hard-wear.nl/nl

831 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.168 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Snelle verzending, producten in uitstekende staat. Ook een retourzending word vlot afgewikkeld en je krijgt snel je geld terurg gestort. Jammer van de 7.50 retourkosten, dat mag qua bedrag wel iets minder. Liever zelfs nog omruilen voor wat anders, je kon het via de site niet omruilen voor iets anders, dus gewacht tot mijn geld teruggestort was voordat ik wat anders ging bestellen helaas. Verder prima service bij dit bedrijf.

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

Onduidelijkheid
24 jun 2023
Antwoord van hard-wear.nl/nl
11 aug 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een beoordeling te geven. We waarderen je feedback en horen graag hoe we onze producten en service kunnen verbeteren. Als er specifieke aspecten zijn waar je niet helemaal tevreden over was of als je suggesties hebt voor hoe we onze diensten kunnen optimaliseren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we hopen de kans te krijgen om je in de toekomst een nog betere ervaring te bieden.