hard-wear.nl/nl

835 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.052 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Nette levering, leuke kleinigheidjes (de stickers) goeie en hele mooie kwaliteit wat ik stiekem niet had verwacht maar sta bizar versteld, dankjewel🤝🏼

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

28 mei 2023
Veel keus en snelle levering

Austalian

Goede communicatie en uitstekend service en uitstekend producten tot binnenkort 🤗😊 🤛🤜🔥🔥🔥

Top winkel!

Netjes verpakt, mooie doos, gave stickers en flyers. Precies op tijd binnen gekregen voor HOH helemaal top!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Geweldig! Fijn dat je lekker heb kunnen stampen op HOH💪
goede service
Snel verzonden. Wel beetje onzin zo’n grote doos voor 1 shirtje haha
27 mei 2023
Onzin voor terug opsturen van 7.50 euro en maten kloppen niet vooral neit van de broeken vallen veelste klein uit moet dezelfde broek nu voor de tweede keer terug opsturen en dan word het alleen maar duurder
Antwoord van hard-wear.nl/nl
28 mei 2023
Hallo, hou er rekening mee dat wanneer er een cijfer voor de maat op onze website staat het product gebruikt maakt van de Italiaanse maattabel. Neem gerust contact op met onze klantenservice voor advies met betrekking tot de maat en pasvorm voordat je besteld.

Helemaal tevreden

Goede service, snel geleverd, product van goede kwaliteit.
Alles netjes verpakt alleen vond ik de doos voor 1 shirt wel groot
26 mei 2023
De vriendelijke service is erg goed Bieden drinken aan bij binnenkomst Kom er graag
26 mei 2023
Snelle levering en perfecte service
26 mei 2023
Gemakkelijk bestellen, duidelijke uitleg over de maten en de volgende dag al geleverd. Fantastisch!
Goed en snel
25 mei 2023