2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl

201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.792 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
2Cheap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Artikel goed ontvangen. Het artikel precies zoals het beschreven was op de site. Alleen was het artikel op een verkeerd adres afgeleverd. Maar dat werd gelukkig snel gecorrigeerd door de bezorger.

23 aug 2023
slechte beschrijving van de gekochte artikelen (hier: tuin kussen opberghoes): hoezen zijn open (geen rits, geen sluiting) en het materieel is heel dun plastic dat bij kleine impact al "deuken" krijgt. Dus cheap.nl is werkelijk "cheap"!

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

21 nov 2023
15 nov 2023
JD
Joris D.
Herselt
9 nov 2023
Snelle en correcte levering, alles volgens afspraak.
PD
Paul D.
Melsele
8 nov 2023
De naam zegt eigenlijk alles:2cheap.doe zo voort!
27 okt 2023
19 okt 2023
Prima prijs en service.
15 okt 2023
Alles op tijd geleverd.
18 okt 2023
Wat geweldig om te horen dat alles op tijd is geleverd en dat u tevreden bent met onze service! Bedankt voor uw positieve feedback, we hopen dat u binnenkort weer bij ons zult bestellen. - Team 2Cheap
KD
11 okt 2023
FC
10 okt 2023
top
goed product snelle levering redelijke prijs.
11 okt 2023
Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent met onze service! We waarderen uw positieve feedback en zijn blij dat u ons product, de snelle levering en de redelijke prijs op prijs stelt. - Team 2Cheap
super
PB
P. B.
Oosterhout.

Diverse producten.

Diverse producten besteld. Alle producten komen overeen met de beschrijving. Uiteindelijk weer meer gekocht dan de bedoeling was, maar ja, je ziet ook zo veel moois voor heeeeele mooie prijzen.
6 okt 2023
Wat een geweldige review! Het doet ons enorm veel plezier om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en dat alle producten overeenkomen met de beschrijving. Het is altijd ons doel om onze klanten alleen maar het beste te bieden. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Tot snel! - Team 2Cheap
PV
Paul v.
Rotterdam
4 okt 2023
snel goede kwaliteit en zeer snelle levering. Echt goed!
6 okt 2023
Bedankt voor uw review. We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat u de snelheid en kwaliteit van onze producten waardeert. Dat betekent veel voor ons! - Team 2Cheap
WN
Wim N.
Kockengen
3 okt 2023
Handige site, spullen waren snel geleverd en niet te vergeten mooie aanbieding
6 okt 2023
Bedankt voor uw fantastische review. We zijn blij dat u onze website handig vond en dat uw bestelling snel is geleverd. Als er in de toekomst nog meer is dat u nodig hebt, aarzel dan niet om terug te keren naar onze site. We staan klaar om u weer van dienst te zijn en u te voorzien van hoogwaardige producten en snelle service. - Team 2Cheap
RD
Rick d.
Maasdijk
29 sep 2023
prima bedrijf goede prijs en kwaliteit met ook een snelle levering
AH
27 sep 2023

Mooi geprijsd, eerlijke info en zeker ook snel top formule hoor

Mooie formule hoor! goede informatie, snelle betrouwbare levering (!) en bovendien scherpe prijs.
17 sep 2023
Niets ben heel tevreden
16 sep 2023
Het juiste product op de juiste tijd geleverd