hard-wear.nl/nl

830 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.140 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Snelle verzending, producten in uitstekende staat. Ook een retourzending word vlot afgewikkeld en je krijgt snel je geld terurg gestort. Jammer van de 7.50 retourkosten, dat mag qua bedrag wel iets minder. Liever zelfs nog omruilen voor wat anders, je kon het via de site niet omruilen voor iets anders, dus gewacht tot mijn geld teruggestort was voordat ik wat anders ging bestellen helaas. Verder prima service bij dit bedrijf.

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

27 mei 2024
Goede communicatie, zeer behulpzaam.fijne stoffen.
27 mei 2024
Hallo Jamie, bedankt voor je geweldige review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze communicatie en behulpzaamheid. Ook top dat je de stoffen fijn vindt, we doen altijd ons uiterste best om in samenspraak met de leveranciers consistent de beste kwaliteit te leveren! Veel plezier met je nieuwe Gossamer Green Australian broek!! 💪👊
16 mei 2024

Betrouwbaar en snel

Betrouwbaar, snelle levering en goede kwaliteit
17 mei 2024
Dankjewel voor je toffe review! Super om te horen dat je blij bent met onze betrouwbaarheid, snelle levering, en kwaliteit. We blijven ons best doen om je tevreden te houden. Veel plezier met de nieuwe Australian jasjes!! 💪
Altijd perfecte kwaliteit en service!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Kyara, bedankt voor je geweldige review! Super om te horen dat je altijd tevreden bent met onze kwaliteit en service. Veel plezier met je Australian broek en hopelijk tot gauw bij Hardwear!
Super goede kwaliteit en goede service
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Tamara, bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en onze service. Heel veel plezier met je nieuwe 3.0 Australian broek met de witte bies en tot de volgende!! 👊😉
21 mei 2024
beste winkel van Nederlamd 100%!!!
21 mei 2024
Hey Koen, bedankt voor je review topper!! Dat horen we natuurlijk altijd graag 😉 We zien je snel weer kerel en geniet van het nieuwe Storia jasje!! 👊
29 mei 2024
Snelle verzending en top service
29 mei 2024
Hallo, bedankt voor je geweldige review! Super om te horen dat je tevreden bent met onze snelle verzending en top service. Tot de volgende!! 💪👌
Vriendelijke en snelle service
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hey Alex, bedankt voor je review topper! We doen er alles aan om altijd de snelste te zijn en zijn blij dat dat bij zo'n trouwe klant als jij wederom is gelukt. 😉 Heel erg bedankt voor je vertrouwen in ons bedrijf in de afgelopen bijna 9!! jaar al, dat waarderen we zeer! Veel plezier met de nieuwe 3.0 Australian broeken in zwart en antraciet en tot de volgende!! 💪👊
Goeie service en snel geleverd
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Pieter, Bedankt voor je top review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering. We doen altijd ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en gelukkig is dat bij jou bestelling wederom gelukt. 😉 Veel plezier met de nieuwste toevoeging aan je Ouwe Stijl merch collectie!! 😇🙏
Heel netjes en snel geleverd
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Michel, bedankt voor je positieve review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze nette en snelle levering. We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen snel en in perfecte staat ontvangen. Veel plezier met het nieuwe Hakkuh T-shirt!! 👌👊
Snelle levering n goeie merch
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Bedankt voor je review Rina! Super om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de goede merchandise. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn!! 👊💪
26 mei 2024
gewoon goed, zo doorgaan.
27 mei 2024
Hallo Peter, bedankt voor je review kerel! Reviews als deze geven ons altijd frisse energie om vooral zo door te gaan!! Tot de volgende!! 👍💪
31 mei 2024
Snel en betrouwbaar.
31 mei 2024
Hallo. bedankt voor je korte maar krachtige review! Super om te horen dat je onze service snel en betrouwbaar vindt. Dat geeft ons frisse energie om vooral zo door te gaan! We wensen je veel plezier met het nieuwe Ouwe Stijl T-shirt en de heuptas!! 👊 💪
19 mei 2024
Zeer snelle service
21 mei 2024
Hey Bianca, bedankt voor de mooie review! Goed om te horen dat we bij jou bestelling weer de snelheid hebben geleverd die verwacht mag worden! Tot de volgende!! 👌
18 mei 2024
21 mei 2024
Hallo Daan, bedankt voor je review topper! Veel plezier met je nieuwe 3.0 bordeaux rode Aus!! 💪
30 mei 2024
👍👍👍