hard-wear.nl/nl
Beoordelingen:

843 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.073 beoordelingen in totaal  

4,82
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nette levering, leuke kleinigheidjes (de stickers) goeie en hele mooie kwaliteit wat ik stiekem niet had verwacht maar sta bizar versteld, dankjewel🤝🏼

de meest kritische beoordeling

3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(14)
(11)
(6)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Product wat op de site als leverbaar stond was toch niet leverbaar. Dat valt dan tegen
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
2 dagen geleden
Hallo Mariëlle, Bedankt voor je review en je feedback. We begrijpen dat het teleurstellend is wanneer een product dat op de site als leverbaar staat, toch niet beschikbaar blijkt te zijn. Helaas is het voor ons onmogelijk om alle producten fysiek op voorraad te hebben. We zijn om die reden afhankelijk van onze leveranciers en de beschikbare aantallen die zij aan ons doorgeven. Soms kan er een voorraadverschil zijn bij onze leveranciers, waardoor een product toch niet beschikbaar is. In ieder geval onze excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt bij het vinden van een alternatief, staan we altijd voor je klaar! 💪👌
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
eerlijke verkoop doen
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
8 apr 2024
Hallo Bernadette, we hebben de 9,98 euro waar in ons systeem de 25% korting na toepassing van de cadeaubon niet op berekend werd alsnog handmatig naar jou overgemaakt. We gaan er vanuit dat dit voor jou op deze manier naar wens is afgehandeld.
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Maten qua kleding klopt niet.. Valt heel klein
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
7 mrt 2024
Hallo Jorrit, bedankt voor je feedback, en het spijt ons te horen dat het 100% Hardcore T-shirt in maat 5XL niet aan je verwachtingen voldeed wat betreft de maatvoering. De kledingmaten van dit merk maken gebruik van de reguliere Europese maattabel, die overeenkomen met de maten die je bij iedere andere winkel in Nederland zou kunnen kopen. We begrijpen echter dat pasvormen kunnen verschillen tussen merken en producten. Zou je ons een e-mail willen sturen naar het e-mailadres van onze klantenservice info@hard-wear.nl ? Dan kunnen onze collega's je hier verder mee helpen en voor je nagaan of de afmetingen van het geleverde T-shirt overeenkomen met wat deze volgens de maattabel zouden moeten zijn zodat we dit voor jou naar tevredenheid kunnen oplossen. Alvast bedankt! 👍
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
5 dec 2023
Beste Calvin, We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen, en we betreuren het ten zeerste dat je niet tevreden bent met de snelheid van de verzending van je recente bestelling. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Na een grondige controle van je bestelling, hebben we opgemerkt dat een van de producten helaas niet op voorraad was op het moment van verzending. Om ervoor te zorgen dat je de complete bestelling ontvangt, hebben we besloten om het ontbrekende item voor je na te bestellen. Deze bijbestelling heeft bijgedragen aan de vertraging in de levertijd, waarvoor we ons oprecht verontschuldigen. We willen graag benadrukken dat deze mogelijkheid tot nabestelling duidelijk wordt vermeld op onze verzend- en bezorgingspagina op onze website. We begrijpen echter dat dit wellicht niet direct zichtbaar was, en we zullen stappen ondernemen om dit aspect duidelijker te communiceren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren en hopen dat we je in de toekomst opnieuw van dienst kunnen zijn.
23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wachten op een bestelling 3 week en geen communicatie waarom. Klant moet er zelf achteraan en dan nog wordt e-mail niet beantwoord. Tot de 2e keer, toen pas antwoord. Uiteindelijk kregen we geld terug om iets anders uit te zoeken. Het artikel kwam toen snel thuis. Helaas, voor dat geld was de kwaliteit er niet naar. Draadjes los vd stiksels en eigenlijk te kort v iemand 1,80 lang.
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
11 aug 2023
Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak en de vertraging die je hebt ervaren bij je bestelling. We begrijpen hoe belangrijk het is om op de hoogte te worden gehouden van de voortgang van je bestelling, en het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We willen je bedanken voor je geduld en begrip terwijl we hebben geprobeerd om het gewenste product voor je te verkrijgen. Het spijt ons echter dat we uiteindelijk niet in staat waren om de bestelde maat te verkrijgen van onze leverancier. Onze excuses ook voor de lichte vertraging in onze e-mailrespons. We hadden graag sneller op je e-mail gereageerd echter werd deze verzonden in een drukke periode en was een antwoord sneller dan 48 uur helaas niet mogelijk. We begrijpen dat de voorgestelde alternatieve maat niet geschikt was en dat je uiteindelijk hebt besloten om te kiezen voor een creditering. We willen dat je tevreden bent met je aankoop bij ons, en het spijt ons dat de uiteindelijke kwaliteit van het artikel niet aan je verwachtingen voldeed. We waarderen je eerlijke feedback en zullen deze gebruiken om onze producten en service verder te verbeteren. Als er in de toekomst iets is waarbij we je kunnen helpen, staan we altijd voor je klaar.
29 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betalen voor retour geeft me vieze smaak in me mond . Ik hand anders wel de kleinere maat genomen maar haal ik hem ergens anders helaas . Ik vind het zo ie zo raar dat me vrouw een zwem broek bij jullie besteld van australian geen verzendkosten betaald en ik wel verzendkosten en retour voor een australian trainingsbroek. Jammer
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
3 jun 2023
Hallo, zou je onze klantenservice kunnen mailen met de beide bestelnummers waar het hier om gaat? Dan kunnen we even uitzoeken hoe dit precies zit. Alvast bedankt.
2 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op dit moment heb ik nog geen pakket ontvangen, post. Nl zegt bezorgd te hebben, maar niet bij ons adres. Ik heb veel betaald en heb nog niks. Mijn advies is dan ook om niet meer met Post.nl te versturen en ik wil graag weten waar mijn pakket is?? Jullie kunnen hier niets aan doen, maar Post.nl is niet betrouwbaar
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
3 jun 2023
Hallo Yarno, we zien dat je pakket nu alsnog bij jou is aangekomen. We gaan er vanuit dat alles nu alsnog naar wens is ontvangen. In ieder geval onze excuses voor de ontstane vertraging bij de vervoerder.
30 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Shirt stinkt

En shirt binnen gekregen en al 2x gewassen maar de sterke zweet geur die erin zat krijg ik er niet uit . Ik dacht ik probeer hem eerst te wassen , misschien krijg ik het er zelf uit ben de moeilijkste niet . Maar heel zonde na al dat wassen het er nog steeds niet uit is . Terwijl je en nieuw shirt besteld
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
4 dec 2023
Hallo Nathalie, we hebben inmiddels contact met je opgenomen zodat we dit shirt direct voor jou kunnen vervangen. Vermoedelijk is het desbetreffende shirt door een klant in de winkel gepast en is de bevuiling door onze collega's niet direct opgemerkt. Onze welgemeende excuses voor het ongemak, we lossen dit zo spoedig mogelijk op zodat je tevreden bent met je aankoop bij ons.
9 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Betalen voor retour?!? 7,50?!?!

7,50 om iets retour te sturen slaat echt nergens op! Je kan niet passen bij online winkelen dus ik koop niks meer bij jullie. Koop het wel in de winkel waar het ook ongeveer 5 a 10e duurder is maar dan steun ik nog een winkelier
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
11 aug 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen je standpunt betreft de retourkosten en we willen onze excuses aanbieden voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We proberen voortdurend onze service en beleid te verbeteren en jouw feedback is hierbij van onschatbare waarde. Het spijt ons te horen dat de retourkosten je ervaring met ons hebben beïnvloed. We willen benadrukken dat we altijd op zoek zijn naar manieren om onze diensten aan te passen aan de behoeften van onze klanten. Je bent altijd van harte welkom in onze winkel in Enkhuizen om kleding te komen passen, daarvoor hebben we ruim voldoende paskamers. Je kunt ons vinden op de Westerstraat nummer 64.
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Post ging snel alleen klopt het kaartje in de kraag niet was slecht gestikt en kleur paars in het jasje was niet hetzelfde als in de broek .dus uiteindelijk wacht ik 6 dagen nog op mijn mooie pak zwaar klote voor 270 euro
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
3 jan 2024
Hallo William, We lossen het probleem direct met je op, als je ons even een mailtje stuurt.
27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Onzin voor terug opsturen van 7.50 euro en maten kloppen niet vooral neit van de broeken vallen veelste klein uit moet dezelfde broek nu voor de tweede keer terug opsturen en dan word het alleen maar duurder
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
28 mei 2023
Hallo, hou er rekening mee dat wanneer er een cijfer voor de maat op onze website staat het product gebruikt maakt van de Italiaanse maattabel. Neem gerust contact op met onze klantenservice voor advies met betrekking tot de maat en pasvorm voordat je besteld.
12 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Wrong Shirt

I ordered a Shirt from hakkuhvideo where there is a large backprint whitch says "Hakkuh" and in the Front there is a hakking gabber on it. The Shirt has a completely differnt Motive on it.
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
14 sep 2023
Hello Ole, our customer service team has contacted you and you indicated you've made a mistake when placing the order and chose the wrong T-shirt. In this case we recommend you return the product to us so we can refund you the purchase value in full and place a new order for the correct version of the T-shirt you initially wanted. 👍
3 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als iets niet op voorraad is en vertraging krijgt is een update dat het langer dan 1 week gaat duuren wel fijn
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
7 jun 2023
Hallo Bas, we moesten 1 van de producten uit jouw bestelling laten naleveren door de leverancier. Door een fout bij het inpakken van die order in hun magazijn duurde het iets langer dan je van ons gewend bent om je bestelling te versturen. We hopen op je begrip voor de daardoor ontstane vertraging.
18 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kut kwaliteit die lonsdale trui kut kwaliteit voor de hoofdprijs is een trend aan het worden geloof ik
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
21 nov 2023
Beste Randy, Bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van de Lonsdale trui die je hebt ontvangen. We begrijpen dat de productkwaliteit van essentieel belang is, en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Wel vinden we het jammer dat wij nu als bedrijf een slechte review krijgen terwijl het een probleem met een specifiek product betreft. Het is voor ons belangrijk om te benadrukken dat we het vervelend vinden dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed. We waarderen je openheid in je review, maar het zou ons enorm helpen als je direct contact met ons had opgenomen om het probleem te bespreken en een passende oplossing te vinden. Onze klantenservice staat iedere werkdag klaar om je te assisteren en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Om dit recht te zetten, willen we je graag verzekeren dat onze klantenservice contact met je zal opnemen om het probleem te bespreken en een passende oplossing te vinden. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we zijn vastbesloten om dit recht te zetten. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. We kijken ernaar uit om dit met je op te lossen en ervoor te zorgen dat je uiteindelijk tevreden bent met je aankoop.
24 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Leuke kleding alleen ik had een armbandje besteld en die ging na een dag al kapot jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
29 sep 2023
Hallo Sydney, onze klantenservice zal even contact met je opnemen om dit probleem met het armbandje meteen voor je op te lossen! Mocht er in de toekomst iets mankeren aan de producten die je ontvangt bij een bestelling neem dan gerust contact met ons op via ons e-mail adres van de klantenservice info@hard-wear.nl 👍
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
de maten van de broeken beter uitleggen! eigenlijk is mijn broek net te lang
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
5 dec 2023
Hallo Miroya, bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons te horen dat de lengte van je broek niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. We begrijpen hoe belangrijk het is dat onze klanten goed geïnformeerd zijn over de maatvoering van onze producten. We proberen voor zoveel mogelijk producten op onze website maattabellen weer te geven. Helaas wordt niet voor elk product een maattabel door de leverancier verstrekt. We begrijpen dat het ontvangen van een broek die net te lang is, teleurstellend kan zijn. We zullen ons best doen om de informatie over de lengte van de broeken zo gedetailleerd mogelijk weer te geven op onze website. Jouw feedback is waardevol voor ons, en we streven ernaar om onze service continu te verbeteren. Als je specifieke vragen hebt over de lengte van een bepaald product of als je hulp nodig hebt bij het vinden van de juiste maat, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan iedere werkdag klaar om je te assisteren en ervoor te zorgen dat je de perfecte pasvorm krijgt.
5 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Erg duur en de stickers die ik had besteld waren allemaal promotie materiaal
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
8 sep 2023
Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Het spijt ons te horen dat je de prijzen als duur hebt ervaren. We willen graag benadrukken dat we ons best doen om voor het overgrote deel van ons assortiment de meest betaalbare optie te zijn. We streven ernaar om kwaliteitsproducten aan te bieden tegen concurrerende prijzen. Mocht je specifieke producten hebben waarvan je denkt dat ze te duur zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. De stickers die we bij bestellingen voegen, zijn bedoeld als een extraatje voor onze klanten en hebben betrekking op de kledingmerken die we verkopen en de evenementen waarvoor we merchandise verzorgen. We hopen dat je ze toch leuk vond, zelfs als ze niet precies waren wat je had verwacht. Nogmaals bedankt voor je feedback, en we hopen dat je in de toekomst weer bij ons zult winkelen.
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde broek binnen gekomen en klantenservice reageerd niet
Beoordeling melden
Antwoord van hard-wear.nl/nl
14 dec 2023
Beste Jarno, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling. We hebben je e-mail ontvangen en onze klantenservice heeft inmiddels contact met je opgenomen om een retourlabel aan te maken, zodat je het verkeerde product naar ons kunt retourneren. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie kan zijn, daarom zorgen we ervoor dat dit zo snel mogelijk is opgelost. Normaal gesproken streven we ernaar om op werkdagen binnen 24 tot 48 uur te reageren op klantvragen, maar vanwege de drukte rond Black Friday, Sinterklaas en Thunderdome, kan het momenteel een dag langer duren voordat we kunnen reageren. We waarderen je geduld en begrip in deze uitzonderlijke periode. We willen benadrukken dat de kosten voor het retourneren van het verkeerde product volledig voor onze rekening zijn. Ons doel is om ervoor te zorgen dat je het juiste product zo snel mogelijk ontvangt en tevreden bent met je aankoop. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.