hard-wear.nl/nl

813 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.994 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Nette levering, leuke kleinigheidjes (de stickers) goeie en hele mooie kwaliteit wat ik stiekem niet had verwacht maar sta bizar versteld, dankjewel🤝🏼

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

7 apr 2024
Duidelijke communicatie. Ze hebben een levering die niet goed was, buiten hun schuld om, snel en gemakkelijk opgelost.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Thomas, bedankt voor je review! Het komt inderdaad wel eens voor dat een product met een gebrek door de kwaliteitscontrole glipt in de ateliers maar in die gevallen zorgen we er natuurlijk altijd voor dat je zo snel mogelijk een vervangend product in huis hebt! 💪🙏
Prima alleen jammer dat je niet gratis kan retourneren
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Rens, bedankt voor je review! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. 💪 Hoewel we begrijpen dat gratis retourneren een belangrijke overweging kan zijn bij online winkelen, streven we ernaar om onze producten tegen de meest eerlijke prijzen aan te bieden, inclusief de kosten voor onze retourverwerking en logistiek. We blijven echter altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren en nemen je opmerking zeker mee in onze overwegingen voor de toekomst! We wensen je veel plezier met je nieuwe dubbelzijdige Storia jasje van Australian!! 👊
16 apr 2024
Erg gezellig super leuk om er te shoppen
17 apr 2024
Hallo Hans, bedankt voor je mooie review en we hopen je snel hier weer eens te zien! 💪👍
Was goed
Hallo Olaf, bedankt voor je review topper!! 👊🙏
Producten die uitverkocht zijn, mogelijke datum plaatsen wanneer terug verwacht in de shop. ...Of bepaalde verwachtte CD's (vb: ouwe stijl best of 2023)
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Daan, bedankt voor je feedback. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als producten uitverkocht zijn en dat je graag zou willen weten wanneer ze weer beschikbaar zijn. Helaas is het voor ons vaak onmogelijk om nauwkeurige verwachte leveringsdata te verstrekken, omdat verschillende factoren invloed hebben op onze voorraad en leveringen, waaronder productie- en verzendvertragingen. We willen je verzekeren dat we ons best doen om onze voorraad zo snel mogelijk aan te vullen en je via onze social media kanalen op de hoogte te houden van eventuele updates. We streven ernaar om een zo goed mogelijke service te bieden aan onze klanten en waarderen je geduld en begrip in deze kwestie. Als je nog verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen wanneer dat nodig is ! 👌👊
24 mrt 2024

Fijn bedrijf

Het word snel geleverd al vind ik het wel jammer dat je retour kosten moet betalen.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Iris, dank je wel voor je feedback en voor het kiezen van Hard-Wear voor je aankopen. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelheid van de levering. Wat betreft de retourkosten begrijpen we dat dit een punt van zorg kan zijn. Ons doel is altijd om eerlijke en transparante prijzen te hanteren, wat betekent dat we soms kosten moeten doorberekenen voor het retourneren van producten. Dit stelt ons in staat om onze producten tegen concurrerende prijzen aan te bieden en de kwaliteit van onze dienstverlening te handhaven. We waarderen je eerlijke feedback en nemen het mee in onze overwegingen voor eventuele toekomstige aanpassingen. Tot de volgende! 🙏👌
Maak een app
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Rudy, daar liggen de plannen inmiddels voor klaar dus wie weet wat de toekomst brengt! 😉😇
20 mrt 2024
Maten qua kleding klopt niet.. Valt heel klein
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Jorrit, bedankt voor je feedback, en het spijt ons te horen dat het 100% Hardcore T-shirt in maat 5XL niet aan je verwachtingen voldeed wat betreft de maatvoering. De kledingmaten van dit merk maken gebruik van de reguliere Europese maattabel, die overeenkomen met de maten die je bij iedere andere winkel in Nederland zou kunnen kopen. We begrijpen echter dat pasvormen kunnen verschillen tussen merken en producten. Zou je ons een e-mail willen sturen naar het e-mailadres van onze klantenservice info@hard-wear.nl ? Dan kunnen onze collega's je hier verder mee helpen en voor je nagaan of de afmetingen van het geleverde T-shirt overeenkomen met wat deze volgens de maattabel zouden moeten zijn zodat we dit voor jou naar tevredenheid kunnen oplossen. Alvast bedankt! 👍

4 ster

Goed bedrijf probeert problemen zo goed als mogelijk op te lossen
Levertijd was goed alleen volgende keer wel mijn maat hebben
16 jun 2023

Heerlijk makkelijk alles bespreekbaar.

Niet de snelste met bezorgen maar altijd heerlijk luchtig, relaxed en persoonlijk alles te regelen met een telefoontje of mailtje. Dat is toch wel belangrijker dan een dag eerder je pakket in huis. Retourneren gaat wel bijzonder snel. Had het geld van m’n retour eerder binnen dan de nieuwe bestelling.