" krijgt. Dus cheap.nl is werkelijk "cheap"!

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

25 jul 2023
Snel en alles correct
26 jul 2023
Bedankt voor uw lovende woorden over onze snelle en correcte service. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en u tevreden heeft gesteld. - Team 2Cheap
13 sep 2023
alles prima in orde
21 jun 2023
Prachtige prijzen!
26 jun 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen en ons te beoordelen met een 5-sterren review. We zijn ontzettend blij dat u onze prijzen waardeert. - Team 2Cheap
1 jul 2023
Snelle aflevering
4 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn ontzettend blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service en dat de aflevering lekker vlot is verlopen. Als u in de toekomst nog meer fantastische producten nodig heeft, aarzel dan niet om bij ons terug te komen. We hebben nog veel meer prachtige items in ons assortiment die u zullen bevallen. - Team 2Cheap
21 mei 2023
Op tijd bezorgd
22 mei 2023
Bedankt voor uw tijd dat u een 5 sterren review hebt geschreven. We zijn ontzettend blij dat we uw bestelling op tijd hebben kunnen bezorgen. - Team 2Cheap
18 aug 2023
snel toegestuurd
8 aug 2023
9 aug 2023
Bedankt voor het schrijven van een review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering! We waarderen uw vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. - Team 2Cheap
20 mei 2023
Correct en snel
22 mei 2023
Wat een geweldige vijfsterrenreview! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met onze service te delen. We zijn ontzettend blij om te horen dat we uw bestelling correct en snel hebben afgehandeld. - Team 2Cheap
SD
Sabina d.
Bredevoort
17 jun 2023
"gewoon" goed
Antwoord van 2Cheap.nl
Bedankt voor de 5-sterren review! We waarderen uw positieve reactie op onze service en fijn dat alles goed verliep. - Team 2Cheap
alles perfekt
12 jul 2023
Hartelijk dank voor het schrijven van een 5 sterren review! Fijn dat alles perfect verliep en dat u zeer tevreden bent over uw recente aankoop bij ons. Hopelijk kunnen we u binnenkort weer verwelkomen op onze webshop. - Team 2Cheap
20 jun 2023
Snel en goed
21 jun 2023
Hartelijk dank voor uw fantastische vijfsterrenreview. Het doet ons goed te horen dat uw pakket zonder vertraging bij u is aangekomen. - Team 2Cheap
10 sep 2023
👍
7 mei 2023
alles ok
9 mei 2023
Bedankt voor de geweldige 5-sterrenreview! Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor uw volgende bestelling. - Team 2Cheap
7 sep 2023

Geweldig

Prima
7 sep 2023
Bedankt voor de geweldige 5-sterren review! We waarderen uw bericht enorm en kijken ernaar uit om u snel weer van dienst te zijn. - Team 2Cheap
4 okt 2023
super